לפני כחצי שנה. יום שישי, 21 בנובמבר 2025 בשעה 7:08
אז השבוע היה תערובת של דברים, חלקם טובים , חלקם פחות לחלקם פשוט איכ.
הטוב- חברימות, גם חברים גם חברות מהקהילה היו נהדרים איזה כיף להיות בחברת אנשים מקסימים, בין בפיזי, בין בשיחות ברשת.
רע - חייבים שכועסים עלי בעבודה, מערכות שיש להם תקלות שלא מסתדרות והחוסר שלי בקשר זוגי בדסמ''י אמיתי.
המכוער- ה'שולטת' ההיא מהמאנצ', העובדה שבעבודה התמיכה וההנהלה מעבירים אותי מאחד לשני בלי באמת לפתור שום דבר.
שיהיה לכולם אחלה סופ''ש ושבת שלום
XOXO

