לפני כחצי שנה. יום חמישי, 30 באוקטובר 2025 בשעה 1:13
יש לי היום יום גיבוש מהעבודה.
נאלצתי לצאת מוקדם ואמרו לבוא ספורטיבי וחם, אז אירגנתי לעצמי את ביגוד יום לפני כדי לא לנסות לחפש על הבוקר כשאני חצי ישן.
רציתי להראות טוב אבל לא אדם של פוזה, אז התייעצתי עם חברה טובה לחוו''ד שלה, בסוף סגרתי על הנעלי נייק שלי, טייץ עבה חולצת דריי פיט שקצת רחבה עלי.
אני קפוצ'ון בתיק למקרה ויהיה קר (אני קנדי אז מה הסיכוי) ויצאנו לדרך.
מקווה שזה לא הכל פוזה של לפני ובאמת יהיה כיף.
I want it all

