לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

To infinity and beyond

זו אני, המחשבות שלי, האהבות שלי
לפני שנה. 13 במאי 2023 בשעה 6:32

 

אני שוכבת על הספה. הוא שם לי כיסוי עיניים מלטף לי את הראש בעדינות, ואני מרגישה כמו בובה, ילדה. כל המגננות שלי יורדות, ואני מוגנת.

הוא צובט לי את הפטמות, עובר עם היד על הגוף שלי, עד שמגיע לכוס שכבר עולה על גדותיו מחרמנות. הוא דוחף לי אצבעות במיומנות ואני גונחת וגומרת בידיים שלו.

הוא מרים לי את הרגליים למעלה ואז קושר את הידיים שלי מתחת לרגליים. תנוחה כמעט בלתי אפשרית שלא מאפשרת לי לעשות כלום חוץ מלהיחדר.

כצפוי, הוא דוחף לי אצבעות לכוס וזין לפה. אני פותחת פה גדול בצייתנות, מוציאה לשון והזין שלו נכנס לי עד לסוף הגרון. אני מחייכת מבפנים, כל כך גאה בהצלחה שלי, ביכולת לספק אותו ולגרום לו הנאה, בידיעה שזה גורם לו להתגאות בי.

אני מבקשת להשתחרר מהתנוחה הזו, הוא מתיר את הקשר, ואני נשמטת לספה כמו בובת סמרטוטים. הגוף שלי כבד וחם ואני עדיין מחייכת.

הוא קושר לי את הידיים מעל הראש. משחק לי בפטמות, נושך, מלקק. הופך אותי על הבטן ומצליף בי עם הספנקר והידיים. 

ואז, בלי שום הכנה מוקדמת אני מרגישה את הזין שלו בכניסה לתחת שלי. הוא בכלל לא נגע בי שם הערב, וזה קצת קשה כי אין שום סיכוך.

המוח שלי מתחרמן ונלחץ בו זמנית. אני מדמיינת איך התאים האפורים שם מתריעים מפני פלישה של גורם זר, אבל נסיגה היא לא אופציה. הוא דוחף את הזין לפה שלי, מרטיב טוב עם הרוק שלי ואז חודר אליי שוב.

״תראי אותך, איך התחת שלך נפתח, בלי ג’ל בלי אצבעות, רק מהרוק של עצמך, כמו הזונה האנאלית שאת״. המילים שלו מהדהדות לי בראש ואני גונחת ונפתחת.

הוא מזיין אותי חזק בתחת ואז יוצא ממני בפתאומיות הופך אותי וגומר על הפנים שלי (כמו שביקשתי). אני עוצמת את העיניים ומרחפת. מרגישה את הנוזלים שלו עליי, מחייכת עם עיניים עצומות.

אחרי הפסקה לאוכל, שתיה ועישונים הוא אומר ״בואי למיטה״. הזין שלו בפה שלי, נדחק עוד ועוד פנימה. אני מלקקת לו את התחת, את הביצים. הוא מלקק אותי מחדיר אצבעות, משחק בי.

ואז הוא הופך אותי על הבטן וחודר שוב לתחת שלי. החור כבר מוכן ומזומן. הוא מזיין אותי חזק. אני מנסה לפקס את המוח שלי כדי שיתעורר מההיי, רוצה להיות יותר אקטיבית יותר נוכחת. אני מתמתחת ונועצת את עצמי עמוק על הזין שלו. אני משופדת עליו.

״תזייני את עצמך״.

אני זזה למטה ולמעלה, מתחככת בו, נצמדת אליו. הוא תופס אותי חזק, וגומר בתחת שלי.

 

storyteller​(שולט) - איזה פוסט מעולה!
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י