אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

שולטת.

שליטה היא מתנה. תלוי למי
לפני שנה. 18 באפריל 2023 בשעה 6:18

״בואי״. אני אומרת לה ומובילה אותה אחרי. עירומה למעט תחתונים קטנים שמכסים בקושי. 

אני מובילה אותה לשולחן שהכנתי. משכיבה אותה עליו על הגב. מכסה את עיניה וקושרת את הידיים שלה מעל ראשה. 

״ עוד מעט״ אני אומרת לה והולכת חזרה ללובי. מישהי כבר מגיעה לסדר עליה סושי ורטבים. היא המגש שלנו לערב זה. בלובי מחכה לי מישהי אחרת. בלבוש מינמלי גם היא. אני מובילה אותה לכסא גניקולוג. והיא מתיישבת עליו ברגליים פשוקות. 

אשה נוספת על נדנדת סקס. עוד אחת על מיטה רחבה. נקשרת בידיים וברגליים. 

הן מתרגשות. מצפות. הגברים צריכים להגיע עוד כמה דקות. 

אני קושרת את האחרונה לצלב עץ גדול. ושומעת קולות גבריים מהחדר השני. 

״ עוד מעט״ אני לוחשת לה. עוברת שוב בין הנשים בחדר. ויוצאת לקבל את פניהם של הגברים. 

אני עושה להם תדריך. שיחת גבולות. מסבירה להם שלכל אחת יש צמיד עם צבע. כל צבע יסביר להם מה היא רוצה. מגע בלבד, חדירה של אצבעות וצעצועים, כל חדירה שבא להם. 

הם ביישנים הגברים. הם נשארים בחדר הארוח. שותים, אוכלים. אני מסבירה להם על כל אחת מהנשים. מה היא רוצה ואיפה נמצאת. הם סקרנים. נכנסים לאט לאט לחדר השני. חשוך, מוזיקה, אור אדום חלש. נשים עירומות כמעט נמצאות בחללים השונים של החדר. 

הוא ניגש לאחת מהן. נוגע בה מעט ולוחץ על הכתפיים שלה והיא יורדת על הברכיים. הוא מסתכל עליה מלמעלה. מלטף אותה ומחייך. האצבע שלו מלטפת את הפנים שלה. את השפתיים שלה. היא פותחת את הפה ומלקקת את האגודל שלו. ביד השניה היא פותח את החגורה ואז את המכנסיים. 

היא מסתכלת עליו בחיוך. מורידה את המכנסיים שלו ומיד אחרי את התחתונים שלו והפה שלה עוטף את הזין שלו. מבלי להפסיק להסתכל עליו היא מלקקת ומוצצת אותו. מאחוריה נעמד גבר נוסף. נוגע בחזה שלה, ממולל את הפטמות שלה, צובט ומוציא ממנה גניחות תוך כדי שהיא מוצצת. הם מובילים אותה על ארבע לכיוון המיטה. מורידים ממנה את שאר הבגדים שלה. אני יוצרת אתה קשר עין והיא מחייכת אלי. זאת הפנטזיה שלה והיא הולכת להתגשם. שני שולטים הולכים לחדור לכל חור בגוף שלה. והם רק חושבים שהם שולטים. הם קיבלו ממני הוראות מאוד ברורות מה לעשות לה. היא השולטת. 

גניחות נשמעות מאזור אחר בחדר. אני מסתכלת לשם. היא על ארבע. על יריעת ניילון. תחתונים לגופה ומישהי מטפטפת שעווה על גבה וישבנה. אשה  נוספת יושבת לידן. מצמידה לה לדגדגן מכשיר רוטט כלשהו ובאותו זמן מפליקה לה עם יד פתוחה על הישבן שלאט לאט הופך אדום. הכאב והעונג מתערבבים. היא גונחת מעונג ונאנקת מכאב באות זמן. אני מחכה לקשר עין איתה. היא מחייכת אלי. אני מורה לשתי הנשים להמשיך. הן מתנפלות עליה.  

 

על המיטה - גבר מתיישב על החזה של הקשורה. הזין שלו עמוק בגרון שלה והוא מזיין לה את הפה. חזק. מהיר. גבר אחר קבור בין הרגליים שלה. מענג אותה, מלקק ומוצץ אותה. הידיים שלו משתתפות והאצבעות שלו חודרות לשני הפתחים בגוף שלה. היא צועקת. גם עם הזין בפה היא צועקת וגונחת. קולות ההנאה שלה מתערבבים בקולות ההנאה של האחרות. 

מאחורי מישהי עם בגד תחרה שבקושי מכסה משהו. מצליפה בגבר על ארבע. עם קיין דק. הצליפות נשמעות בבירור בכל החדר ומשתלבות באנקות הכאב שלו ובגניחות ההנאה שלו בזמן שהיא פוקדת עליו לעשות ביד תוך כדי. 

 

עברו כבר כמה ימים מהערב הזה. אני עדיין מקבלת הודעות. בקשות להצטרף לפעם הבאה, תודות וחוויות. 

היה ערב נפלא. כבר התחלתי לתכנן את הערב הבא. 

Imike - OMG🤩🤩🤩
לפני שנה
snowman - זה קרה??
לפני שנה
sub fairy​(אחרת) - מדהים.
לפני שנה
מקופלת​(נשלטת){Blue eyed } - (:
לפני שנה
נפש שוקקה - מקופלתתתתתת
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י