בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

הבלוג של ג'ייק

לפני שנתיים. יום שבת, 10 בפברואר 2024 בשעה 13:34

לא אני מכתיב את האתיקה , למעשה חלקים מהאתיקה העולמית לא מדברים אלי.

אבל כשמדובר על בדס''מ/קינק ופטיש, גם ככה מסתכלים עלינו בעין לא יפה בלי להבין אותנו.

אז כן יכול להיות שהקינק שלכם הוא כל דבר , החל ברגליים, בונדג' או שבן או בת הזוג קורא לכם בכינוי מסויים.

וזה מעולה תעשו את הקינק שלכם , גם אם אני לא מסכים איתו.

אבל האתיקה הבסיסית של העולם הוא מה שלכם שלכם, אין צורך שכל העולם יראה.

עכשיו , האם גם אני חטאתי, ברור .

מי שPDA אומר לו משהו , עשיתי וגם כנראה אעשה , ולא מכיוון שאני מזלזל בכבודם של אחרים , פשוט בגלל כשאתה פוגש מישהו עם רגשות מעורבות זה פשוט צף.

אבל יש דברים שהם הבסיס באתיקה

אל תתנו לקינק שלכם לפגוע באחר

בבקשה

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י