לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

הבלוג של ג'ייק

לפני שנתיים. יום רביעי, 17 באפריל 2024 בשעה 7:55

אתמול היה המאנצ' הראשון מהליין מאנצ'ים של המכשפות - הכרות בבנימינה.

היה נהדר 

כולם היו נעימים נחמדים ובאופן יחסי זורמים 

המשחקים הכרות לאט לאט פתחו את האנשים ובסופו של דבר השיח זרם כמו מים 

מקווה שזה הראשון מיני רבים כי לחלוטין אחזור שוב😊

אפילו פגשתי מכרה מפה 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י