לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

הבלוג של ג'ייק

לפני שנתיים. יום חמישי, 19 בדצמבר 2024 בשעה 11:08

מי שעוקב- יודע 

מי שלא או מי ששכח

הייתי בשלישי בסדום

ברביעי במאנצ' על השולחן

ובתור מישהו שגר בעפולה ללא רישיון (בדרך) , זה נסיעה של בערך שעתיים +/- בלילה

ז''א ללכת לישון ב1 וב2 

אבל היה שווה 

סדום עשיתי מומיפיקציית חבל

על השולחן ראיתי חברים וחברות והכרתי גם חדשים וחדשות.

האם אעשה זאת שוב?

לא 

לא מתכוון לרקוד על שתי חתונות יותר בשבוע אחד

אז אני מסיים את עיסוקי הערב והולך לישון 

סופ''ש נעים כולם

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י