ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

שולטת.

שליטה היא מתנה. תלוי למי
לפני שנה. 11 בדצמבר 2022 בשעה 14:16

״ הגענו. מרגע זה אני שמה לך כיסוי עיניים ואסור לך להוריד״ אני מנשקת אותו ואז שמה לעיניו כיסוי. 

 

לפני שלושה שבועות התחשק לי משהו. כתבתי בקבוצת נשים אם יש זוג קינקי ( לפחות כמונו) שרוצים להשתתף בפנטזיה שלי. הגברים מכוסי עיניים- מההתחלה ועד הסוף. הנשים - רואות הכל. פנו אלי שלוש נשים. אחרי שיחה הבנתי שהן לא עונות למה שאני מחפשת. אחרי שבוע פנתה אחת נוספת וישר נוצרה כימיה. היא אוהבת גם נשים, מוכנה כמעט להכל ואוהבת שליטה. הוא שולט בה ומעולם לא התנסה בשליטה נשית. 

קבעתי איתה. שישי בערב. הזמנתי בייבי סיטר . עדכנתי אותו שיוצאים. לא עדכנתי לאן. 

הוא נותן לי לשים את כיסוי העיניים עליו ואני מובילה אותו החוצה. רחוב שומם. מעלה אותו במדרגות, נזהרת שלא ייפול ונכנסים לחדר. אנחנו ראשונים. מושיבה אותו על הספה ומוציאה בקבוק יין, קצת פירות. 

מקבלת ממנה הודעה שהם חנו ושולחת לה את מספר החדר. כמה דקות אחר כך והם נכנסים. היא שחומה מעט, שיער חום עם חיוך הורס. הוא נמוך ממנה מעט, זקן צרפתי, חסון. שניהם נפלאים בעיני. 

אנחנו מתחבקות. 

״ אשמח לדעת מה קורה ״ הוא אומר. 

״ נראה לי שאני מבין״ בעלי אומר מהספה. 

אני נגשת אליו ומנשקת אותו.

״ היי. נעים מאוד״

״ נעים גם לי, מאוד״ הוא עונה ומעמיק את הנשיקה. אני מרשה לידיים שלי לנדוד על הגוף שלו. ללטף ולחפון. הוא לא מתנגד. מהצד אני רואה אותה כבר מתיישבת על בעלי ברגליים פשוקות. אני מובילה אותו לספה ומתיישבת עליו גם. ידיו ישר נשלחות לישבן שלי.

״ וואוו איזה תחת עסיסי״ הוא מחייך אלי. 

״ החוקים הם כאלה״ אני אומרת להם, ״ אתם חייבים להישאר עם כיסוי העיניים כל הערב. אסור לכם להוריד״ כולם מסכימים עם המשחק ואני מוזגת יין לכוסות שהבאתי. 

״ אני מציעה שכדי שלא תשפכו על עצמכם - כדאי שנפשיט אותכם״ אין התנגדות מהצד הגברי. וכל אחת מפשיטה את הגבר של השנייה. אני לא מסתפקת בלהפשיט אותו, אני צובטת, מלטפת, מלקקת לפעמים. שתינו מורידות גם חולצה וחזיה. הם עם תחתונים. אנחנו עדיין עם מכנסיים.  

״ בואי נשחק משחק״ היא אומרת. ״ ניתן להם פטמה לפה והם יצטרכו לנחש של מי הפטמה״

״ זה לא יהיה ממש קשה״ אני אומרת לה ולוחצת לעצמי על הפטמה. שפריץ של חלב ניתז לעברה.

״ וואווו״ היא אומרת. ״ אני רוצה גם!״ היא רוכנת לעברי ומלקקת לי את הפטמה, בזמן שאני מכוונת את השניה לפה של בן זוגה. הוא מכניס אותה לפה וישר מתחיל לינוק ממני ולמצוץ את הפטמה.  

הם שניהם מוצצים אותי ומלקקים אותי ובעלי מגשש את דרכו ונעמד מאחורי, מושך לי את השיער אחורה ומנשק אותי חזק, נושך לי את השפה ומשאיר אותי מעט פצועה והרבה חרמנית. 

הוא מלקק לי את הצוואר, מרים אותי ממנו ומוריד לי מכנסיים ותחתונים. אחרי זה הוא מגשש את דרכו לאשה השנייה ועושה לה אותו דבר. אני מובילה את בעלה למיטה והיא מובילה את בעלי. בכל הזמן הזה כולנו מתנשקים, מתלטפים, נוגעים, גונחים. 

 

אנחנו כולנו על המיטה, אני על הגב והוא נשכב עלי, מתנשקים, היד שלו מלטפת ונוגעת בי בלי הפסקה. כאילו לא החליט איפה רוצה לגעת יותר. בין הרגליים או בשד. הפה שלו משתתף ובכל מקום שהוא נוגע אני מרגישה גם לשון. 

״ מה בא לך? ״ אני שואלת אותו ״ כוס או פה?״ 

״ גם וגם כפול שתיים״  הוא אומר. 

אני פונה לבעלי ושואלת אותו את אותה שאלה. 

״פה, כוס, פה ועוד פעם כוס״ הוא עונה. אני קמה. הם עוצרים. אני מושיטה לה יד והיא נעמדת. מביאה אותה לקצה המיטה. מכופפת אותה ומושכת את בעלי אליה. מורידה לה את הראש והיא מתחילה למצוץ לו. אני מושכת את בעלה. מעמידה אותו מאחוריה. נוגעת בו. חופנת אותו, נעמדת מאחוריו. מכוונת אותו אליה. הוא חודר אליה לאט בזמן שמנשק אותי. החזה שלי נצמד לגב שלו. ביד אחת מחזיק לה את המתניים. ביד השנייה מחבק אותי מאחורה. אני מתנועעת יחד עם תנועות האגן שלו, אוהבת את ההדיפות שלו לתוכה. 

בשלב מסויים מתנתקת ממנו, נשכבת ליד בעלי ומתנשקת איתו, הוא מלקק אותי, תופס לי שד ומכניס לפה. מלקק מוצץ אותי. יד שניה בין הרגליים שלי. אני מלטפת את הראש שלה, מורידה אותה על הזין שלו. בזמן שהיא נחדרת מאחורה. קשה לתאר את הקולות, ריחות והאנרגיה בחדר.. הכל כל כך רטוב ונפלא. 

״ אף אחד לא גומר עדיין״ אני אומרת. 

בעלי מנתק את הפה שלו ממני. מחייך אלי. 

״ עד עכשיו היה נחמד. השליטה הנשית והעדינה שלכן. אבל עכשיו מתחילה השליטה הפטריאכלית״. 

 

בפחות מ5 שניות הוא מעיף את כיסוי עיניים שלו, מנתק אותה מהזין שלו ומפיל אותי על הגב מתחתיו.  

״ תוריד כיסוי עיניים. עכשיו תורנו״ הוא אומר לגבר השני שמוריד גם כן את כיסוי העיניים, מסתכל עלינו בחיוך, משכיב את אשתו תחתיו. הם עומדים שניהם ערומים מסתכלים בנו. מבט מלא בזימה. 

 

המשך יבוא. אולי.. 

Imike - ואווווו נשמע מדהים
לפני שנה
danidannn - מהמם! תל אביבי מפלורנטין. איך ניתן ליצור איתך קשר?
לפני שנה
Ginro​(אחר) - מושלם
לפני שנה
Netrunner​(נשלט) - מחרמן מאוד
לפני שנה
Netrunner​(נשלט) - חשוב לציין שגם הקוראים הם עם "כיסוי עיניים", נותר רק לדמיין
לפני שנה
למעלה ולמטה​(מתחלף) - הרמת לנו ת'זין
👍👍
לפני שנה
נרגל - מחקה להמשך
לפני שנה
Goddess of Love - פייר התגעגעתי
כתבת מושלם 💗
לפני שנה
בנאלי - מטורף 🤭🤭🤭
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י