לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

הבלוג של ג'ייק

לפני כחצי שנה. יום שישי, 21 בנובמבר 2025 בשעה 7:08

אז השבוע היה תערובת של דברים, חלקם טובים , חלקם פחות לחלקם פשוט איכ.

הטוב- חברימות, גם חברים גם חברות מהקהילה היו נהדרים איזה כיף להיות בחברת אנשים מקסימים, בין בפיזי, בין בשיחות ברשת.

רע - חייבים שכועסים עלי בעבודה, מערכות שיש להם תקלות שלא מסתדרות והחוסר שלי בקשר זוגי בדסמ''י אמיתי.

המכוער- ה'שולטת' ההיא מהמאנצ', העובדה שבעבודה התמיכה וההנהלה מעבירים אותי מאחד לשני בלי באמת לפתור שום דבר.

שיהיה לכולם אחלה סופ''ש ושבת שלום

XOXO


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י