סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

כותבת רגשות במילים

לפני 4 חודשים. 19 במאי 2024 בשעה 20:52

זה יותר גרוע מחוקר פלילי, אני רואה דברים מעבר למילים ומרגישה מעבר לנראה וכלום לא נעלם מעיניי.

האינסטינקטים האקסטרה מחודדים שלי לא מחסירים ממני שום פיסת מידע, ריח או נוזלי גוף של כלבה מיוחמת שפולשת למרחב האנרגטי שלי.

אני תמיד יודעת כשלא כנים איתי, תמיד יודעת כשאנשים לא כנים עם עצמם ושום שקר לא עובר את הרדר שלי מבלי שכל הסירנות במוח שלי יופעלו בחוזקה. 

יש לי גם כוחות להפוך כל דבר לטוב יותר, כל מזון לטעים יותר, כל מגע למרפא, כל מבט לחודר וכל מילה לאמת. 

לא פעם שמעתי אנשים שאומרים שאני הבן אדם שהכי שווה להיתקע איתו באי בודד, שאני יכולה להביא מזל כמו קמע ויכולה למצוא פתרונות לבעיות מורכבות בדרך יצירתית.

אני רק לא מצליחה לעזור לעצמי, לא מצליחה לשנות את הרגש, לכבות אותו ולא לתת לו להשפיע על חיי. 

אני מבינה הכל, הרבה יותר מידי וזה ברור לי שסיבכת הכל בעצמך וכמה אתה מבולבל וכמה אתה נלחם וכמה אתה מפחד.

תדע לך שאני לא מכשפה רעה, אני יותר כמו ילדה אבודה שמוכנה לעשות הכל בשביל שתחבק אותה בלילה ותיתן לה להרגיש רצויה וחשובה. ילדה בודדה שראתה את הילד האבוד שבך ומנסה להחזיק לו את היד שירגיש בטוח איתה ויתן לעצמו פשוט להרגיש.

הכל כל כך ברור, כשאתה מאפשר אינטימיות רגשית, אתה בולם את האינטימיות המינית. כשאתה מאפשר אינטימיות מינית, אתה בולם את האינטימיות הרגשית. אנחנו בלופ הזה כבר מספיק זמן כדי שאני אצליח להבין את המנגנון ההגנה הזה שלך.

שטויות יפות אתה מספר לעצמך, שטויות יפות…

זה בסה״כ הפחד לחבר בין האינטימיות הרגשית והמינית בינינו, זה עוצמות גבוהות מידי עבורך, זה מתרגר לך את כל האנטיתזה שלך בעניין הרגשות ״שאין״ לך כלפי. 

זה בסדר, עדיין נותר בי מספיק טירוף להמשיך את הדרמה הרומנטית הזאת, בתקווה שנצחק בעתיד על כל מה שעברנו עד שהגענו לסגירת המעגל החשמלי הזה והכל יהיה ברור כשמש ולא תצטרך לשקר לי לעולם.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י