לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

הבלוג של ג'ייק

לפני 3 שנים. יום רביעי, 20 בספטמבר 2023 בשעה 18:22

הרגע יצאתי המאנצ' הראשון שלי בצפון - חיפה.

שאפו לגליטר שהרימה אחלה ערב .

הכרתי כמה אנשים חדשים , זכיתי לראות כמה פרצופים מוכרים, שתיתי נהנתי 

ועכשיו הביתה

נקווה שתרים עוד אחד בקרוב


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י