לפני כחצי שנה. יום רביעי, 19 בנובמבר 2025 בשעה 11:17
אתמול היה מאנצ' של אור דורה , שתי אנשים מקסימים שזכיתי להכיר בקהילה.
האמת היא שבאתי רק כדי לתמוך באור כי פעם קודמת כשהייתי, אמרתי לה שאם תעשה כשמתקרר אז אבוא.
פגשתי מלא חברים, נוכחיים, חברים שאבד הקשר, וגם אנשים חדשים.
לצערי אין אפשר לברוח מכל דגל אדם אפשרי בקהילה אבל בכל מקרה היה כיף, בסוף גם קיבלתי טרמפ עד האוטובוס.
בין אם אתם ותיקים או חדשים , ממליץ בחום על במאנצ'ים שלהם

