סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

כותבת רגשות במילים

לפני 4 חודשים. 17 במאי 2024 בשעה 14:24

אחרי כמה סופ״שים שיצא לנו לבלות ביחד, התרגלתי לכל הטוב הזה ובאסה לי ממש שחטפו אותך לעבודה.

יש לי כל כך הרבה דברים לעשות בבית ובעסק, אני אפילו לא יודעת איפה להתחיל. החשק להישאר איתך במיטה, לא עוזב אותי מהבוקר אבל ככל הנראה יקח קצת זמן עד שארגיש את הגוף החמים שלך עם הריח המשכר הזה שיש לך בבוקר.

חייבת לקום, להיכנס למוד של אנרג׳ייזר ולא מצליחה למצוא את הכפתור הזה שמופעל אוטומטית כשזה משהו עבורך. הינה עוד מנגנון שמשובש אצלי ולאחרונה הבנתי שאני חייבת לעשות עבורי לפחות את מה שאני עושה עבורך, זה חלק שלא קל לעבוד עליו אבל בזכותך אני יודעת שאני יכולה.

אני צריכה ללמוד לאהוב את עצמי ולדאוג לעצמי עם אותה האהבה וככל שהזמן עובר, זה מתחזק ומתקדם. ככה אתה מתקן אותי מבלי להבין זאת בכלל, הטריגרים שאנחנו מעוררים אחד בתוך השנייה, הם גם התרופה שלנו.

לימדת אותי כל כך הרבה סבלנות, איפוק וריסון יצרים, לימדת אותי להילחם בפחד, לא לוותר, לא להיכנע ולבחור במה שעושה לי טוב, ללכת עם האמת שלי.

אני אמא יותר טובה בזכות הרכות שהרגשתי ממך כלפי הבן שלך, זה גרם לי לבחון את עצמי יותר מהצד וקירב אלי את הילדים.

אף אחד לא באמת יכול להבין כמה תרמת להתפתחות האישית שלי למרות כל הכאב והקנאה, חרדת הנטישה והרעב לאהבה שעוררת אצלי לאורך כל הדרך.

אני מרגישה שאנחנו לומדים אחד את השנייה כל הזמן, לאט מאוד בגלל החסימות והחוסר אמון שנוצרו לנו הרבה לפני שנפגשנו.

ככל שאתה מרשה לעצמך להכיר אותי יותר, אתה מקבל ביטחון במה שנוצר בינינו וזה פותח אצלך קשרים סבוכים בתוך עצמך. אתה מתחיל להבין שאני משפיעה טוב על הגוף ועל הנפש שלך, כמו שאני מבינה כמה הדרך ההזוייה הזאת אליך מפתחת אותי וגורמת לי לצמוח בעיניי עצמי.

אם כל כמה שאני אתאיסטית, איתך זה מרגיש כמו קשר מגלגול אחר, כמו משהו שחייב להיות בעל משמעות בלתי רגילה. התהליך שאנחנו עוברים הוא בלתי נמנע ואולי אני משוגעת לגמרי אבל אני מאמינה שעוד נהיה מאושרים ביחד.

אולי זה יקח עוד זמן וכאב וקשיים כאלה ואחרות בדרך אבל הדלק שאנחנו ממלאים אחד בשנייה, יקח אותנו לשם.

תשמור על עצמך, כדי לשמור עלי ואשמור על עצמי מעצמי.

סופ״ש רגוע סמים שלי 🤞🏻

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י