בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

תהיות

תהיות ,שאלות ועוד
לפני 14 שנים. 6 בנובמבר 2009 בשעה 12:05

אותו ערס התעורר לו היום והחליט לשחק עם רגשות של מישהי שהיתה תחתו
משום מה אותו ערס , כי לכנותו אדון זאת תהייה זילות .
אולי אותו ערס מצוי לא מבין מה הוא עושה כאשר הוא דוחק במי שאיתו לגלות מה הולך באותו פורום סגור שהוא לא אמור לדעת . כנראה באותו פורום סגור יש נשמה שלא מסוגלת להבין את הבעיה הנמצאת באותו ערס .

אז ערס עלוב נפש את כזה פיצי כמו גודל האותיות שאני כותב . בוא תנסה להתמודד מולי ולא מול מי שנתנה את גופה ונשמתה לידך למשמרת .

האם מטרתך להזנות נשים כאן ? או שבטעות ואו חמדת לך לצון ?

אם אין אתה מבין את השפה המדוברת תמיד ניתן ללמדך את השפה אז או שתפסיק להטריד ובמידיי את אותה אחת או שתלמד בצורה מאוד בלתי נעימה מה מסוגלת להיות גורלו של ערס מצוי , עדיין אני מכבדך ולא מפרסם את הכינוי שלך אבל אל תדחוק בי ,כי אבצע זאת ללא הנד עפעף .

לפני 14 שנים. 24 באוקטובר 2009 בשעה 5:11

נכון , עדיין יש זמן לאותו אחד לשנות את דרכו , אך רציתי להעלות נקודה דיי חשובה ,
אחת התגובות נקבה כי יש לגשת למשטרה להגיש תלונה על איומים , אך אליה וקוץ בה ,
יש בעיה עם הגשת תלונה הנובעת מיחסים בעולם אשר אנחנו רוצים לחוות , מצד אחד זה נחשב אצל החוק כסטיה ומצד שני הרי אין הרבה ראיות ומצד שני החוקרים עצמם לא יודעים איך "לאכול " דברים כאלו ,

כאשר תיכנס בחורה/אישה ותרצה להגיש תלונה בנושא הרי שיהפכו אותה במקרה הטוב לקרקס תיקשורתי אם היא תיפול על חוקר/חוקרת שלא מיומנים ואו רגישים , משטרת ישראל עמוסה עד לעייפה במקרי רצח/איומים ושאר ירקות מכדי להקצות כוח חקירה אמין .

אני רק מקווה כי אותו "שולט " לא מנסה לבנות על זה כי אחריתו תהייה רעה ומרה , כל אחד החושב לבנות על אוזלת ידה של משטרת ישראל שלא ינסה זאת , ישנם שם אנשים טובים מאוד וניתן להפנות מתלוננות אל אותם אנשים . יש לטהר את "החברה " /"קהילה " מאותם אנשים ההופכים זאת לקרקס ואו מבאישים את הנושא כאשר הם מתנהגים כאחרוני הערסים

ראו רבותי כי הוזהרתם .

לפני 14 שנים. 23 באוקטובר 2009 בשעה 10:04

כאן בבלוג אך משהו ששמעתי מידידה קרובה והקשיים המתעוררים אצלה , הותיקים שבינכם ידעו למי הכונה ויגידו נו היא הביאה זאת על ראשה , אבל האם גם מי שמביא זאת על ראשו אין זכויות ?
אספר זאת על דרך המשל ואולי תבינו .
מעשה באדון שלא למד על המילה לא
הבעיה תמיד מתחילה כאשר אנחנו השולטים לא יודעים להרפות , כאשר אנחנו מתלהבים יתר על המידה ואז האם מה שכתבתנו בפרופיל כי כל דבר יכובד , מילת הביטחון תכובד , האם יש לנו איזו בעיה לקבל כי למרות שאנחנו שולטים וכל יכולים יש גם מגבלות שלנו אסור לעבור אותם ?

מה דינה של אותה אחת שקולרה הוסר בהסכמה הדדית של 2 הצדדים אך עדיין יש צד אחד אשר חושב כי היא עדיין בחזקתו והוא יכול לאיים ואו לשלוח מיסרונים מאיימים ?
האם ל- אותו אחד אשר החליט להסיר את הקולר של שיפחתו יש עדיין זכויות ואו בעלות על אותה אחת ?

דעתי הנחרצת כי כאשר הסתיימה והקילור הוסר אזי אין לאותו אחד שום זכיות ואין הוא יכול לדרוש מהקודמת כי תציית לו , קל וחומר לשלוח לה מיסרונים ואו להעלות על דעתו כי היא שייכת לו ,
אני חושב כי יש להוקיע אנשים כאלו אשר משתמשים בכוחם כלפי מי החלש והחליט לתת לו בזמן נתון את הזכות על גופו ועל נשמתו , כאשר הזכות הזאת הוסרה אין לאותו אחד שום זכויות יתר והעיניין כבר לא בנושא BDSMי אלא בנושא של אינוס והטלת מרות ואו אפילו דבר שלא אעלה זאת כעת אך באם אותו אחד לא יפסיק בצורה מיידית אני יעלה זאת אפילו עם שימוש במילים המפורשות ,


והמבין יבין

לפני 15 שנים. 20 בספטמבר 2008 בשעה 16:11

נכון יותר משנה אני חושב כי לא כתבתי כאן ,
לא בגלל שלא היה לי מה לומר אלא אולי כי לא יכלתי לשאת זאת .
אני אנסה לעדכן מה קורה ומה יקרה ,
לפי מה שאני רואה ומעיין צופה מהצד כאן , דברים זזים ונעים לא תמיד לצד הטוב
אך מי אני שאומר , קודים נפרצים תדיר לבקרים , זילזול קורה אין פה ומתריע ,
כן כך זה בחיים האמיתיים וכן זה גם קורה בעולם שלנו .
אני מקווה כי טוב יהייה , יש מה לומר ויש מה להתריע , העולם שלנו שאנחנו רוצים לחיות בו ולהנות בו אינו "סדום ועמורה " כפי שכול המציצנים חושבים להם ,אלא עולם של חוקים נוקשים ומיוחדים שקשה לזה מבחוץ לראותם לעיתים כי הם לא גלויים לעיניי כל וטוב כי זה כך

אני אעדכן את הבלוג ככל שינתן וימצא לי הזמן

לפני 17 שנים. 9 בדצמבר 2006 בשעה 16:54

הבלוג יצא לחופשה מאולצת ויחזור בהקדם האפשרי .

לפני 17 שנים. 30 בנובמבר 2006 בשעה 11:03

נכון כי רציתי לעדכן לפני זה אך לצערי זה לא יצא ממש ,
אבל אמשיך היום .

בפעם הכותבת רשמתי כי לא "הוכנסתי" לעולם הזה כאן ואו צמחתי כאן בקהילה בארץ , כאשר למדתי בארה"ב באחת הסיטואציות שנוצרו "נכנסתי" בעזרת חברים (שהם עד היום חברים טובים וחברי נפש ) לעולם הזה , קבלתי הדרכה מעולה מטובי האנשים (לפי דעתי) העוסקים בתחום ,יש בעולם הזה הרבה מאוד תחומים ,הרבה זרמים ,הרבה דוגמות והרבה "עשה ואל תעשה" ,הם נתנו לי כלים להשתמש בהם ואז אמרו לי כי יש את "התורה הכתובה" ויש את מה שלא כתוב , בחלק של מה שלא כתוב זה מה שאתה תיצוק לתוכו , ואם לא תיפגע פיזית ואו נפשית בסאבית /סאב שלך אתה עושה את הדברים הנכונים .

לדעתי וכפי שהחלפתי מסרים עם משהיא מכאן שאמרה כי "נמאס לה לעשות דברים לפי הספר " ואני מצדיק את דבריה כי נכון , הספר והתאוריה ממש לפעמים לא עובדים בשטח ולא מכסים את כל האפשרויות , אני למשל לא חושב שיש צורך בגינונים עד לזמן ההתחיבות הרשמית והכניעה המעשית , נכון שלפעמים יש צורך להראות לצד השני מי מוביל אבל עד לכניעה הרשמית אין טעם שיעשה משהו מן הפנים לחוץ כמו משחק , כי העולם שלנו הוא ממש לא משחק ,ואם במשחק חשקה נפשכם הרי יש לנו את הבימה ואו מועדון תיאטרון אחר כלשהו.

כאשר ישנה כבר הכניעה הראשונה וההתחיבות אזי יש מקום לנושא הכבוד שעל הסאבית/סאב צריך להראות כלפי אדונו/מלכתו .
אני חושב גם כי לתת לסאבית מצבים של שיוויון מרבה את האמון שלה בך כאדונה , לדעתי זה מגביר זאת כי אז היא חשה שהיא לא רק חפץ אלא אדם חושב עבור אדונה .

בזאת אסיים ואנסה לעדכן זאת כפי שינתן לי .

לפני 17 שנים. 26 בנובמבר 2006 בשעה 18:34

בואו נצא מתוך נקודת מוצא שלכל אחד מאיתנו יש עבר כל שהוא ,

חלק ממנו הוא טוב ונעים , חלק ממנו הוא קשה ועם חבורות ופצעים כל שהן ,הן בחיים הרגילים והן בחיים שאנחנו רוצים לחוות כל הזמן בין אם זאת שליטה 24/7 ובין אם זה שליטה למען הנאה רגעית .

לדעתי (אני כותב כאן את מה שאני חושב ומה שהועבר לי ) יש צורך לשאול דברים שקרו בעבר אבל אסור לחטט יותר מידיי כי חשיפת פצעים עם מוגלה שלא נרפאו יוציאו את המוגלה הארסית לפעמים על השואל וזה שמנסה לעזור . אבל אני גם חושב כי יש צורך לשאול אולי ביותר עדינות ,אולי בצורה שלא תעמיד את אותה אחת באור נלעג ובזוי (כי הדבר הרע שקרה הוא לא היה נעים במיוחד ) ולעבור את אותו דבר פעם נוספת , משל לנערה שנאנסה כבר ואז נשאלת על דוכן העדים לתאר מה קרה לה והפעם בפני ציבור רחב .

בצעירותי כאשר נכנסתי או יותר נכון הוכנסתי לעולם זה זכיתי כי זה יעשה בצורה מסודרת (זה לא נעשה כאן בארץ ) מודרגת , מוסברת כאשר בכל שלב ושלב הוסברה לי החשיבות של שמירת הכבוד של אותה אחת הנותנת את גופה ונפשה בידנו .

בנושא של מילת הביטחון ממש טחנו לי את השכל שזה כבר טבע שני שלי לכן אני מכניס זאת כל הזמן .

עד כאן להיום ואשתדל להמשיך מחר מאותה נקודה .

(הועלה בעקבות פירסום באחד הבלוגים )
לתגובותיכם והארותיכם אודה .

לפני 17 שנים. 25 בנובמבר 2006 בשעה 8:01

אז כתבנו כבר על מעללי ע' בעיר הגדולה /קטנה אז אולי ניתן לדנ"ן לנוח ביום השבת ונראה באם השתבש משהו אחרי "הממוגרפיה " שהנ"ל עבר לו .

אבל כן הייתי רוצה לנצל במה מכובדת זאת ולדבר על נושא ההסכמה .

מה לעשות בעולמנו המתובלן והמהנה אפילו כאשר שולט/ת מקבלים אישור על כניעה וחותמים על "הסכם" כל שהוא לא יתכן כי דברים יעשו שלא בהסכמה , נכון עולמנו ורכב מכפית רצוננו על אלו שמתחתנו אבל ובכונה סומן והודגש ,
דברים חייבים להיות מסוכמים ומוסכמים על הצד הנשלט , כי אחרת זאת לא שליטה זאת התעללות במובן הגרוע של המילה ואונס במובן החוקי של המילה .

נכון תגידו כי אנחנו שולטים ובגלל ההסכמה של הצד השני "מותר " לנו לעשות הכל , אך לדעתי אין זאת כך , כאשר שיפחה/עבד מוסרים את גופם ונפשם בידנו אנחנו חיבים להיות קשובים וזהירים מאוד לכל רחש וניד של אלו שמסרו את גופם ונפשם בידינו כמו נתנו את כל אוצרם לנו למשמורת .
כאשר אני שומע כל אלו שמותרות על מילת ביטחון כי הן מפחדות באם ישמיעו אותה הן יצטרכו לחפש להן שולט אחר ,והן כבר התרגלו אזי לדעתי הן מזמינות את התעללות בהן מראש . מילת הביטחון זה בפרוש ההבדל בין אישור ובין אונס/התעללות שלא מאושרים .

בזאת אסיים להיום ואשמח לתגובות כהרגלי .

לפני 17 שנים. 23 בנובמבר 2006 בשעה 16:32

נכון אמש הזנחתי אתכם ולא כתבתי לבלוג היום ומה לעשות DUTY CALL
אז בואו ברשותכם אמשיך את הנושא האחרון שנכתב .
נכון זה בדיוק על אותו אדון שעבר סריקה ממוחשבת וצריך את איחולי הבריאות של כולנו ,
אז מסתבר כי אותו אדון או אכנה אותו ע' לשם קיצור , אותו חומד של בחור החליט כי מעלליו
הם ממש לא חמודים וכי יש צורך דחוף לשקול את מעשיו .

משהו נוסף שהייתי רוצה להעלותו זה נושא שקראתי באחד הפורומים בה משוה שיפחה את עצמה לסמרטוט .

אני אישית לא חושב כי שיפחה/סאבית צריכה להשוות את עצמה לסמרטוט כי זאת כבר הכרה כי היא מוותרת לחלוטין על אישיותה ומרימה ידיים לגמרי .
אבל מאידך אני חושב כי גם אנחנו השולטים (בין אם אנחנו אדונים או מלכות ) צריכים לבדוק היטב במעשינו ולבדוק כי שיפחה ואו עבד לא יגיעו למצב בו הם מותרים למעשה על עצמם ,
כי אם נחשוב על זה כך הם אותם אלו שחפצים כי ישלטו ויחליטו על מעשייהם לשם הגשמת המאווים שלנו (השולטים) ולכן עלינו לשמור על שלמות גופם הפיזי והנפשי כאחד .
כי כאשר אנחנו מקבלים מישהו /מישהיא תחת האחריות שלנו אז אנחנו אחראים מהתחלה ועד הסוף גם לצד הפיזי הגופני וגם לצד הנפשי של אותו פרסונה .

כאן אסיים הפעם אני אשמח לקבל הערות בונות על מה שנכתב .

לפני 17 שנים. 21 בנובמבר 2006 בשעה 19:07

אבל כמו שהוצע באחת התגובות אני עדיין לא אשתמש בפסוקו של דן בן אמוץ אבל אולי אאמץ את הרעיון החמוד .

בכל מקרה אני רוצה לנצל את מעטפת הבלוג ולאחל לשולט מסוים שלא אנקוב בשמו אלא אציין אותו באותיות ולשם סיפורנו זה אכנה אותו ע' (נחמד לא ? מזכיר לי את נשיאנו האהוב )

אז אותו ע' דנן עבר סריקה ממוחשבת באחד מבתי החולים , אני רק תיקווה כי זה לא נעשה בגלל מעשה שדנן עשה ועורר חמתו/ה של פרסונה מסוימת וצרור איחולים 😉

[ואיך אומרים חז"לינו "המבין יבין "

אז עוד גדולות ונצורות צפויים לנו .

** כל המקרים הם פיקציה של המחבר , הדימיון בנייהם למקרה אמיתי מקרי בהחלט 😉