אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

ככה זה בא ממני

כותב החוצה מבפנים, עוד לא יודע למה...

לכל חוסר הגיון, יש את ההגיון שלו...
לפני 15 שנים. 19 ביוני 2008 בשעה 15:02

אני מה שנקרא, אחד מתושבי עוטף עזה.

אפילו "זכיתי" וגם נפלה רקטת קאסם כארבעים מטר מן הבית השלי וגרמה לבתי לבהלה והיו גם היו שנזקקו לטיפול כנגד חרדה.

עם זאת, ברגע שפנו אלי שאחתום, לא היססתי לרגע אחד וחתמתי על העצומה הקוראת לממשלת ישראל שלא להסכים לרגיעה אם לא יעוגן בתוכה הסכם לשחרורו של גלעד שליט.

הייתי עד לויכוח האם טובת חייל אחד גוברת על טובתם של אלפי אזרחי ישראל תושבי עוטף עזה ועד כמה יכולה להרשות לעצמה ממשלת ישראל להסתכן ולסכן אזרחים בתמורה לחייל אחד.

אני הנמצא לעת הזאת במעגל הסכנה חושב שלמדינת ישראל יש חובה עליונה לדאוג לכל חייל אשר נשלח על ידה למשימה ונפל בשבי.

כאחד מתושבי עוטף עזה אני טוען שיש לנו חוב של מוסר וכבוד כלפי גלעד שליט ומשפחתו וחושב שאין לי את הזכות ללוקסוס הזה בו אני אזכה למנת הרגיעה שלי בעוד גלעד שליט ימשיך להיות שבוי "שם".

לטעמי ולהבנתי (וקצת אני רואה ויודע..), לו רצתה ממשלת ישראל, הרי יכולת התגובה שלה לאיומי הקאסמים גדולה בהרבה מזו שניצלה עד כה וגם זאת עם סיכון יחסית מועט של חיי החיילים.

אין לי ספק שאלה הנמצאים מולנו יודעים יפה מאד מי אנחנו, הם רואים את המראות ושומעים את הקולות שאנחנו במו עצמנו מתנדבים לספק להם כנשק נגדנו והם למדו לנצל את החולשות שלנו ואת האנושיות שאנחנו משתדלים במצב הבלתי נסבל הזה לגלות למולם כדי להכניס לנו חזק וכואב מתחת לחגורה.

לעתים אני מתפלץ מהיעדר חוט השדרה של מדינת ישראל למול אלה בהם אנו נלחמים ומחוסר יכולתה, או רצונה, לומר לנו את האמת .
הגיעו הדברים לידי כך שאם אני רוצה לדעת עד כמה שיותר קרוב את האמת, אני צריך להקשיב למשעל חאלד, איסמאייל הנייה ומחמוד אזהר ולא לדוברי ממשלת ישראל וכאשר הם, ראשי החמאס, אומרים שגלעד שליט לא יהיה כלול בהסכם, אני כבר יודע שכך יהיה וכי ממשלת ישראל "התכופפה" ולא גילתה את הנחישות המתבקשת בסוגייה זו.

אין לי ספק שהמחיר אשר תשלם ישראל בעבור גלעד שליט יהיה כמה וכמה אסירים עם דם על הידיים ואין לי ספק שמספרם יהיה מעל ומעבר למה שחשבו פעם וכל זאת כיוון שמתברר שהצד השני הרבה פחות לחיץ ועם הרבה יותר כושר ספיגה ויכולת עמידה לעומתנו.

איני יודע כמה זמן תימשך הרגיעה הזו, יש אומרים שהיא שברירית כל כך שלא תחזיק מעמד שבועיים ויש הגורסים שהיא הישג אדיר לחמאס שכפה רצונו על ישראל ולכן היא תימשך זמן רב.
ברור כשמש שבתקופת הרגיעה, אם תימשך מספיק זמן, החמאס ילך ויתעצם מבחינת ארסנל הנשק שיעמוד לרשותו וגם יהיה לו מספיק זמן לאמן עוד לוחמים.

בכל מקרה, ישראל היא המפסידה הגדולה בשל אי יכולתה או בשל אי רצונה להכריע מה לעשות.

שלא נשלה עצמנו, יהיה "סיבוב" נוסף של ירי תלול מסלול מתחומי רצועת עזה אל יישובי עוטף עזה ומה שייפול על ראשינו יהיה נשק משופר יותר, קטלני יותר, ארוך טווח יותר.

וגם אז, אם יהיה צורך ואתבקש, אחתום על עצומה הקוראת לממשלת ישראל שלא להגיע לשום סיכום שאינו כולל בתוכו את שחרורו של גלעד שליט או כל חייל אחר במידה ו...


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י