סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אז מה זה BDSM עבורך ... ?

לפני 4 חודשים. 22 בדצמבר 2023 בשעה 15:57

 

הרבה שנים שאני בעולם הזה.

 

הרבה קשרים.

 

הרבה bdsm.

 

אז לפעמים יש רגעים שעולים לי בראש זכרונות בתמונות.

 

כל פעם בת זוג אחרת, סיטואציה אחרת, רגש אחר. 

 

למשל -

1

היא עומדת ערומה על המיטה שלה מחזיקה ביד את החגורה שלי ואומרת נו כבר ואני מתפקע מצחוק.

 

2

היא במשרד על ארבע זוחלת לאט תוך כדי שהיא משתפת שכנראה יש במשרד מצלמות אבל היא ממשיכה. אני עונה לה משהו בסגנון של אז תחייכי יפה כשאת זוחלת כלבה.

 

3

היא במיון חרום איכילוב חיוורת שוכבת במיטה ענקית. אמא שלה מודאגת בחוץ. אני מודאג כאילו היא הבת שלי.

 

4

היא בבית של אמא שלה בבת ים. ערומה על הרצפה. אני עומד לבוש רק הזין שלי בגרון שלה והיא בוכה כשאמא שלה נכנסת ורואה אותנו. אני סוגר חזרה את המכנס, משאיר אותה ככה אומר סליחה כשאני עובר ליד האמא ויוצא מהבית.

 

5

היא בוכה שיכורה על המיטה שלה מסריחה מזיעה ואלכוהול אחרי משמרת בעבודה משתפת שקשה לה. אני מחבק אותה אבל יודע שכרגע אני לא אוכל לתת לה את מה שהיא מבקשת.

 

6

היא ערומה במקלחת הענקית בבית שלה . השיער שלה רטוב וארוך העיניים הענקיות שלה מביטות בי כמו דמות מצויירת. אני נשאר לעמוד בכניסה לחדר ומביט בה.

 

7

היא במטבח מטגנת לביבות תפוחי אדמה ובוכה. אני רק מחבק אותה ואומר לה שזה בסדר. אני כאן.

 

8

היא לבושה מחוייט ומרשים על הרצפה בצימר של בוגדים בוגדות מלקקת לי את הרגל. אני מביט בה מלמעלה וחושב על השיט שהעוכרת דין הקטנה והסקסית הזו העבירה את הצד שכנגד בפגישה לפני פחות משעה ואיפה היא עכשיו.

 

9

היא מביטה בי וליד כולם מציעה לי לעשות לילה ביחד  בצרפתית משהו בסגנון - fair la nuit . אני מופתע מהאומץ שלה ומובך מהישירות (הייתי ילד).

 

10

היא אצלי במשרד. סיימתי להשתמש בה ואני מחזיר את הנשימה שלי. היא מתיישבת ואומרת לי בלי פילטרים ששנים היא מפנטזת שיזיינו אותה ככה. אני מחייך ועונה לה שזה חמוד אבל עוד לא התחלתי להשתמש בה באמת.

 

 

אאספרסו​(שולט) - רשום בלי לפגוע בזכויות
לפני 4 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י