לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

הבלוג של ג'ייק

לפני כחצי שנה. יום שלישי, 19 באוגוסט 2025 בשעה 0:46

למי שלום מכיר, היי אני ג'ייק😉

אני אדם מאוד חברותי, יש לי כמיהה מאוד עמוקה לקשר זוגי, אבל קשה לי לצאת להמון אירועי חברה,

אז הגיע השבוע.

יש לי ספיד דייט וירטואלי מעט 'אדם שלם', פעם קודמת לא היה משהו, ניתן הזדמנות נוספת.

מחר יש מאנצ' אורדורה, בראשון יש לי אירוע קל''ב פה בצפון ובשלישי הבא יש סדום.

וזה בלי שאני בכלל מדבר על כל האירועים שלא דיברתי עליהם.

מקווה שיהיה לי את הכוחות והכוחות נפש לגמור את ה7 ימים האלה בהצלחה.

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י