שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

ספרות ממש זולה

I'm not a cobb or corn, so you can stop butterin' me up. I don't need you to tell me how good my coffee is. I'm the one who buys it, I know how fuckin' good it is. When Bonnie goes shoppin', she buys shit. I buy the gourmet expensive stuff 'cause when I drink it, I wanna taste it. But what's on my mind at this moment isn't the coffee in my kitchen, it's the dead nigger in my garage.

קוונטין (בתפקיד עצמו). אליל בכיר.
לפני 18 שנים. 28 באוקטובר 2005 בשעה 18:54

אומנם אני די חדש כאן, ועדיין - את דעתי אני אשמיע (רק ככה נהיים גדולים 😄 )...
לאחרונה אני קורא על משחק השרביט שעובר כאן בכלוב... קהילת המשתתפים במשחק היא עד כדי כך סגורה שהעובדה שכל חברי הקהילה כבר השתתפו בו לא מפריעה ולו לאחד או לאחת מהם, והם ממשיכים להעביר אותו בינם לבין עצמם, בפעם השניה והשלישית וכו'.
למה להעביר את השרביט פעם שניה ושלישית לאנשים שכבר קיבלו אותו, במקום להשתמש בכלי המשעשע הזה לקבל בברכה את באי הכלוב החדשים??
למה להגביל את תנועת השרביט כך שיהיה נחלתם הבלעדית של כותבי הבלוגים, במקום להשתמש בו כדי לעודד אחרים לפתוח בלוגים (ולו רק בעלי פוסט אחד, שבו יחשפו דברים איזוטריים ומשעשעים על עצמם ויעבירו את השרביט הלאה...)?? דווקא את כותבי הבלוגים אנחנו מכירים פחות או יותר, ובכל מקרה - מכירים אותם הרבה יותר מאלה שלא כותבים בלוג...
ברור שלא כל אחד שאליו מועבר השרביט ימהר לפתוח בלוג...קצת יומרני לחשוב שרק בגלל שמישהו אחר רוצה לדעת עליך קצת יותר, אתה תפתח בלוג בשבילו...גם משיחות עם כמה ניקים משוללי בלוג הבנתי שהם לא רוצים לחשוף יותר מהפרופיל, ובדיוק בגלל זה אין להם בלוג...יחד עם זאת, עדיין יהיו כמה שכן יפתחו בלוג, ואותם הרווחנו. ובכל מקרה, גם לאלה שלא יפתחו בלוג תהיה הרגשה טובה, שמישהו קרא את הפרופיל שלהם, שמישהו רוצה לדעת עליהם קצת יותר... כמה פרטים טפלים אנחנו כבר יכולים לקרוא על X או על Y?? ראבאק!
ולכן, בברכת fuck y'all very much, אני מעביר את השרביט לאנשים ללא בלוג (משחק חדש, חוקים חדשים... אני מקדיש ל-4 אנשים):

מנטאלית - בגלל הדברים שהייתי עושה לה...
אדון_תכליתי - הוא מגיב להרבה בלוגים, אבל אין לו בלוג משלו...
ליבה - כי הפרופיל שלה כל כך מושקע...אומנם היא לא "חדשה" ובטח היא לא תכתוב כלום רק בגלל שביקשו ממנה לכתוב...אבל עדיין שווה ניסיון לדעתי.
unknown - כי נראה לי שחבל להשאיר מישהי כמוה unknown...

אני לא רוצה לעמעם את הדברים שכתבתי כאן עם פרטים איזוטריים לגביי, למרות שאשמח לספר על עצמי (אם מישהו רוצה לדעת - תגיבו...).
קוראים בודדים, אני סומך עליכם.

זיקית - go fuck a goat my friend :))

ועכשיו , לעבודה..אתה יודע איפה.
לפני 18 שנים
דנדיליון​(שולטת) - הגבתי
: )
לפני 18 שנים
Tainted​(לא בעסק) - חולה נפש.
אבל מי שלא רוצה לכתוב בלוג יקירי,
לא יתחיל לכתוב בגלל השרביט.

לפני 18 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י