בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

הבלוג של ג'ייק

לפני 4 שנים. יום ראשון, 17 באפריל 2022 בשעה 4:49

היי כולם וחג שמח 

אני מעלה אליכם עוד משאל (מחפש חוו''ד פלוס זה מעלה לי ת'פרופיליות).

אני באמצע כתיבת סיפור/ספר/ כתיבה קריאטיבית(נראה לאן נגיע בסוף) ארוטית על זוגיות בדס''מ אסורה בקולג'(ה'גיבורה' קנדית כמוני לומדת בארה''ב וכרגע אני כותב באנגלית)

אשמח לשמוע את דעתכם בנושא , האם אני יכול לקפוץ לקטעים היותר "ג'וסיים" ואז לחזור לקטעי קישור מאוחר יותר או האם אני מחוייב להיתקע על החלקים המשעממים ורק אז לרשום את כל מה שמעניין 

תרשמו לי מה דעתכם בנושא אבל עד אז 

צ'או

 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י