צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון
לפני שנתיים. יום חמישי, 15 באוגוסט 2024 בשעה 18:57

 

כשהתחלתי לכתוב כאן היה לי כיף סוף סוף להוציא.

 

להוציא את החוויות שקרו לי. את החשיבה שלי. את הרגשות שלי וגם את המוסיקה שלי.

 

לשתף דברים שהרבה שנים לא היה לי עם מי או איפה לשתף.

 

פשוט לכתוב. להיות אמיתי.

 

אמנם מצונזר ורק את הלייט אבל עדיין, הכי קרוב לגרסא האמיתית שלי.

 

 

 

 

יחד עם הכתיבה קרו כמה תופעות לוואי מפתיעות -

 

יצא לי לעניין מספיק בכתיבה שלי שפנו אליי להכרות ואפילו נוצרו קשרים.

 

יצא לי לקבל תגובות ושאלות שחלקן היה מעניין.

 

אבל הכי מפתיע עבורי זה שיצא לי להנות מזה שקוראים אותי. לאהוב את ההרגשה שמשהו או משהי לוקחים  כמה דקות וקוראים את הפוסט שכתבתי. 

 

 

זה מפתיע וזה נעים :)

 

 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י