ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

שולטת.

שליטה היא מתנה. תלוי למי
לפני שנה. 2 במאי 2023 בשעה 8:29

הוא מתאמן על הטבעות בחולצה ותחתונים. אני נגשת אליו. הוא מסתכל עלי במבט לא מבין. אני נצמדת אליו מאחורה. שולחת יד לתוך התחתונים שלו. מלטפת. נוגעת. 

אני משחילה את הזרועות שלו בטבעות - מה שגורם לו להישען קדימה - מכופף מעט. אני מביאה חבל וקושרת את הידיים שלו. עכשיו הוא שלי. 

״ מה את עושה?״ 

״ לא עניינך״ 

אני מושכת את התחתונים שלו עד לברכיים. הזין שלו כבר עומד ואני תופסת אותו. נוגעת בעדינות. מלטפת ותופסת. שופכת שמן על היד ונוגעת בו שוב. מאוננת לו עם יד משומנת היטב. 

ואז שמה שמן גם על היד השנייה. יד אחת על הזין שלו - מאוננת לו והיד השניה מתקרבת לישבן שלו. מוצאת לו את הרקטום ומשמנת אותו טוב. 

הוא נשען קדימה. העיניים שלו עצומות והוא גונח. אני לובשת כפפת סיליקון. ( יש לי ציפורניים ורוצה להשאיר אותו במצב לא מדמם) שופכת עליה שמן ומקרבת אצבע לפי הטבעת שלו. מחדירה לו אצבע לאט לאט. בכל הזמן הזה ממשיכה לאונן לו, מלקקת לו את הכתף, את הצוואר. 

מזיינת אותו עם אצבע ומאוננת לו. הגניחות שלו מדהימות. הוא עוצם עיניים ונראה שקוע בעולם שרק הידיים שלי נמצאות בו. אני משמנת את היד שוב ומכניסה אצבע נוספת. הוא מתחיל לנוע יחד עם הקצב של האצבעות שלי. 

 

אני מפסיקה. מורידה את הכפפה. מושכת לו את השיער לאחור.

״ אני הולכת להתקלח עכשיו. אשאר רטובה. מיד אחרי זה אני אשכב על המיטה ואחכה לך על הגב עם רגליים מפושקות. אתה תגיע ותקבור את הפנים שלך בין הרגליים שלי ואל תצא משם עד שאגמור. ברור?״

״ כן״

״ ואם תעשה עבודה טובה- אני ארשה לך לגמור לי על החזה״

״ בבקשה״

אני משחררת את הידיים שלו. הוא עדיין נשען על הטבעות.  נכנסת להתקלח. לא מתנגבת ונשכבת על המיטה. משחקת עם הפטמה של עצמי שמזדקרת מיד.

הוא מגיע. מביא את השמן איתו. בניגוד להוראות שלי הוא מתחיל לעסות לי את הרגליים. יוזמה שאני לא ממש יכולה להלין עליה. הידיים שלו מתקדמות למעלה בכל פעם ומעסות עוד חלקים מרגליי. ואז בבת אחת הוא קובר את הראש לו בין הרגליים שלי. מלקק, יונק, מוצץ. משתולל. 

אני מצמידה את הראש שלו חזק יותר בזמן ששתי הידיים שלו מטפסות על גופי וכל אחת מהן תופסת שד מלא ומשחקת איתו.

הגניחות שלי נשמעות בכל החדר. וכל מי שעובר בחוץ ושומע  יכול ללמוד ממה שהוא עושה לי. אני גומרת. 

 

מגיע לו גם. 

גברי באלילה​(אחר) - מדהים
לפני שנה
מחפש חזקה​(מתחלף) - וואוו, השארת אותי בלי מילים
לפני שנה
Leaker​(נשלט) - כזה פלרטטן.... להתאמן לך ככה, בפנים, עם משהו שנראה כמו אזיקים :)
טוב שלו
לפני שנה
NoTryNotKnow - כל כך חלומי ....
לפני שנה
נרגל - שיתוף נהדר
לפני שנה
הטופר המפשר - כלכך מדליק, ומרגיש שאני מוצא את יעודי במה שאת מתארת.
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י