ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

שולטת.

שליטה היא מתנה. תלוי למי
לפני 10 חודשים. 20 באוגוסט 2023 בשעה 8:35

 גבר עירום נגש לאשה בתחתונים וביריות. הוא לא מחליף איתה מילה. רק מסתכל לה בעיניים. הוא מושיט יד ומלטף את החזה שלה, את הפטמות. צובט מעט. הוא מניח יד על הכתפיים שלה והיא יורדת על הברכיים. מסתכלת עליו מלמטה. הוא מלטף את הלחי שלה והיא פותחת פה. מתחילה למצוץ לו. הם הכירו רק לפני שעה. הוא שולט. היא נשלטת. אני הזמנתי אותם.

ארוע פנטזיות שלישי. הגניחות וצעקות העונג ממלאות את החלל. מכל מקום. שתי נשים על שולחן סנוקר. מכוסות עיניים, מוצלפות, נשענות אחת על השנייה. אני מבקשת רשות מהשולטים ומעבירה את הציפורניים על הגב שלהן. לאט. לא חזק מידי. 

מאחוריי שולט יושב ומחזיק את השיער של הנשלטת שלו. היא מוצצת לו והוא שולט בתנועות הראש והפה שלה. אני מתיישבת לידו והוא נותן לי נשיקה. שמח לראות אותי כמו שאני שמחה לראות אותו. 

״ אחלה ארוע ארגנת לנו״ 

״ שמחה שאתה נהנה״ 

״ מאוד. אני אשמח אפילו יותר אם תשכבי גם על שולחן הסנוקר ותתני לי קצת לשלוט גם בך״ 

״ ממממ מעניין״ אני עונה לו. ״ מקווה שאתה משחק את עצמך בסרט שאתה חי בו״ 

הוא צוחק ומקרב את הראש שלי לנשיקה נוספת.

למרות כל הספות במקום כמעט כל הנשלטות רכונות על שולחן הסנוקר. כולל נשלט אחד עם ישבן מברזל שחוטף הצלפות שנראה שגם לוחמי דעאש לא יצליחו לעבור. השולטת שלו מהממת. לא מפסיקה. לא מתעייפת. מצליפה בכל הכלים שברשותה. 

לידנו שולחן עיסויים. הפעם הזמנתי נשלט מסג׳יסט. אשה עירומה שוכבת על השולחן והוא מעניק לה עיסוי אירוטי. בעלה עומד לידן. מלטף, מצטרף, צובט. מידי פעם מלקק אותה. גבר נוסף מגיע ומבקש אישור להצטרף. האישור ניתן והיא זוכה לעיסוי אירוטי בכמה ידיים. הבעת האקסטזה שעל פניה מבהירה לי שהיא נהנית. שהיא מועצמת מבחינה מינית. שהיא חווה את הפנטזיה שלה. 

אני נגשת לבר ולוקחת אשכול ענבים. עוברת בין המשתתפים שלרגע מפסיקים את מה שעושים. אוכלים ענב או שניים וממשיכים. תוהה לרגע אם ככה יהיה בגן עדן… מזדיינים ואוכלים ענבים. רק שלא אגיע לגיהנום..

 

הערב ממשיך ואני רואה את השולטים מחליפים בינהם את הנשלטות שלהם. כמעט כולם בפעילות מינית זאת או אחרת. על המזרון. על השולחן, בג׳קוזי.

הנשלט שהיה רכון על שולחן הסנוקר שוכב על יריעת ניילון. השולטת שלו ועוד אשה מהממת בתחתונים בלבד מטפטפות עליו שעווה. ברקע על הספות אשה מדהימה יושבת עם גבר צעיר. האצבעות שלו עמוק בתוכה והיא עוצמת עיניים ונושכת שפה. לא גן עדן. אולי האולימפוס. בניצוחו של בכחוס. 

אני מתיישבת ליד גבר סקסי שמלטף אותי בעדינות נעימה לעומת כל הכוחניות שמסביבנו. קשה לשוחח כשמכל מקום נשמעים גניחות, צעקות עונג, קולות מציצה. גברים ונשים מסתובבים בעירום. נינוחים, יפים. מסופקים. 

בסוף הערב ( אמצע הלילה) אני נשענת על הבר. בעלי מחבק אותי מאחורה והיד שלו נשלחת מתחת לשמלה שלי לחפון שד ומשחק עם הפטמה. מבקש לקשור אותי לשולחן סנוקר. חושב שהישבן שלי דורש להשתתף גם. האנשים סביבנו מתלהבים מהרעיון ואחת הנשים מציעה להחזיק אותי. אחד השולטים מבטיח להיות עדין. שולט נוסף מבטיח הכל חוץ מעדינות.

 

אתן לכם לנחש לבד אם הם אכן כופפו אותי על השולחן או לא.. 

GIJOE​(נשלט) - הדמיון משתולל ורוצה להאמין שכן....מקווה לפחות שכן
לפני 10 חודשים
Ginro​(אחר) - מהמם
לפני 10 חודשים
Imike - קמליה מה יהיה עם האירועים המחרמנים שלךךךך.....הימור שלי: קשרת את בעלך לשולחן....
לפני 10 חודשים
sid​(נשלטת){נווד במדבר} - 😍😍😍😍😍
לפני 10 חודשים
נרגל - הכתיבה שלך מדהימה כרגיל. אכן נשמע כמו גן עדן.
לפני 10 חודשים
נרגל - וניראה שהדיוניסוס פה הוא את והזמנת את הנימפות והסטירות לנשף הדיוניסיה חח
לפני 10 חודשים
Aציבעוני​(אחר) - חיים בסרט של עצמם
לפני 9 חודשים
xpredatorx​(שולט) - עונג של שליטה קמילה את שולטת בחסד עליון, הרמת את הדמיון להנחתה. :)
לפני 9 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י