בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

שולטת.

שליטה היא מתנה. תלוי למי
לפני חודש. 19 במרץ 2024 בשעה 12:26

״ היי. אני באזור. לרשותך״  

״ אני בלימודים היום. יום שלישי״ 

״ אני מתגעגע״ 

״ גם אני לפעמים״ 

״ אני בא. יודע מה לעשות״ 

היה לנו קשר מיוחד פעם. בתקופה הכי קשה שלו. בדיוק כשהתגרש. בדיוק הטעם שלי. שחום, חסון, זקן צרפתי. מחמיא ומרים. כל אשה מבחינתו היא מלכת אנגליה. סוגד ומעריץ נשים. היו לנו סשנים מעולים ותקופה מדהימה עד שעבר לצפון הרחוק. העביר את העסק שלו. בקושי מגיע למרכז. אבל כשמגיע- תמיד שולח ״ אני באזור. לרשותך״ ואם אני יכולה - נפגשים.  כבר מזמן הפך לידיד נפש. איש סוד ושיח. יודע מה אני אוהבת ואיך לשמח אותי. 

 

שעה אחרי והדלת נפתחת. אני בזום. אז נכנס בשקט. הפעם קורס מעניין - חינוך חברתי מיני לאנשים עם צרכים מיוחדים. אני מקשיבה ומידי פעם שואלת את המרצה. והוא כבר הביא לי את הקפה שאני אוהבת. חלש עם חלב סויה. הרבה קצף. עצר וגם הביא צהריים.  

שוטף כלים ומנקה את השיש. מרים מהרצפה תחפושות שהילדים פיזרו והבית כבר יותר מסודר. מביא מגבת מהארון ויושב על הספה מולי. מרים את הרגליים שלי ומניח על הברכיים שלו. מוריד את הגרביים ומוציא שמן שקדים. מתחיל בעיסוי רגליים. מפנק מאוד. רגל אחת ואז עוד אחת. מסתכל עלי ומבקש אישור עם העיניים להוריד לי את המכנסיים כדי לעלות עם העיסוי למעלה יותר. 

האישור ניתן. הוא מרים ממני את הלפטופ מעל הרגליים שלי ואני רק פותחת כפתור וריצרץ. הוא כבר פושט אותם לבד. 

השיעור ממשיך והעיסוי ממשיך. לאט ואיטי. כל פעם עולה קצת. עד שמגיע לירכיים. הוא מבין לבד שאני כבר במצב נוזלי. הוא רואה את העיניים שלי נעצמות מעונג. ההשקעה שלי בו השתלמה. קורס העיסוי שציוויתי עליו לקחת עשה אותו מטוב למעולה. הוא יודע איך לגעת ואיך לשגע אישה. ואותי לגמרי. 

״ מתי השיעור נגמר?״ הוא לוחש. 

״ רבע שעה״ 

״ ומתי הבא מתחיל?״ 

״ עוד חצי שעה״ 

הוא ממשיך. ואני נמסה יותר ויותר מתחת לידיים שלו. המרצה קוראת שמות וברגע שהגיעה לשלי אני יוצאת מהזום ומעיפה את המחשב לספה השנייה. מתיישבת עליו עם רגליים מפושקות, מנשקת אותו, טורפת אותו, מחבקת אותו, שורטת לו את הגב מתחת לחולצה, מסמנת אותו שידעו שהיה אצלי. 

היד שלו מתגנבת מתחת לתחתונים שלי והוא נוגע בי. האצבע שלו על הדגדגן שלי ועוד אצבע חודרת לתוכי. 

״ אל תרשי לי לגמור מלכה שלי״ הוא מלקק ומנשק אותי 

״ אל תגמור״ אני גונחת

״ אל תרשי לי לאונן״ 

״ אסור לך״

זה העינוי הכי גדול בשבילו. לענג אותי, לדאוג שאגמור, להישאר עם הריח שלי ולחכות עד שאחליט שמותר לו. השליטה בגמירות שלו זה הקינק הכי גדול. שמישהי תחליט על הדבר הטבעי והנפלא הזה. שאפילו תתזמן את זה לשעה מסויימת…  ואז… כשהוא גומר ונזכר מה עשה לי הוא מספר שאלה הגמירות הכי חזקות, הכי טובות. 

הוא מגביר מהירות ואני מתנועעת עליו מהר יותר, מורידה חולצה ומורידה את החזיה למטה והפה שלו מוצא את הפטמה שלי. אני מצמידה את הראש שלו חזק לשד שלי עד שאין לו אויר. הפנים שלו בתוכי כמו שהיד שלו בתוכי. 

הוא יונק, מלקק, חופן ולא מפסיק לשניה ואני גומרת עליו בצעקה חזקה. רוכבת על גלי עונג ונרגעת. לאט. והוא נותן לי להירגע. היניקות שלו הופכות לנשיקות וליקוקים עדינים והאצבעות שלו עוצרות. 

אני מחייכת ומנשקת אותו. 

יורדת ממנו וחוזרת לספה. הוא מלביש לי את המכנסיים שהוריד ממני. מחייך אלי ונותן לי חזרה את המחשב. 

הזקפה שלו כמעט קורעת לו את המכנסיים. הוא רואה אותי מסתכלת ומחייך. 

״ היום בערב״? הוא שואל. 

״ לא״ 

״ מחר בבוקר?״ 

״ לא״ 

״ מחר בערב?״ 

״ כן״ 

הוא מחייך. מכין לי קפה נוסף. בשקט כי השיעור הבא התחיל כבר. 

לפני שהולך אני מסמנת לו להתקרב אלי. מלטפת אותו מבעד למכנסיים ומחזירה את הזקפה שירדה בשניה. אני מקשיבה למרצה בשיא הרצינות ובזמן הזה נוגעת ומלטפת אותו. הוא עומד לידי עם עיניים עצומות. מתענג בשקט. נושם בכבדות. אני לוחצת עליו קצת והוא גונח מעט. ואז עוצרת. 

״ משחורר״ 

״ מחר בערב? שעה?״ 

״ אעדכן אותך״ 

״ תודה. אעדכן שוב כשאהיה באזור״ 

 

תל אביבי איכותי​(שולט) - ואוו .. חתיכת סיפור
לפני חודש
Imike - אחחחחח קמיליהההה
לפני חודש
snowman - אחד הסופר סיפורים שלך
וואוווו
לפני חודש
קמליה - על כולם אתה אומר את זה
לפני חודש
snowman - כולם מעולים ☺️ אבל זה קיבל את ההגדרה סופר ואת זה אני לא אומר על כולם
לפני חודש
כלבלב כנוע לרשותך - וואו איזה סיפור מדליק של גבירה מיוחדת קמליה
לפני חודש
sub stance - מדליק
לפני חודש

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י