בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

המחברת הגדולה

"אנחנו מעבירים את ידינו מעל להבה. אנחנו עושים חתכים בסכין בירכנו, בזרוענו, בחזנו, ואנחנו שופכים כוהל על פצעינו. בכל פעם אנחנו אומרים:
— זה לא כואב.
כעבור זמן מה כבר איננו חשים בעצם כלום."
לפני שנה. 26 בנובמבר 2022 בשעה 12:37

אחרי שאני מסיימת איתו, הוא מוטל על המיטה באפיסת כוחות, מחולל כהוגן, ומתקשה לפתוח את העיניים שלו ממבוכה. אני קמה, פותחת את הדלת למרפסת הקטנה. אויר קריר וצלול חודר לחדר, ואני מציתה סיגריה. מתבוננת בו גמור ונטול הגנות, הזרוע שלו נעה על המיטה, מסמנת לי שהוא מחפש אותי.

אני חושבת שזה הזמן הזה שמקובל לעשות אפטר קייר. גם לצעצועים יש נשמה, והם זקוקים לפעמים לחום ותשומת לב. לכן זה לא ממש תקין כשאני מתיישבת לידו, מלטפת לו את הכתף, ומספרת לו שהתחלתי לאחרונה לשוחח עם גבר נוסף, שיש בו חלקים מעניינים בעיני, ואני מתכוונת לבדוק את זה יותר לעומק.

לגוף שלו לוקח שניה להתקשח, ואז להרפות במודע, כי הוא מודע לכך שאני עוקבת אחריו. העיניים שלו נפקחות, כי הוא מנסה להבין את מה שאני מספרת לו. ברור לי שהוא מקנא, אבל קנאה היא נהדרת כשכורתים מתוכה את היכולת לכעוס, או להיות צדקן. סך הכל מדובר במסכות שאמורות לכסות על היופי שבתחושות האותנטיות, המתוקות האלה.

הוא מתרומם, מסדר את הכרית על גב המיטה ומתיישב, אני מציתה גם לו סיגריה, ומעבירה לו את הקפה שהתקרר מזמן. אני אומרת לו שיש משהו מרענן בהתנהלות אינטימית למחצה (בשלב הזה), מול גבר חדש, ושזה ממש לא משפיע על התחושות שלי כלפיו.

הוא מנסה להשאר פתוח ולא לכעוס, כי מה עוד הוא יכול לעשות? זאת אומרת, חוץ מאשר להנביט זיקפה מטורפת, שהוא מנסה לגרום לה שלא לבלוט על ידי שינוי בתנוחת הגוף. אני מצידי שולחת יד ומלטפת את כיפת הזין שלו, ומסבירה לו באריכות על כל מיני הורמונים וחומרים שהגוף מפריש בסיטואציות כאלה, כמו דופמין למשל. שזה נעים לבחון את כישורי ההכנעה שלי ולדעת שהם משומנים היטב. שתמיד קיים סיכוי, גם אם קלוש, שהגבר החדש יודע ללקק כוס. שהרי מי כמוהו יודע ומבין כמה זה חשוב ונעים לי.

כשאני אומרת את זה, אני לוחצת קלות על הכתף שלו, והוא מחליק למצב שכיבה. אני מטפסת לו על הפנים, מפשקת מעליו כוס חם, וממשיכה לתהות, אם יתכן שה"חדש" יותר טוב ממנו בענייני ליקוק. זו מחשבה שהוא אפילו לא מוכן להעביר אותה בחלל שבין האוזניים שלו, אבל אני דווקא מתעקשת שזה יתכן. מי יודע. ושאם הוא באמת יהיה טוב, אני אשלח אותו ללמד את הצעצוע טריקים חדשים.

 

זו היתה מניפולציה שנה א', שקופה לגמרי. בכל זאת היא עבדה היטב. גמרתי שוב. עוד פעמיים.

הוא הכי טוב שיש.

 

 

 

Ronnie sm​(שולט) - מעולה !! מתחיל לעקוב (:
לפני שנה
זחלן​(נשלט) - והאפטר קר הזה מגיע בכל זאת בשלב כלשהו? אני מניח שכן, אחרת החיבור ביניכם לא היה מחזיק כפי שהוא זמן רב מידי. יחד עם זאת אף אחד מכם לא כותב על זה יותר מידי (:
לפני שנה
GLINDA​(שולטת){herboytoy} - זה לא נחשב?
לפני שנה
זחלן​(נשלט) - למען האמת, לא. או ליתר דיוק באופן חלקי. שניכם כותבים נהדר, באמת נהדר, אבל מקפידים להחסיר פן מסוים מהשלם שאתם חולקים עם מי שקורא אתכם. אולי בכוונה. אני לפחות מסרב להאמין שהפן הזה לא קיים ביניכם.
לפני שנה
GLINDA​(שולטת){herboytoy} - מי שיודע לקרוא, מוצא את זה. באלף מקומות. :)
לפני שנה
זחלן​(נשלט) - מוצא את זה כמעט (:
לא בדיוק. לא במרכז. זה נמצא במרומז, בהמשך שלא כתוב, ואני משוכנע שזה נמצא גם בחיים שלכם. אני כשלעצמי מחפש את זה פעם אחת במרכז ובאופן ישיר. אבל זה שלכם כמובן ואני מתנצל על ההערה וחוזר לבין צללים.
לפני שנה
פרלין​(נשלטת){ש} - העברת לו קפה קר! אני אחת שיודעת לקרוא.
לפני שנה
GLINDA​(שולטת){herboytoy} - את מעולה.
לפני שנה
Kastro - לדעתי זו בדיוק הכוונה, שזו הגישה שלהם. הם מתארים אהבה שהיא שונה במונחים סטנדרטיים. מסגרת סאדומזכוסיטית בלי בלי גלגלי עזר ובלי ריפוד ונילי בשוליים. ככל שהם מעמיקים אל תוך המסגרת נעדרת ההצדקות הוניליות והאיזונים ההטרונורמטיביים, כך הם מתקרבים יותר האחד לשנייה, גם במונחים סטנדרטיים יותר של אהבה.
לפני שנה
Ofan - זה האפטר קייר הכי נחשב שראיתי בחיי. זה לא ״אוהבת אותך למרות שאתה אוהב להיחלל״. זה אוהבת בדיוק את מי שאתה אוהב להיות: מחולל, מובך מעך ועדיין הצעצוע שרעב לכל פירור של תשומת הלב שלה. רגוע וסומך על המובילה שהיא צודקת תמיד. מייצר בעצמו את הזרעים שעוזרים לו להרגיש טוב עם המקום שלו, הצעצוע שחי בשביל להיות המלקק הכי טובה שלה.
לפני שנה
GLINDA​(שולטת){herboytoy} - התגובות של אופן וקסטרו יפים בעיני.
לפני שנה
פועם בלחש - (:
״קנאה היא נהדרת כשכורתים מתוכה את היכולת לכעוס, או להיות צדקן.״ כן. נראה לי שהיא יכולה להיות אפרודיזיאק מיוחד כשמתחתיה יש בסיס יצוק. אפרודיזיאק לכל הנוגעים בדבר. לפחות לאלו שיודעים וזקוקים לגעת ב״דבר״ (:
לפני שנה
GLINDA​(שולטת){herboytoy} - זה גם יכול להשאיר כוויה.
לפני שנה
פועם בלחש - נכון. אני מניח שעצם ההיתכנות לכוויה גם היא מרגשת בפני עצמה. וגם כוויות מסוימות הן אבני דרך שיוצרות ייחוד.
לפני שנה
Aציבעוני​(אחר) - גלידה את גלידה צריך לילמוד אותך במיטב הפקולטות כולל פרינסטון הרבה תיסכולים היו נימנעים מהגברברים
לפני שנה
אישון מאוזן​(נשלט) - 🙇🏻 כאמור (:
לפני שנה
GLINDA​(שולטת){herboytoy} - :)
לפני שנה
bondman​(נשלט){FLR} - אנחנו קלים לתפעול. זה ידוע.
:-)
לפני שנה
שומר הכלוב​(נשלט) - פסגת הסאדיזם שלך היתה בעיניי דווקא הרגע שהדלקת לו סיגריה והגשת לו את הקפה הקר ולא נתת לו לשקוע אלא תפסת לו את הפנים ופאקינג מיקדת אותו בפוקוס מלא בהתעללות האלוהית שלך. שלא יפספס כלום לרגע. רארר!
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י