לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

הבלוג של ג'ייק

לפני כחצי שנה. יום שבת, 20 בספטמבר 2025 בשעה 12:25

שבוע טוב לכולם, חלק מהסיבה שקניתי את המנוי זה להרחיב את הפוטנציאל שלי, אך בינתיים לשווא.

יש לי עוד שבוע ואז נגמר המנוי.

אז אם יש מישהי שרצינית, רוצה שולט קשוב , טוב לב מכיל , קשוב שלא מחפש משחקים.

הצ'אט שלי כרגע פתוח לכולם.

לא להרבה זמן

XOXO


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י