צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

המחברת הגדולה

"אנחנו מעבירים את ידינו מעל להבה. אנחנו עושים חתכים בסכין בירכנו, בזרוענו, בחזנו, ואנחנו שופכים כוהל על פצעינו. בכל פעם אנחנו אומרים:
— זה לא כואב.
כעבור זמן מה כבר איננו חשים בעצם כלום."
לפני שנה. 23 בפברואר 2023 בשעה 23:46

הוא עומד לידי, וכרגיל, מצב הצבירה של הזין כשהוא לידי הוא במצב מוצק. אני שולחת יד ומשחררת את הזין שלו מהתחתונים, מניחה עליהן כף רגל בוחנת, רק כדי להסביר לו יפה שלמרות שהזין שלו יפה ומתוק, הוא יאלץ להתאפק, כי אין לי חשק להשתמש בו. הוא קצת נעלב, ובמצב הדברים הזה, אני שולחת אותו ללקק לי את כפות הרגליים כדי שיבין את המקום שלו ולא יפתח ציפיות. אני מחליקה יד לתחתונים ומאוננת, והוא מייבב עם פה רטוב שמלטף לי את הבהונות. ככל שהאורגזמה שלי מתקרבת, הוא מלקק אותי באדיקות רבה ורטובה יותר, יונק מוצץ ומלקק, עד שאני מתפרקת בשאגות. אחר כך אני מורידה תחתונים ומבקשת ממנו ללקק אותי בעדינות, רק להרגיע.

הבעיה היחידה היא שעוד לא קרה לי שאני נרגעת מהלשון שלו שמרפרפת בין השפתיים שלי, ומחליקות על הדגדגן, אז אני מצמידה גוף חם וחרמן, לשפתיים חמות שמוכנות לחיות בתוך הכוס שלי, והשילוב הזה לוקח אותי לעוד שתי גמירות שרק פותחות לי את התיאבון.

אז אני קצת שוכחת את כל הדיון הקודם על זה שאין לי עניין להשתמש הזין שלו, ושבאופן כללי נשלטים צריכים למצוא את הסיפוק שלהם באופנים אחרים, בטח לא בזיון, ופשוט מושכת אותו מפשיטה ממנו את התחתונים, מרימה אגן רעב ורטוב, ומתמלאה כולי מהזין הזה שלא התכוונתי להשתמש בו.

אחרי כמה דקות שהוא בתוכי, ואני קצת מאבדת את זה, הוא מתכופף אלי ולוחש לי: "אני לא בטוח שזה נאות מיס. את מתנהגת כמו כלבה קטנה."

המשפט הזה היה די נכון, אני חייבת להסכים, אבל הוא עלה לו בכך שאחרי שאני גמרתי היטב, הוא הלך לישון עם זין עומד ואשכים מלאים. כמובן רק כדי שהוא יבין את המקום שלו, ולא יפתח ציפיות.

ואם זה זין של סיפור, חשבתי שיהיה ראוי לצרף לו זין של תמונות. :

 

 

 

 

 

 

 

 

אין יאוש בעולם כלל - 👣🧎♂️👸
לפני שנה
Vitalik​(נשלט) - תמונות מדהימות
לפני שנה
vikifeet - מדהימה
לפני שנה
Ofan - איזה זין
לפני שנה
Minxy - אכן זין משובח
לפני שנה
זאב אלפא​(שולטת){Anonymousz} - איזו רגל יפה אמא
לפני שנה
otterU​(נשלט) - אמאל׳ה
לפני שנה
peter69north - בא לי למצוץ את הזין הזה, ואני בכלל סטרייט
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י