לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

הבלוג של ג'ייק

לפני 3 שנים. יום ראשון, 19 בנובמבר 2023 בשעה 16:12

אתמול בלילה פתחו מחדש את מכון השיבארי של קשור , היו כמה שקשרו בפועל , אני ישבתי פטפטתי עם חברים שלא ראיתי תקופה.

היה כיף לראות אנשים שלא ראיתי תקופה.

אבל חסר לי לקשור , חסר לי להרים באוויר.

אז אם את בעניין גם אם זה קשירות קרקע 

מוזמנת לכתוב לי


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י