שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

לפתוח הכל

אני המון שנים סובב סביב עולם השליטה, כמה אני אוהב ומעריץ אותו, וכמה הוא חלק בלתי נפרד בחיי (גם אם זה בארון).
את האישה של חיי בחרתי בגלל השנינות וההומור, דאגה תמיד להרעיף עליי ולתת לי אהבה אין סופית.
לאחר כמה שנות נישואין הבנתי שאנחנו במקום אחר.
ואנו זקוקים לתיבול חיי הזוגיות שלנו, הרגשתי שכל אחד מאיתנו נמצא בעולם שלו, מהסיבות שלו.
השגרה, העבודה, החיים, החברים, הבית-הכל יחד יצר שגרה מעייפת שלא משאירה זמן לנו ולחיי המין משותפים (וכיוצא מזה אותי היא הביאה לשעות מרובות מול המחשב ולצריכת מגבונים מיותרת..)

הבלוג הזה נכתב בעקבות בלוג שקראתי וגרם לי לעשות שינוי בחיי..
מקווה שתהנו (עד כמה שאפשר), ואולי כמו שאני עשיתי שינוי, היא תגרום לאנשים היקרים פה שהמצב אצלהם דומה, לקום ולעשות שינוי שיחזיר את המערכת יחסים שכבתה.
לפני שנתיים. 29 באפריל 2022 בשעה 8:39

ב-5 ימים האחרונים הייתי נעול, היא דאגה בכל יום לעשות לי טיזינג מטורף מהצד שלה, נגיעות, חיכוכים, שליחת ידיים לוודא שאני נעול ועוד..
ובלילות הייתי עושה לה מסאז' לכל אורך הגוף בדגש לכפות הרגליים.
שלא לדבר על סידור הבית, נקיון, שטיפת כלים, כביסה, הכנת אוכל, קניות, שואב, וכל מה שנדרש כדי שהיא תוכל להרים רגליים ולנוח.
בלילות  קיבלתי ממנה אור ירוק לענג/לגעת בה, אצבעות ולשון-הם הכלים שעמדו לרשותי בימים אלה.
דאגתי להכל ביסודיות, השקעתי את כל כולי ב-4play, הכנתי את החדר שיהיה מסודר,נקי, נעים, נר ריחני שעושה אווירה, דאגתי לכל בקשותיה ולכל דרישותיה עד שהגוף שלה רעד מאורגזמה ערב אחר ערב.
-
לשם שינוי הפעם החלטתי לשים את הטבעת הקטנה ביותר שהגיעה יחד עם הכלובון החדש, עד היום הייתי משתמש רק באחת לפני הקטנה ביותר, ובלי צל של ספק-אין שום מרווח ושום מקום שהזין יתקשה או יעמוד, סוף סיפור במקרה של הטבעת הקטנה-אין משחקים, וכן, היא לוחצת, וסוגרת, שלא תחשוב שיש אופציה..אפילו הקטנה ביותר :-)

אני נעול בכלובון כבר מספר ימים, הזין שלי מאיים לפרוץ את הכלוב בכל פעם שאני רק מעביר מחשבה עליה בראש, התכתבות איתה, מבט שלה, כל הסתכלות עליה, כל התבוננות בכפות רגלייה-ואני עף למחוזות אחרים.
שלא לדבר על לענג אותה כשאני נעול-זה פשוט התמסרות טוטאלית לרצונות שלה, להתמקד בה, לדאוג לה, בלי לחשוב על עצמי כלל.
-
אתמול היה ערב מיוחד מכל הלילות האחרונים שלנו, וכך היה: התארגנות בבית אחרי עוד יום של עבודה, מכין לנו ארוחת ערב מפנקת, דואג גם ליין טוב, מדליק נר שיהיה אווירה נעימה. מסיימים לאכול ארוחת ערב, דאגתי כמובן לשטוף את הכלים ולזרוק את הפח, עברתי על השיש לוודא שהכל נקי ואין כלים בכיור. כל אחד ממשיך לעיסוקיו (נייד/מחשב/טלוויזיה) כמו בכל ערב שגרתי.
לאחר כחצי שעה היא מסמנת לי שהיא נכנסת להתקלח, לא ייחסתי לזה חשיבות מיוחדת, המשכתי בשלי-סוגר מצגת לקראת פגישה שתהיה למחרת.
לאחר שיצאה מהמקלחת סימנה לי לסיים ולהגיע לחדר שינה. לאחר שסיימתי את המצגת נכנסתי מייד לעשות מקלחת טובה ומרעננת, ניקיתי ביסודיות את האיבר עד כמה שניתן(משתמש במברשת קטנה שיכולה להיכנס ולהגיע לכל נקודה) בתוך הכלובון.
לאחר המקלחת דאגתי לכבות אורות, לוודא שהסלון מסודר ונקי, הבית נעול, וניתן ללכת לישון.
נכנסתי לחדר השינה, אור קטן בצד המיטה דלק, חצי שמיכה עליה וחצי רגליים מבצבצות החוצה, היא קראה ספר כלשהו-משהו שהיא אוהבת לעשות לפני השינה.
היא אמרה לי: "הרגליים שלי עמדו היום הרבה, אני רוצה שתדאג לטפל בהם יפה, יש לך על השידה קרם בצבע וורוד-תשתמש בו".
אני: "אין בעיה, בשמחה". לוקח את הקרם מהשידה, ומתחיל בעיסוי כפות הרגליים בעונג רב, מתעמק בכל כף רגל בנפרד, מפעיל את שרירי כף היד בכל אזור בכפות רגליים, דואג לא לפספס אף נקודה, וכך במשך 40 דקות אני מעסה לה את כפות הרגליים וגם את האזור מתחת לברך, מפעם לפעם היא אומרת כמה זה נעים לה.
לאחר שסיימתי אמרה תודה וביקשה ממני לכבות את האור ולשכב לצידה במיטה. נשכבתי לצידה סידרתי את עצמי ונהנתי ממה שעשיתי לפני רגע.
היא אומרת לי: "היום אנחנו מתמקדים בי, ורק בי, אתה לא מנשק אותי בשפתיים, ולא מנסה לעשות שום דבר שלא אישרתי לך, הבנת? שלא לדבר על זה שאין בכלל טעם לחשוב על מפתח, אני חייבת לציין שהמסאז' היה נהדר".
אני: "אין שום בעיה-כרצונך".

התחלתי בנשיקות רכות לכל אורך הצוואר, מנשק ביסודיות כל אזור, במקביל היד השנייה החלה בנגיעות נעימות בנקודה שלה-יש לציין שהיא לבשה מכנסון קצר דק ועליונית ללא חזייה או גוזיה, הרגשתי שהיא מתמסרת לידיים שלי, לשפתיים שלי, ונותנת לי לענג אותה, ראיתי את הפיטמות שלה מזדקרות מבעד לעליונית, ואת הגירוי הרב שיש לה בין הרגליים התחלתי להרגיש באצבעות. לאחר מספר דקות היא אומרת לי: "אתה לא חושב שיש משהו שמפריע? תוריד לי את המכנסון-אל תדאג אין תחתון מתחת".
אני כמובן מבצע את ההוראה, לא שואל שאלות, ובא לחזור לשכב לצידה ולהמשיך, היא מסמנת עם היד שאין צורך, תשאר שם אומרת בקול חרשי-תופסת לי את הראש ומקרבת את שפתיי ולשוניי אל הטעמים שיוצאים ממנה.
לאחר עינוג שפתיים ולשון, החלטתי להאיץ, והחדרתי מספר אצבעות, היא גנחה, התענגה, וברגע מסויים לאחר זמן מה-חוותה אורגזמה שגרמה לה לרעידות מטורפות, עצרתי, דאגתי ללקק את כל האזור ולהשאיר אותה נקייה. לאחר מספר דקות של רגיעה, ניסיתי את מזלי וכיוונתי לסיבוב שני, התחלתי לגעת בה, היא לא רצתה בהתחלה, ואף קצת סלדה ואמרה לי לא לגעת בה.. אבל אחרי כמה נגיעות כיוונתי שוב לרדת לאזור-היא לא מנעה זאת, שוב התמסרה אליי ונתנה לי לענג אותה עד שהגיעה שוב אורגזמה והיא פשוט הייתה בעננים.
אמרה לי "בוא אליי, נישקה לי על הלחי, ואמרה לי תודה יפה שלי, עכשיו אנחנו הולכים לישון, הייתה נהדר היום!"
הרגשתי טוב באותו רגע, אבל משהו העציב אותי מבפנים-הבעת הפנים שלי הציגה משהו אחר והיא קלטה את זה, היא שאלה אותי "האם הכל בסדר?"
עניתי לה: "כן, הכל בסדר.. סתם פשוט לא נגעת לי בכלובון, לא נתת לי לנשק אותך בשפתיים אפילו..", הרגשתי קצת מוזר-סוג של נטו בשבילה מצד אחד, ומצד שני ציפיתי למשהו קטן ממנה..אפילו הקטן ביותר.
היא בתגובה אמרה לי תוך כדי נגיעות שלה בראשי וליטוף השיער שלי: "אמרנו שהיום ההתמקדות היא בי בלבד, זה אומר שאתה לא תזכה לעונג ולא הקטן ביותר, אם תשאל אותי, אני מעדיפה אותך מלא, נעול, ולא גומר, אולי ביום אחר נחשוב על לאפשר לך להרגיש אותי ללא גמירה שלך".

עניתי לה: "למה לא היום? תראי כמה את רטובה כל כך, כמה הייתי רוצה להרגיש את הרטיבות הזו עוטפת אותי, נעימה לי, אני מבטיח לא לגמור, רק להיכנס לרגע ולצאת.
היא: "לא, אני לא משחררת אותך, רק זה חסר לי, אני מעדיפה אותך נעול, זה באמת מוסיף ערך ומביא אותך למקום שאני צריכה אותך, משתוקק אליי, רוצה אותי, דואג לי, מענג אותי, מפנק אותי, מסדר ומנקה את הבית, סוף סוף אני קצת נרגעת".
אני: "במשך שעתיים אני מתאפק לא להתפוצץ, רוצה כל כך לפרוק, אבל יודע שכל זה בשבילך, ואני מקבל את זה, בבקשה רק תשתחררי אותי ללילה? מבטיח לא לעשות כלום, רק לישון פתוח.."
היא: "אני חושבת על זה, תעשה לי קצת נעים בגב בנתיים".
עשיתי לה נעים, עבר 10 דקות, האיבר נרגע, הכאב ירד מעט, הטבעת הקטנה עושה עבודה נהדרת בהקשר הזה, נרגעתי קצת, תוך כדי מסאז' אני שואל אותה:
"אפשר רק שיחרור יפה שלי? לישון בחיבוק איתך כשאני לא נעול.."
היא: "כן, אבל רק חיבוק, שלא תחשוב על שום דבר אחר או מעבר לזה, המפתח נמצא בתוך קופסת העגילים בתיק שלי".
לא מבזבז זמן, הולך לתיק מוציא את המפתח, מתרגש בעצמי, כמה זמן לא ראיתי אותו, כמה זמן אני נעול, איזה תחושה זו, משחרר את עצמי, שוטף את הכלובון, ומניח אותו בצד בשולחן חדר העבודה.
חוזר לחדר, נשכב לצידה, היא קראה מאמר כלשהו בטלפון, חיבקתי אותה, ואמרתי לה תודה. לאחר כמה דקות בלי לשים לב, אני מרגיש את האיבר שלי מתקשה, מנסה לדמיין את הרטיבות הזו עוטפת אותי (מחשבות שעוברות לי בראש), היא התחילה להרגיש את זה שהאיבר שלי נעמד..
"מה זה צריך להיות? אני לא מבינה.. שלרגע לא תעשה טעות, אתה לא נכנס!".
אני: "אני יכול רק להכניס אותו בין רגלייך? רק להיות קרוב, לא להיכנס פנימה.."
היא מאפשרת לי, ואני מרגיש את הרטיבות החיצונית, כשאנחנו צמודים אחד לשניה, ותוך כדי אני ממשיך לעשות לה נעים בגב.
לאחר זמן מסויים, הרגשתי שאני ממש רוצה להיכנס, ביקשתי לאישורה, והיא אמרה לא! בצורה חדה וברורה.
אמרתי לה שאני לא רוצה לפספס הזדמנות כזו שהיא כל כך רטובה, היא אמרה שיהיה עונש קשה במידה ואני גומר, אמרתי לה שאני מוכן להסתכן בעבור זה.
היא הסכימה, והחליקה אותי פנימה, איזה עונג, כמה רטיבות, כמה זה חלק ונעים, החום שעוטף אותך.
שנינו היינו בעננים, אני בתוכה והיא מתענגת, וגם אני, אבל יודע שאסור לי לגמור, ממשיך עוד קצת ונמצא על הקצה, מבקש ממנה אישור והיא אומרת לא, יהיו לזה השלכות. אני ממשיך היא מביטה בי, יודע שזה יעלה לי ביוקר, ולבסוף מתפרק בתוכה, בחיים לא גמרתי ככה, ולא נהנתי ככה, אמרתי לה תוך כדי שאני מנסה להירגע מהגמירה שעכשיו חוויתי.
היא אומרת לי: "לא הסכמתי, והמשמעות של זה עונש 10 ימי נעילה מלאים ללא שיחרור, והמפתח? אני שמה אותו בעבודה-האופציה לפתוח לא תהיה קיימת!"

אני קצת מבוהל ממה ששמעתי, אבל ידעתי שיהיו לזה השלכות.. לא רציתי לגמור-לא שלטתי בזה, זה היה חזק ממני.
אנחנו לקראת ימים ארוכים של נעילה, מבטיח לעדכן.

שבת שלום.

שימודה - ווואוו מטורף
מכיר היטב את ההרגשה הזו
היתי שם
לפני שנתיים
Netrunner​(נשלט) - וואו אני שלולית
לפני שנתיים
דרוש חינוך מחדש - תודה על השיתוף
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י