ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

שולטת.

שליטה היא מתנה. תלוי למי
לפני שנה. 2 ביולי 2022 בשעה 12:27

אחרי מספר הודעות והחלפת תמונות הזמנו אותו אתמול בערב. נשלט חדש לשנינו. צעצוע מין. 

אם רק היה יודע שבהתחלה חשבנו לקשור אותו לעמוד מהתקרה ולהתעלל בו בשלל אביזרים שרכשנו בחודשים האחרונים.. אבל החלטנו שלא.. פגישה ראשונה נשחק יפה. 

הגיע בדיוק על הדקה. שחום גבוה וסקסי. הציג עצמו וישב אתנו מעט. מספר על עצמו,על השולטים הקודמים שלו, שואל עלינו. ואני מסתכלת על שניהם - על בעלי המדהים ועל הנשלט החדש והחרמנות גואה בי.. ( שלא לדבר על זה שלא קיבלתי מספיק השבוע) ורק מקווה שהילד ירדם כבר בחדר ליד כדי שנוכל להתחיל לשחק.. 

 

בעלי הולך לבדוק ולפי סגירת הדלתות אני מבינה שכולם ישנים ואפשר להתחיל. 

הוא מתקרב אלי תוך כדי שהוא מוריד מכנסיים ולפני שאני מספיקה להגיד יותר מידי הזין שלו כבר בפה שלי תוך שהוא מורה לעבד שלנו להתפשט לגמרי.  מזוית העין אני רואה אותו מוריד בגדים ואני מוצצת בתאווה, מכניסה אותו עמוק יותר ויותר. 

כשהוא עירום הוא יורד על הברכיים צמוד אלי ומחכה גם להזדמנות שלו למצוץ והיא מגיעה. הוא יוצא מהפה שלי ונכנס לפה שלו, עמוק, חזק ואני כמעט גומרת רק מלראות את זה. אני מלטפת את שניהם, בעוד בעלי מרים לי את הראש לנשיקה סוערת. 

אני מחזיקה לו את הראש ומורידה אותו חזק על הזין שלו, מכניסה אותו עמוק יותר. אצבעות צובטות לי את הפטמות, מחזיקות לי את השיער חזק.

הוא יוצא מהפה שלו ומעמיד אותי על הרגליים, מוריד לי את השמלה, צובט לי את הפטמות בעוד אני מושכת את העבד שיעמוד מאחורי וילטף אותי. מרגישה את הנוכחות של שניהם - מקדימה ומאחורה. החזיה נפתחת, תחתונים נעלמים ואני על הגב. הוא מזיין אותי חזק והעבד משחק לי עם הדגדגן. אני גונחת ומרגישה קרובה. לא יודעת מי נוגע בי ואיפה, מרגישה ידיים חזקות וידיים עדינות וכבר לא יודעת איזה ידיים של מי. כמעט גומרת אבל הכל מהיר מידי ואני עדיין לא רוצה לגמור.. עוצרת אותו ומבקשת רגע של הפסקה. 

הוא מחייך את החיוך הזימתי שלו ומגחך לרעיון ההפסקה שלי. הופך אותי לדוגי, ובנתיים מזיין לעבד את הפה, נותן לו לטעום אותי על הזין שלו.

אני על ארבע והישבן שלי מולו ועל העבד מצווה לשכב תחתי וחודר אלי חזק. העבד מוצץ לי את הפטמות וחופן לי את השדיים, הישבן שלי מפושק והוא מזיין אותי חזק, אני גונחת ומתנשפת, מחזיקה עצמי לא לצעוק בקול רם מידי וגומרת חזק. ממש חזק.

 

ידיים מלטפות אותי בעוד בעלי ממשיך לזיין אותי חזק, אצבע על הדגדגן שלי והאורגזמה השניה בדרך. מיד אחריה הוא גומר לי על הגב והישבן… 

העבד ממהר לנקות אותי ואני קמה והולכת להשטף.. רגועה ושבעה מינית. 

בא לי עוד פעם.. 

נשלט וחם​(נשלט) - אמאלה כמה מגרה ומביא חשק להצטרף
לפני שנה
kokom​(נשלט) - וואוו. איזה מגרה!
לפני שנה
puffin​(נשלט) - זוג מלכותי שכמוכם
לפני שנה
snowman - הרבה יותר טוב מכל אנטוני ☺️
לפני שנה
קמליה - חמוד
לפני שנה
Element of crime​(נשלט) - איזה כיף.
לפני שנה
מענטז​(אחר) - משחק מרהיב
לפני שנה
פשוט עבד​(נשלט) - מהמם לחלוטין נשמע שהיה מושלם לכולם
לפני שנה
dor25 - אוייש איך ממשיכים לעבוד עכשיו?!
לפני שנה
אישה מבפנים​(נשלטת) - כן, גם לי בא לממש את הפעם הראשונה....
לפני שנה
lffdm​(מתחלף) - איך הוא ניקה בסוף ..
עם הפה או טישו ?
לפני שנה
משקיף מהמשקוף - אמאלה , אמאלההההה
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י