לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

הבלוג של ג'ייק

לפני כחצי שנה. יום שני, 15 בספטמבר 2025 בשעה 6:58

יש בטיקטוק איזו אישה , מסתובבת בחוץ במקומות הומי אתם כשהיא אזוקה, בין אם מלפנים , בין מאחור או בין אם לידית של ספסל פארק.

האם אתם בעד ?

האם אתם נגד?

האם הייתם עושים את זה לבן/בת הזוג שלכם?

אני אישית נגד בגלל עניין ההסכמת צד ג'

תתדיינו


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י