צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

תהיות

תהיות ,שאלות ועוד
לפני 17 שנים. 25 בנובמבר 2006 בשעה 8:01

אז כתבנו כבר על מעללי ע' בעיר הגדולה /קטנה אז אולי ניתן לדנ"ן לנוח ביום השבת ונראה באם השתבש משהו אחרי "הממוגרפיה " שהנ"ל עבר לו .

אבל כן הייתי רוצה לנצל במה מכובדת זאת ולדבר על נושא ההסכמה .

מה לעשות בעולמנו המתובלן והמהנה אפילו כאשר שולט/ת מקבלים אישור על כניעה וחותמים על "הסכם" כל שהוא לא יתכן כי דברים יעשו שלא בהסכמה , נכון עולמנו ורכב מכפית רצוננו על אלו שמתחתנו אבל ובכונה סומן והודגש ,
דברים חייבים להיות מסוכמים ומוסכמים על הצד הנשלט , כי אחרת זאת לא שליטה זאת התעללות במובן הגרוע של המילה ואונס במובן החוקי של המילה .

נכון תגידו כי אנחנו שולטים ובגלל ההסכמה של הצד השני "מותר " לנו לעשות הכל , אך לדעתי אין זאת כך , כאשר שיפחה/עבד מוסרים את גופם ונפשם בידנו אנחנו חיבים להיות קשובים וזהירים מאוד לכל רחש וניד של אלו שמסרו את גופם ונפשם בידינו כמו נתנו את כל אוצרם לנו למשמורת .
כאשר אני שומע כל אלו שמותרות על מילת ביטחון כי הן מפחדות באם ישמיעו אותה הן יצטרכו לחפש להן שולט אחר ,והן כבר התרגלו אזי לדעתי הן מזמינות את התעללות בהן מראש . מילת הביטחון זה בפרוש ההבדל בין אישור ובין אונס/התעללות שלא מאושרים .

בזאת אסיים להיום ואשמח לתגובות כהרגלי .

Lady Izadora​(שולטת){השד} - מאחר ואני נימנת עם "קוראיך הנאמנים " (משום מה .?)
לא פעם אני תוהה מדוע כאשר עולים פוסטים כגון שלך מספר התגובות מועטות כול כך . הרי הדבר נוגע לכלל קהילה שלמה .
האם ברגע שהנשלטת נתנה הסכמתה וגבולות הוגדרו וסוכמו הסירה מאותו רגע הנשלטת אחריותה ?
לפני 17 שנים
Master GI​(שולט) - איזדורה
גם אני תמהה יחד עימך על המשפט האחרון שלך
לדעתי ואני חושב שאני כותב אותה ברור מאוד כי אותה נשלטת(סאבית) עדיין אחראית אבל אדונה אחראי פי כמה לשלומה הן הפיזי והן הנפשי .
לפני 17 שנים
Lady Izadora​(שולטת){השד} - תודה .......
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י