לפני שבועיים. יום שבת, 6 ביוני 2026 בשעה 5:08
אני עובר בשבוע הקרוב.
לא רחוק אבל זה לא אומר שלא צריך לארוז הכל.
יתרה מזאת שום דבר חוץ מחלק ממוצרי החשמל לא שלי, אז צריך לקנות הכל מ-0.
אבל החלק הכי קשה מרגיז ומעצבן, אחרי שכללללל הדברים העיקריים ארוזים , בין הקרטונים בין בשקיות ואקום , נשאר התחתית , דברים ללא הגדרה , ניירת , כבלים תועים וכו' המתחילים לנצל את השקיות סופר הרב פעמיות בשבילהם. וגם זה לא מספיק כי אני לא עובר הלילה אלא בשלישי ז''א צריך עדיין לאכול, צריך בגדים וצריך תעסוקה לבנות בשביל יום שני לכמה שעות.
שלא לדבר על כך שקית וחםםםםםםם.
דווקא אני בציפיה לפירוק כל הבגדים מקופלים , אז נגיד הביגוד זה לפתוח ולהניח, משחקי קופסא, כלי מטבח והארגז צעצועים רק לשים במקום.

