לפני חודש. יום שישי, 1 במאי 2026 בשעה 9:29
לפעמים כשאתה מנקה אנשים מהחיים שלך, את הדרמה ואת הרעש שהן הביאו איתן.
זה מרגיש קצת כמו לזרוק את הזבל.
נכון, צריך לטרוח בשביל זה וזה קצת מסריח אבל זה שווה את הטרחה.
למתקדמים-
לזרוק זבל זה משהו שעושים יום יום, בבוקר.

