אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

שולטת.

שליטה היא מתנה. תלוי למי
לפני שנתיים. 8 באפריל 2022 בשעה 12:14

״ ביום שני קחי חופש״

״ מה? למה?״ אני עונה.

״ הזמינו אותנו״

הפעם בעלי פנה לאשה מהאתר. היא חיפשה מישהו שיזיין אותה מול בעלה. הוא מתקשה לתפקד מינית עקב כדורים שלוקח. לא מצליח להחזיק זקפה להרבה זמן. היא - לא מוכנה לוותר על סקס ובטח שלא עליו. אהבה אמיתית. הם רוצים שנבוא ונשלוט בה. כשהוא מסתכל. 

ביקשו כל כך יפה, לא נעזור? 

הגענו בשעות הצהריים. רעננה. לפני שיצאנו מהרכב בעלי מבקש ממני להוריד מכנסיים ותחתונים. אני מסתכלת עליו בחיוך. חושבת שהוא צוחק עלי.

״ רק קצת״ אני מורידה עד הברכיים. עדיין יושבים ברכב. הוא מוציא מן ביצת סיליקון מעוכה, בעובי 2 אצבעות בערך. בצבע סגול. מכניס לפה שלו ומוצץ אותה. 

״ תרימי את האגן ותפשקי ״ אני מרימה והוא מחדיר לי אותה. 

״ תתלבשי״ אנחנו יוצאים מהרכב. היא פותחת לנו את הדלת. יפה, כבת 40, רזה, חזה גדול, ישבן רחב.  שיער שחור חלק. הובילה אותנו לסלון גדול. הוא כבן 50 פלוס, נאה מאוד. שיחה קצרה כדי להבין מה בדיוק הם רוצים. מילת בטחון לשניהם. בעלי לוקח אותה לחדר שינה, יחד עם התיק שהבאנו. 

אני נשארת אתו בסלון. הוא מכין לנו לשתות. מספר על חיי המין הסוערים שלהם עד שגילו בעיה רפואית שמצריכה כדורים. מאז חיי המין נפגעו ממש. סיפר שתמיד פינטז לראות את אשתו עם אחרים. היא לא הסכימה. אבל אחרי שתדירות הסקס ירדה מפעמיים- שלוש בשבוע לפעם בחודשיים- ורק אחרי שלוקח כדור שעוזר- היא הסכימה לנסות. זאת היתה חוויה נפלאה עבור שניהם. פתחה להם את התאבון. הם גילו עולם שלם של עונג שמספק את שניהם והוא ממש מצליח לגמור כשרואה את אשתו כך. היא גילתה את עולם השליטה ולראשונה בחייה הצליחה לגמור מחדירות כשבעלה מסתכל עליה. אחרי שאנחנו שותים אני מבקשת ממנו להתפשט. להישאר בתחתונים. קושרת ידיו מאחורי גבו. שמה לו כיסוי עיניים. 

״ אני רוצה לראות אבל״

״ עכשיו עושים מה שאני רוצה״ אני אומרת. 

מובילה אותו לחדר שינה. 

בעלי יושב על המיטה. אשתו בחזיה ותחתונים בלבד מוצצת את הזין של בעלי. 

אני מושיבה אותו על הכסא שיש שם. 

״ אתה יודע מה אשתך עושה עכשיו? היא מוצצת לבעלי. היא צריכה קצת עזרה אני רואה אז עוד מעט- אחרי שתתחמם קצת בעלי ידחוף לה את הזין עד לגרון. חזק. היא תשפר את הכישורים שלה״ 

הוא משמיע גניחה שקטה. קולות גאג נשמעים בחדר כשבעלי מחזיק לה את הראש ומוריד אותה על הזין שלו עד לגרון. היא נחנקת מעט ואז הוא נותן לה לנשום. האיפור שהיא טרחה עליו לא מעט כבר מרוח על כל הפנים שלה ונוזל. עיניה דומעות. 

״ תגיד לי״ אני לוחשת לו באוזן, ״ מה היית רוצה שנעשה לה״ 

״ אני רוצה לראות אותה גומרת. לי היא מעולם לא הסכימה לזיין אותה בתחת. אולי תסכים עכשיו.״ 

בעלי יוצא לה מהפה, משכיב אותה על המיטה. על הבטן. הוא נגש לבעל ומוביל אותו לשכב לידה. על הגב. היא על הבטן, הוא על הגב. הוא מוריד ממנו את כיסוי העיניים ושם עליה. מסמן לי לשבת על הבעל בפיסוק. אני לבושה. מתיישבת עליו. 

פתאום אני מרגישה רטט פנימי חלש בכוס. אני מסתכלת על בעלי והוא מחזיק שלט קטן סגול ומחייך. אני גונחת והרטט לאט לאט מתגבר. הוא מעמיד את האשה על ארבע, מוציא רוקט פוקט ומצמיד לאשה לדגדגן. החדר מתמלא בגניחות שלי ושלה, הרטט כל הזמן מתגבר. אני נעה על הבעל ומרגישה אותו מתקשה מעט בין רגליי. הוא מביט בשתינו. בעלי מכניס יד למכנסיים שלי ומתחת לתחתונים ואצבעו על הדגדגן שלי בזמן שהרוקט פוקט על הדגדגן שלה. אני גומרת בצעקה. ממשיכה לנוע על גלי האורגזמה. כשאני נרגעת אני בהחלט מרגישה את הזין של הבעל קשה בין הרגליים שלי. אני יורדת ממנו ומובילה את הראש שלה לזין של בעלה. היא מורידה לו את התחתונים ומוצצת לו בתאווה, בעוד הרוקט עדיין על הדגדגן שלה. 

בעלי מוריד לה סטירה חזקה על הישבן והיא מצליחה לצעוק עם הזין בפה. הוא ממשיך להפליק והגניחות שלה מתגברות עד שגם היא גומרת. היא נשכבת על הבטן של בעלה, מתנשפת ומחייכת. בינתיים בעלי שם קונדום. הוא מוציא בקבוק שמן. מעמיד אותה על ארבע מעל בעלה השוכב. שמן מטפטף על הישבן שלה. 

״ זה הזמן למילת בטחון- אם את רוצה״ היא שותקת. נראית נרגשת אפילו. מהנהת.  

הוא מפשק את הישבנים שלה ומתחיל לחדור. לאט. היא גונחת, נושכת מעט את השפה התחתונה. אחרי דקה נראה שמעט הצרגלה והוא ממשיך לחדור לה לישבן. 

הבעל לוטש עיניים, הזין שלו ממש עומד. אני מסתכלת על כולם. הבעות הפנים שלה מתחלפות וממעט סבל הן הופכות להנאה. 

אני נגשת לתיק ומסתכלת מה עוד הביא. מוצאת שם פלאג סיליקון שחור קטן. לוקחת את בקבוק השמן ונגשת לבעלי שרוכן מעליה מזיין אותה בתחת. שופכת שמן על אצבעי ועל הפלאג. מתחילה לאט לשמן את פי הטבעת שלו. הוא גונח, מגביר מהירות. היא גונחת בהנאה. ברגע שאני מרגישה אותו מעט רפוי אני מוציאה את האצבע ומכניסה את הפלאג. לאט. 

שלניהם גונחים עכשיו. הבעל לא מוריד את המבט מאשתו. אחרי כמה דקות היא גומרת. 

״ אל תגמור עדיין״ אני לוחשת לו. מוציאה אותו ממנה, מורידה לו את הקונדים ומורידה אותה על הברכיים מול המיטה. בכל הזמן הזה היא עדיין עם כיסוי עיניים. אני מובילה את הזין של בעלי לפה שלה, נעמדת מאחוריו, מוציאה ומכניסה את הפלאג. הוא גונח ואני מגבירה קצב, שולחת יד לאשכים שלו ומעסה אותם בעדינות. הוא גומר וממלא לה את הפה בזרע. אנחנו מתנשקים בזמן שהיא ממשיכה למצוץ ולנקות אותו. 

מיד אחרי זה היא מסירה את כיסוי העיניים, נשכבת ליד בעלה הקשור, מלטפת לו את הזקפה ומנשקת אותו. בעלי מתלבש, לוקח את כל הצעצועים ואנחנו נפרדים מהם. במעלית מתחבקים ומתנשקים ואז הרטט חוזר. 

Aציבעוני​(אחר) - צדיקים מלאכתם נעשית בידי אחרים
לפני שנתיים
נרגל - מדהים
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י