לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

שולטת.

שליטה היא מתנה. תלוי למי
לפני שנתיים. 11 במרץ 2022 בשעה 13:41

רבנו. הוא צודק וגם אני צודקת. אבל אני אישה ומלכה אז אני צודקת יותר. 

והוא כנראה יודע את זה. אז אתמול בערב. אחרי שהילדים כבר במיטות הוא יצא. ואני התכוננתי לערב שומם- עם מאמר נוסף על סופרים מתקופת ההשכלה ( י ל פרץ וכאלה). 

ואז הוא חזר עם מישהו. אמר לו ללכת לערימת הכלים שלאף אחד מאתנו לא היה כוח אליה וניגש אלי. מנשק אותי. שולח אותי למקלחת חמה. אומר לי ללבוש מינימלי. 

אני יוצאת אחרי מקלחת. תחתונים וחולצה בלבד. הסלון עם נרות דולקים, בטלויזיה סרט אירוטי שהתחלנו ועד היום לא הצלחנו להמשיך לראות. הכלים כבר רחוצים. המטבח נקי. 

העבד על הברכיים. מחכה רק לי ולרגליים שלי. 

אני מתפנקת בעיסוי רגליים והוא בנתיים מכין לי שתיה ( הלוואי אלכוהול אבל עדיין מניקה) 

יושב מאחורי- כשגבי נשען עליו ומתחיל בעיסוי מתחת לחולצה לשדיי המשחוררים אחרי המקלחת. מתמקד בפטמות, לוחץ וממולל, מועך ומשחרר. העבד על הרגליים, שמן חם. וואו. בהחלט מקבלת את הסליחה שלו. 

בשלב מסויים ידיים מפשקות את רגליי והוא מורה לעבד להמשיך עם העיסוי כלפיי מעלה. עבד חדש שאני לא מכירה. אבל בהחלט אחד שיודע את העבודה. הוא עירום כשכלוב מתכת על הזין שלו. לא יכול להתרומם. לא יכול לעמוד. רק לסבול. 

אני גונחת כשלשון מלקקת את הדגדגן שלי. יד על הפה שלי כדי לא להעיר את הילדים. לוחש לי ששששש. תגמרי בשקט. 

אני גומרת בשקט. אין ברירה. אבל וואו. מרגישה רטובה גם בחולצה כשטיפות של חלב זולגות לי מהפטמות..  בעלי מלקק אותי. אני קמה ומתיישבת עליו בפישוק. מכניסה את הזין הקשה לו אלי. מתחילה לרכב עליו. העבד מעסה את ישבני בקצב שלנו. כמה דקות אחר כך הוא מתפוצץ בתוכי.  כמה שניות של הסדרת נשימה. אני יורדת ממנו ומורה לעבד ללקק אותו. ואז אותי. הוא מבצע הכל בהנאה רבה. טיפות שקופות יורדות מקצה הזין שלו שבכלוב. 

״ עבד, רוצה לגמור? ״ אנחנו בהחלט מרוצים ממנו. מגיע לו. 

״ כן גברתי, בבקשה״ 

״ על הברכיים, עם הגב אלינו״ בעלי מגיש לו מפתח והכלוב נפתח. הוא גונח וישר מתחיל ללטף עצמו. סימני המתכת נראים עדיין. 

״ תתחיל לאונן. בכל פעם שתרגיש שריטה על גבך- תאט את הקצב״ 

הוא מהנהנן. ומתחיל. אני צופה בו. מתרגשת איתו, שורטת אותו בכל פעם שהוא הולך לגמור. מעצימה את העונג שלו. מרגישה את העונג שבשליטה. אחרי 10 דקות, כשהגב שלו כבר מלא בשריטות עדינות בצבע אדום, אני מרשה לו לגמור. שולחת אותו למקלחת- להתנקות ולהתחמם קצת במים חמים. ״ תנקה גם את המקלחת- אם אתה כבר שם״ אני אומרת לו. 

חוזרת להתכרבל על בעלי. הוא מנשק את הצוואר שלי. 

״ אני סולח לך״. 

חוצפן

snowman - אחד הפוסטים הכי....
לפני שנתיים
נרגל - יפה. שוב. נהנה לקרוא.
לפני שנתיים
שולט קשוח וקשוב - מדהים כמה שכיףףף לכם, מחרמן
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י