צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

שולטת.

שליטה היא מתנה. תלוי למי
לפני שנתיים. 7 במאי 2022 בשעה 18:18

חיפשתי מלכות ומצאתי אותה. מלכה מדהימה. ניראת הפוך ממני. בלונדינית, רזה, חזה קטן וזקור,  בעוד אני שופעת מאוד ובעלת שיער חום. איפשהו הרגיש שביחד אנחנו יכולות לשלוט בעולם. דיברנו ונדלקנו אחת על השניה מיד. היא זורמת, חמודה וואוו סקסית. היא נשואה ושולטת בבעלה כנשלט ואני נשואה והיחיד ששולט עלי הוא בעלי. סיכמנו על חילופים. נגיע אליהם- היא תשלוט בבעלי שהתרגש לוותר על השליטה לטובת התנסות איתה. אני אשלוט על בעלה - שמתרגש להיות תחת ידיה של מלכה אחרת בפעם הראשונה. 

סיכמנו שהיא תביא גם עבד שמכירה - בכל זאת מישהו צריך לשרת אותנו, להכין שתיה ולהגיש. 

הגענו בשישי בבוקר. ילדים במסגרות. מעט סגרירי אבל נעים. בית פרטי במושב באזור גדרה. 

היא פתחה את הדלת חייכה אלי ומיד הצמידה לי נשיקה לפה. לכמה שניות. בהתחלה הופתעתי אבל אחרי כמה שניות החזרתי לה נשיקה. מעט לשון. מרגישה ידיים משוטטות עלי. היא מתרחקת ומחייכת. 

״ ברוכים הבאים״ מחייכת ופותחת דלת לבית מקסים, רחב ידיים. היא מציגה בפניי את בעלה. בעלה על הברכיים במרכז הסלון. עיניים למטה. לידו אשה - גם היא על הברכיים, יפה, בת 32-35. מלאה. מזכירה אותי מעט. לידה גבר כבן 35-38, גם הוא על הברכיים. 

היא מחזיקה את ידו של בעלי ומושכת אותו אחריה. ״ אני מיד חוזרת. תרגישי בבית״ אני מחייכת אליו ורואה אותו נעלם במסדרון ארוך. 

אני מתיישבת מול כולם על הספה . מורידה סנדלים. מתבוננת בהם. תערוכה של אנשים כנועים ויפים. חבל שאין תערוכות כאלה באמת. במוזיאונים. להסתובב ולהסתכל על כנועים על הברכיים ברחבי המוזיאון. הייתי מבקרת לא מעט. 

״ הגבירה מעוניינת לשתות? ״ שואל הבעל. 

לפני שאני עונה חוזרת המלכה המדהימה. מתיישבת לידי ואנחנו מתחילות לשוחח כאילו אנחנו חברות ותיקות. 

אחרי 10 דקות היא מציגה בפני את העבד שישרת אותי. 

״ וזאת - הבאתי בשבילי״ היא אומרת ומחייכת. ״ לא מזמן גיליתי את יכולות האשה לאכול אשה אחרת וזה בהחלט שונה ונפלא מיכולותיו של גבר״ היא מחייכת. 

״ היום בא לי לנסות גם גבר וגם אשה. אעשה תחרות ומי שינצח יזכה לגמור לשני או לשניה בפה! בעלך מחכה לי כבר בחדר שינה כמו שציוויתי עליו ואני לוקחת אותה. תהני״ והיא מנשקת אותי שוב על הפה, קמה ונעמדת מול האשה שעל הברכיים. 

״ בואי״ היא אומרת לה והאשה זוחלת אחריה על ארבע. מגלה לי בזמן שהולכת אחריה כמו כלבה שהיא לא לובשת תחתונים מתחת לשמלה הקצרה שלה. 

אני מחייכת. 

״ בוא לכאן״ אני קוראת לבעלה. הוא מתקרב על ברכיו. אני מניחה רגליי בחיקו והוא מתחיל לעסות. לפי לחיצות על כף הרגל אני יכולה להבין איך יהיה הסקס עם הגבר שמולי. רובם (או אפילו כולם) מתרברבים בלשון הקסם שלהם אבל לא מבינים שכדי שהחוויה תהיה נפלאה הגוף חייב להיות רפוי במיוחד ועיסוי רגליים טוב יכול בקלות להביא למצב שבו הגוף יהיה רפוי, רגוע ומאוד מיני. השילוב עם הלשון לאחר מכן תביא את התוצאות הנכונות. 

אני מרגישה את מגע ידיו על רגליי ולאט לאט נרגעת. כבר לא מנסה לשמוע קולות מחדר השינה ולנחש מה קורה שם. מבטיחה לעצמי בפעם הבאה להצטרף כצופה.. או פעילה.. 

״ תביא לי לשתות״ אני מצווה על העבד שעדיין על הברכיים. נותנת לו לעמוד קצת ולשחרר עצמות. כשהוא מביא לי משהו מוגז ואלכוהולי אני מצווה עליו להיות גם הוא מולי על הברכיים ושמה את רגלי בשניה בחיקו. מוותרת על מעמד האדונים ומשרתים והופכת את שניהם לשלי לשעה הקרובה. אם לה מותר לעשות תחרות אז גם לי. הטוב מבינהם יזכה שאגמור לו בפה.. 

אחרי שאני מבשרת להם את הבשורה התחרות קשה. שניהם מנסים כמיטב יכולתם לעשות אותי מרוצה והידיים שלהם כבר מזמן לא רק על הרגליים. הבעל נעמד מאחורי וכתפיי וצווארי זוכים לטיפול מסור אחרי שהעבד נשאר לטפל בירכיי. 

״ למה כל כל חשוך פה? אפשר קצת שמש?״ 

הבעל פותח וילון בהיר ולפני נגלית חצר עם בריכה קטנה. 

אני מחייכת ויוצאת החוצה. הם מביטים בי ואני במנוד ראש מזמינה אותם לצאת איתי. 

״ תתפשטו וכנסו למים״ אני אומרת להם והם ממהרים להוריד בגדים ולהיכנס. שני גברים יפים נכנסים למים קרירים ומסתכלים עלי. אני עדיין בשמלה, יושבת על שפת הבריכה ומכניסה רגליים למים. הם אכן קרים. אבל השמש יצאה ומחממת. הם מתקרבים וכל אחד מהם מקבל רגל והם ממשיכים בעיסויים כשהם במים.

לאט לאט אני מרגישה את גופי נרפה יותר ויותר, מורידה את השמלה והחזיה ונשארת עם תחתוני תחרה שחורים. גולשת לתוך המים. 

״ וואו״ לוחש הבעל. ״הגבירה מדהימה. תודה שהסכמת לבוא״ 

אני צפה על גבי כשהוא מאחורי מחזיק אותי, ידיו מלטפות את כתפיי ויורדות לעבר החזה שלי. העבד ממשיך בעיסוי רגליים וירכיים. אני עוצמת את העיניים ומתמסרת לידיים, למים לקרירות ולחום. כבר המון זמן זאת פנטזיה עבורי. מים. 

״ גבירה? אפשר?״ מישהו נוגע בתחתונים שלגופי ומבקש להוריד אותם ואני מהנהנת. הם נעלמים ועכשיו אני מרגישה שני גברים עומדים מכל צד שלי כשאני צפה במים. ביד אחת כל אחד מהם מחזיק אותי ועוזר לי לצוף ועוד שתי ידיים משוטטות על חלק בגופי. 

לשון חמה על פטמותי ולשון נוספת בין רגליי. הם שינו מקום ואחד מהם תומך בי ומלקק והשני צולל לתוך המים בין הרגליים שלי. מידי פעם עולה לקחת אויר ויחד עם הבועות הקטנות הפה שלו עושה בי נפלאות. 

״ תתחלפו״ אני לוחשת להם אחרי כמה דקות. רוצה להרגיש גם את הלשון השניה. והתחרות קשה מאוד. יחד עם הלשון אצבע מלטפת במים את החור האחורי, לא נכנסת אבל לוחצת מעט, לשון תוקפת את הפטמות שלי והגניחות שלי ממלאות את החצר הקטנה. ואולי גם את המושב. 

 

( אני כותבת ונזכרת שוב ומתחרמנת שוב … אז עושה הפסקה והולכת לקפוץ על בעל לשון הפלא שיושב פה)  

אמשיך מתישהו.. 

חתוליק​(נשלט) - הייתי חייב סטירה מצלצלת כדי להתעורר מהחלום.


ואז הבנתי שזה אולי חלום עבורי, אבל מציאות עבורך - כיף גדול!
המשיכי להינות מהם.ן
לפני שנתיים
קמליה - שמחה שאהבת🥰
לפני שנתיים
חתוליק​(נשלט) - שמח שאת שמחה ;)
פוסט שעושה חשק לקחת חלק במארג כה נפלא...
לפני שנתיים
גידיאפ​(נשלט) - יפה מאוד
לפני שנתיים
נרגל - כתמיד כתיבה מעולה. תודה רבה.
לפני שנתיים
חמוד וקשוב​(נשלט) - נפלא..כותבת פשוט נפלא
לפני שנתיים
ביי ביי כלוב - מושלם פשוט מושלם! ממש הרגשתי שאני שם בתוך המים עם הבועות..
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י