יש הרבה סוגי שליטה:
שליטה בעצבים
שלי באמפולסים
שליטה בסשן
שליטה במיטה
שליטה בקבלת החלטות
שליטה של 24/7
ועוד.....
אחרי שהקשר שליטה האחרון שלי נגמר התחלתי להתלבט ביני לבין עצמי, בשאלות עם חברים וחברות טובים מפה: איפה אני רואה את עצמי בקשר בדסמ''י האידיאלי.
האם יהיה לי סבלנות לכללים על בסיס יומי?
האם יהיה רק בשנים ובמיטה?
האם מה שאולי אני מעדיף זאת המילה האחרונה או יכולת הוטו.
שאלה חשובה שלדעתי כל אחד צריך להיות סגור עליו לפחות 75% סגור עליו בכניסה לקשר חדש.
אלו הממצאים:
בשנים ובמיטה בטוח.
כלל חביב כגון ספאנקים לפני שהולכים לישון כשביחד נשמע משהו שאני מסוגל להיות עקבי לגביו על בסיס יומי.
המילה האחרונה זה משהו שלחלוטין יש לי רצון אליו.
לגבי תוספת כללים יומיים נוקשים, נראה לי אני רוצה מישהי שפותחה לרעיון אבל לא בגלל זה יקום ויפול דבר. כי יכול להיות אנסה לחזור לזה ואראה שבאמת פחות מתאים לי.
ותודה לאחת החברות מהאתר שאמרה את זה הכי טוב:
בחיפושים תמצא את מי שמתאימה לך , לא את זאת שאתה צריך להתאים לה.
מחשבותיכם על הנושא?
Let me know in the comments

