בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

הבלוג של ג'ייק

לפני שנתיים. יום ראשון, 21 בינואר 2024 בשעה 7:47

היי כולם, 

אני מתכוון להגיע הערב למאנצ' והבנתי שהמארח לא כשר , אני מתכוון כנראה לעצור איפה שהוא לפני (כנראה בקניון המפרץ) ולאכול שם ולבוא לשבת לפטפט ולהכיר 

אם מישהו/י רוצים להצטרף אלי , מוזמנים לפרטי שלי ואז ניסע יחד למפגש

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י