שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

"אמת נקייה ממילים.."

כמה רעש עושה מילה
לפני 17 שנים. 15 בספטמבר 2006 בשעה 8:43

כשהייתי פיצית (לא כזה מזמן) הייתי בטוחה שחלום עשוי מערפל.
אבא נהג לקפל אותי במעטפה שמיכתית, לאחל לי חלומות טעימים, הוא נהג לבייל אותי עם נשיקה חמה על המצח ובעודי לבדי בתוך המעטפה, מוכנה להשלח לעולמות חדשים, יכולתי לחוש איך מתגנב אלי הערפל וגונב אותי להרפתקאה נוספת.

עד היום, אפשר לומר שאני אפילו מחכה לחלום לעיתים.
מכירים את הקטע שכבר יורד הלילה, ואתם יודעים שלא נשאר עוד הרבה סידורים, אוטוטו לישון - ברגע שכזה אני מחוייכת כי יודעת שיומי לא נגמר, יודעת שהנה אוטוטו אתחיל לחיות את חיי בעולם קסום.

זה קטע שכזה, בכל חלום אני מודעת שאני חולמת, יש לי כישורים שאינם משתנים מחלום לחלום לדוגמא: יכולת התעופה שלי, אני ממש יודעת לעוף אולם אני צריכה מרחב בשביל הזינוק. בכל פעם שאני יחשה סכנה או סתם מתחשק לי, הופ ואני בעננים.

החלומות שלי כל כך צבעוניים, מרגשים ומרתקים. יוצא לי להתעורר מצחוק מתמשך או בבכי, אפילו מתתי במספר חלומות - אחת התיאוריות שלי אומרת שיש שלל עולמות, בכולם לנו תפקיד. כאשר אנחנו נכנסים לחלום אנו פשוט שמים עולם אחד בממתינה, בזמן שהחלק שמסוגל לנדוד למקומות אחרים מתעורר וחי את עולמו והיות וזה חיים כמו כל חיים גם שם יש סוף (בדרך כלל הרבה יותר דרמטי, סגנון תלמה ולואיז.. ).

חלום הוא דבר נפלא, לא סתם בחרו במושג לתאר השגים ויעדים בחיינו.
גם במציאות אנו מנסים ליצור עולמות חדשים, ריגושים טעימים, אך מעטים יודעים ממש לחיות את החלום ואני טוענת שהאימון הטוב ביותר הוא לחיות את המציאות בחלומנו ולממש את החלום במציאות.

ולסיכום ובצורה הכי לא קשורה, שמעתי אמש משפט שאימצתי,
"אני יותר אשה מכל אשה שתהיה לך ויותר גבר משאי פעם תהיה"
מה זה קשור? זה לא

תחלמו אנשים, תוקירו את העולמות שלכם, יש שיגידו שלחלום זה לברוח מהמציאות, אני אומרת, המציאות היא עוד חלום שיצרנו, כדי שתהיה משמעות. תפרסו כנפיים ותנו זינוק.

הבל היופי - נראה שכיף...

תמשיכי לחלום
לפני 17 שנים
קליבר​(שולט) - מי שלא חולם לא מגיע ...
לפני 17 שנים
Yosefus​(שולט) - "אני יותר אשה מכל אשה שתהיה לך ויותר גבר משאי פעם תהיה" זה המשפט הכי מסרס ששמעתי אי פעם. אם תמצאי גבר שיצליח להתמודד עם המשפט הזה, אז דעי לך שהוא שווה חתונה.
ולעניין המציאות היא חלום, הסרט מטריקס כבר הציג את הרעיון הזה , אבל בצורה קצת אחרת...
לפני 17 שנים
מילים​(לא בעסק) - קיפלו אותי במעטפה הרבה לפני הסרט
*מוציאה לך לשון* עם רעש ורוק משפריץ לכל עבר :)
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י