צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

To infinity and beyond

זו אני, המחשבות שלי, האהבות שלי
לפני 8 חודשים. 10 באוגוסט 2023 בשעה 11:15

 

לכבוד הרמקולים החדשים של אבא, ביקשתי לשמוע שירים של טיילור. אם אתם לא יודעים איזו טיילור, אתם בבעיה. בעבר כבר העליתי שיר (ספק בדסמי) שלה פה*, וסיכמנו מזמן שהיא לא סתם נסיכה ונילית כמו שהיא נראית. אז לכבוד ההופעה שתתקיים ב-2024 ושקניתי אליה כרטיסים ל-VIP, ולמרות שזה הכי לא הסגנון שלו, אבא הסכים להשמיע אותה. אני מתפשטת ולובשת את החלוק, וברקע מתחילים להתנגן השירים שלה. זה גורם לי לחייך מיד ולא להפסיק לאורך כל הערב.

הוא נשכב על הבטן, מסדר כרית מתחת לאגן ודוחף את הפנים שלי לתחת שלו. הערב הזה נראה מבטיח. בהתחלה הוא נותן לי להחדיר את הלשון וללקק אותו בעדינות, ואז הוא תופס את השיער שלי עם היד הארוכה שלו, ומזיז את הפרצוף שלי לעומק התחת שלו, ממש כמו ג׳ויסטיק. תחושת ההשפלה מתפשטת בגוף שלי, אני מרגישה כמו חפץ, חור. שברגע הזה אין לי שום תכלית פרט להיות כלי לעינוג שלו. הוא מזיז את התחת ואת הראש שלי ואני מרפה את כל השרירים בגוף ופשוט מתמסרת לתחושה המדהימה הזו. הכוס שלי רק מרטיב יותר ויותר.

אבא מסתובב אליי, משכיב אותי על הבטן ומטפס עליי. הוא מתחיל ללקק את החור הקטן שלי, תוך כדי שהוא מעביר את הידיים שלו על הגב שלי, תופס בציצי, שולח יד חזקה שעוטפת לי את הגרון וחונק אותי.

פתאום הוא מצליף בי עם משהו צר וקר. זה לא הספנקר. מה זה? יכול להיות שזו סכין?! אני מרגישה כאב חד ודוקר. אח״כ הוא ראיתי שזה היה מוט ברזל צר וארוך, משהו שהוא משתמש בו במטבח 😅

אחרי כל זה אני כבר לגמרי רטובה ומוכנה בשבילו. אני מרגישה את הג׳ל נמרח עליי והוא ננעץ בתחת שלי. אבא אונס לי את התחת בזיון מטריף. אני מרגישה אותו עמוק חזק וכואב, קורע, מפלח אותי. הוא מחדיר לי אצבעות בכוס במקביל ואני לכודה בידיים שלו אבל לא רוצה להשתחרר. אני גונחת וצורחת: ״כן אבא! כן!!״ ואז הוא מתפרק בתוכי.

אחרי הפסקת אוכל ועישונים, אבא מזיין גם את הכוס שלי. אני מרגישה את הזין שלו מתקרב אליי, ואז אבא טוחן אותי בזיון עמוק בטירוף. אני לא מפסיקה לזוז מתחתיו, מתנועעת ופותחת את הכוס שלי עוד ועוד. מאפשרת לו לחדור למעמקי הרחם שלי.

אבא יוצא מתוכי, ועובר לדפוק את הפה שלי. אבא אימן אותי להיות חור בדיוק כמו שהוא רוצה, והאימון הצליח. הוא מזיין לי את הפה חזק, ואומר תוך כדי שקולות שלי נשמעים כמו בפורנו. אני מכניסה אותו עד הסוף, הרוק שלי מתערבב עם מעט קיא שעולה תוך כדי, אבא רואה את זה וגונח, מנגב את הפנים שלי על הזין שלו עד שגומר לי בתוך הגרון.

 

*כדי שכולנו ניישר קו, הנה אחד השירים הכי יפים שלה בגרסת לייב פסנתר מושלמת:

 

 

 

hardonforbrokenthing - אולי זאת רק אני, אבל בכל פעם שאני קוראת על זיון שחודר למעמקי הרחם, אני מתחילה לתהות אם הכותבת אי פעם נתקלה בספקולום.
לפני 8 חודשים
Christine Daae - מהממת, כרגיל... 😍🤤
לפני 8 חודשים
בנוי לזה - הבלוגים הכי טובים שיש בכלןב.זו את.
לפני 8 חודשים
חניבעל - נהדר
לפני 8 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י