לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

הבלוג של ג'ייק

לפני כחצי שנה. יום שלישי, 15 ביולי 2025 בשעה 0:53

ה15.7 הגיע , ועוד שנה עברה

עכשיו בן 34 

אז מה היה לנו?

כמה מאנצ'ים עם אנשים טובים 

כמה קשירות ממש כפיות 

כמה קשרים שלא בדיוק צלחו 

מה מאחל לעצמי?

המשך בריאות איתנה , חיי עבודה קלילים ומשגשגים 

קושר זוגי-בדסמ''י טוב,בריא, נכון , עוצמתי מלא באהבה ותשוקה.

האם אקנא לעצמי מתנה? אולי.

אבל נפתח את הבוקר הגלידה ...זה בטוח😉

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י