שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

אז מה זה BDSM עבורך ... ?

לפני שנה. 19 בנובמבר 2022 בשעה 11:01

 

זה לא רק בשליטה האמת. פשוט בשליטה זה יותר קיצוני כמו הרבה דברים אחרים.

 

יש את ההבדל בין מילים למעשים.

 

מילים זה קל. מה שקובע זה המעשים.

 

 

את יכולה להגיד לי ש -

"אני רוצה שתשפיל אותי" 

"אני שייכת לך"

"בבקשה תשתמש בי"

"אני אוהבת אותך"

 

 

אבל את בעיקר צריכה להראות לי במעשים -

לספוג השפלה בשבילי. להיות על הרצפה ולשמוע כמה את מטומטמת ושהזמן שלי מבוזבז עלייך כשאת מללקקת לי את הרגליים ובוכה בשבילי במקום הכי נמוך ופגיע שלך. זה קשה לך ממש ואת עדיין שם.

 

להראות לי שאת שלי. לבקש רשות כשאת רוצה לאונן. לציית מצורה מדוייקת למה שביקשתי. להיות לפעמים שולחן לרגליים שלי ולפעמים חור ולפעמים אשת שיחה ולפעמים לסתום כי זה מה שאני אומר לך באותו הרגע. לספוג את העונשים ההזויים שלי ולהיות גאה שאת מצליחה יותר מכל האחרות.

 

לדעת לבקש במעשים. לזחול אחרי בבית ערומה מתחננת לצומת לב. מתחננת שאתן לך כמה דקות להיות לידי. מתחננת שאמלא את החורים שלך עם הזין שלי. לדעת איך לפתוח את החורים שלך עם הידיים יפה יפה כשאת על ארבע ולהראות לי שהכלבה מוכנה.  לבכות בחדר השינה כשהשארתי אותך לבד שם ולהתחנן שאחזור לחדר. .להתחנן לעוד שתי דקות להשאר צמודה לרגל שלי.

 

לאהוב זה טריקי כי זה חדש בשבילי האמת. אבל בגדול זה ממש פשוט. להיות שם. להיות חברה קרובה.  לדעת מה חשוב לי ומה לא. לשים לב לדברים הקטנים. שיר שאני אוהב שאת דואגת לשים. לסתום או לספוג בשבילי  כשצריך. להתעקש ולהעמיד אותי על טעות שלי כשצריך. לדאוג לי באמת אם אני עובד יותר מידי או ששכחתי לאכול או שמצב הרוח שלי פחות טוב.

 

 

אז מילים זה חשוב ונחמד ...

אבל מה שקובע אלו המעשים :)

 

 

xPeachx{Huginn} - אהבתי ממש (:
לפני שנה
Good-Girl​(נשלטת) - גמני... מהמם.
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י