ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

To infinity and beyond

זו אני, המחשבות שלי, האהבות שלי
לפני 8 חודשים. 17 באוגוסט 2023 בשעה 19:32

 

הוא תמיד דואג להפתיע אותי.

הערב דווקא התחיל כרגיל. יין ושאכטה במרפסת (המדוגמת), שיחות כיפיות על החיים עצמם, לבישת החלוק שלי וכניסה לזון.

אני יוצאת למרפסת ורואה שהוא כבר דאג לכסות אותה כך שלא ייראו אותנו מבחוץ. אני סוג של מבינה לאן הערב הזה מתקדם. הוא מנשק אותי, ואז אומר לי להתכופף עם התחת אליו. הוא נוגע בי עושה לי טיזינג ואני מרטיבה עוד ועוד.

כשאני כבר נוטפת, הוא חודר לכוס שלי ומזיין אותי, בהתחלה בעמידה ואז בכריעה על הכיסא שמולי. מעניין אם ככה מזיינים פרה? זו המחשבה שעברה לי בראש.

נכנסים פנימה לסלון. הוא משכיב אותי על הבטן, מלקק אותי ומחדיר לי אצבעות לכוס. הוא מצמיד לי את השרביט, ואז חודר שוב לכוס שלי ומזיין אותי חזק. הוא מחדיר לי בנוסף אצבע/ות לתחת, החדירה נהיית עמוקה יותר יותר, הקשר שלי עם המציאות הולך ומצטמצם, אני נמעכת על הספה וצורחת עד שהוא גומר בתוכי.

הוא הופך אותי עם הפנים אליו ואני מוצצת לו. אחרי כל האימונים - הזין שלו נכנס לי לעומק הגרון כבר במכה ראשונה. הוא אפילו לא צריך להחזיק לי את הראש או למשוך בשיער. הקורס בזנותיות הסתיים, הוכתרתי כזונה מצטיינת, ועכשיו רק נשאר לממש בפרקטיקום. הוא מזיז את האגן ומפמפם את הגרון שלי על הזין שלו.

ואז, בעודי שכובה בספה על הגב, הוא שוכב על הבטן למרגלותיי, נוגע לי בכוס, מלקק אותו. פתאום אני קולטת שהרגל שלי צמודה לזין שלו. משומקום, במקום ללטף בעדינות, אני מתחילה למעוך קלות את הזין שלו עם הרגל שלי(!). הוא לא מזיז אותי. תחושה עליונות משונה מתפשטת לי בגוף ועוברת בי בגלים. אני מפעילה יותר כוח, מועכת לו את הביצים, ממש דורכת על הזין עם העקב שלי. הוא מסתכל עליי במבט אחר, לא מחייך, אבל גם לא עוצר אותי. פאק, איזו תחושה מדהימה! במקביל הוא דוחף את הפרצוף שלו לתוך הכוס שלי, אני נוטפת עליו, אוחזת חזק בשיער שלו, ומזיינת את הפנים שלו. הרגל שלי עדיין על הזין שלו דורכת עליו, ואני מתפוצצת בגמירה מטורפת, תוך כדי שהאצבעות והלשון שלו עמוק בתוך הכוס שלי.

 

Imike - אוחחחח נשמע ערב כיףףף
לפני 8 חודשים
נרגל - כתוב נפלא
לפני 8 חודשים
בנוי לזה - מס 1 פה..זו את
לפני 8 חודשים
השור שלך​(מתחלף) - אחד הכל כך יפים ומיוחדים...
לפני 8 חודשים
שולט קשוח וקשוב - כתבת יפה מגרה בטירוףףף.
לפני 7 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י