לפני 3 שנים. יום רביעי, 20 בספטמבר 2023 בשעה 18:22
הרגע יצאתי המאנצ' הראשון שלי בצפון - חיפה.
שאפו לגליטר שהרימה אחלה ערב .
הכרתי כמה אנשים חדשים , זכיתי לראות כמה פרצופים מוכרים, שתיתי נהנתי
ועכשיו הביתה
נקווה שתרים עוד אחד בקרוב

