לפני שנה. יום חמישי, 22 במאי 2025 בשעה 10:32
אני לא כל כך בקטע של תמונות.
למרות שכבר בקשו ממני להעלות לכאן תמונות בנות זוג פחות קרה עד היום.
זה מוזר, מרגיש לי לא בנח, אפילו לא עם גור קטן שלי.
אבל אולי החופש, המרחק, או פשוט התמונה עצמה.
אז אני משתף :)
או שאולי הסכר נפרץ? נראה...
חמישי שמח:)

