צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

ככה זה בא ממני

כותב החוצה מבפנים, עוד לא יודע למה...

לכל חוסר הגיון, יש את ההגיון שלו...
לפני 15 שנים. 18 באוגוסט 2008 בשעה 4:13

עד כמה מותר לו לגיל להתל בנו, להכתיב לנו מה בענייני חשקים וסקס מתאים לנו ומה לא?
האם בכלל נכון הדבר שיכתיב לנו הגיל את התנהגותנו או שהתנהגותנו תהיה בהתאם ליכולתנו ורצוננו?
האם יש סיבה שיתנזר אדם ממעשה חשקים כזה או אחר רק בגלל שהוא כבר "מבוגר מדי?".
האם יש איזו מוסכמה חברתית הקובעת כי מגיל מסוים ומעלה לא נאה להשתתף במעשים כאלה ואחרים?

אני מבקש לספר לכם על מה שהיה לפני ימים לא רבים בשעה קטנה של לילה, עת מצאתי עצמי משוטט ומבלה באתר שבו כל המבקש יכול לצפות במעשי אחרים וכל הרוצה יכול לשדר מעצמו לעיני כל.

את דעתו על המעשה ועלי, יסיק כל אחד לעצמו, את דעתי לבטח אתם כבר מכירים.
==========================================================
"היי סבא'לה, אני לא מאמינה, כמעט שעה אני מסתכלת עליך וכל הזמן עומד לך, אתה באמת זקן כל כך?, אתה באמת בן 59?", שאלה אותי זו המכנה עצמה "צעירה סקרנית" אשר על פי הכתוב ציינה שהיא בת תשע עשרה.

כך החלה שיחה אחת מני רבות שלהן זכיתי ברגעים בהם בשעה קטנה של לילה ישבתי מול המצלמה המכוונת אל מפשעתי העירומה ושיחקתי עם עצמי לעיני צופות וצופים עלומי פנים ושם שבאו להציץ בי באתר ההוא המאפשר לשדר קבל עם ועולם.

"תגיד את האמת בבקשה", המשיכה ושאלה עוד בטרם הספקתי לענות לה, "בגילכם אתם עוד מזדיינים?, אתה עוד שוכב עם אשתך?, אתה בכלל עוד גומר??!!!"

"תתפלאי, אבל כן!!!, אני עוד מזדיין ואני עוד שוכב עם אשתי ואני עוד גומר", השבתי לה, מוסיף ציור של פרצוף מחייך, "כי בסופו של דבר זה לא הגיל כי אם התרגיל".

עוד דקות רבות שוחחנו על עניינים שבינו לבינה ובה בעת תוך ששוחחנו, לבקשתה הראיתי לה בתקריב את אשכי ואת הכיפה שמילאה את המסך וגם מעט התרחקתי כי חשוב היה לה לראות לי את הבטן.

כשהתעניינה איך אני יכול להחזיק מעמד כל כך הרבה זמן הסברתי כי כל פעם שאני מגיע אל כמעט השיא המתוק, נקודת האל חזור, אני מאט את הקצב או בכלל לא נוגע במקומות הרגישים אלא באחרים ואחרי שנרגע מעט חוזר ומלטף ויעצתי לה שתנסה זאת על עצמה.

"בסופו של דבר כך מצטברת אנרגיה וריגוש הפורקן בסוף חזק יותר", ציינתי.

"דווקא מוצא חן בעיני שגבר בגילך הוא שובב שכזה", ציינה כשהיא שולחת לי ציור של פרצוף חורץ לשון, "לא האמנתי שדווקא מזקן כמוך אתלהב".

מיד השבתי לה במשפט הראשון שעלה לי בראש, "אל תגיד כשהייתי צעיר שיחקתי, שחק והייה צעיר".

כנראה שהתשובה שלי מצאה חן בעיניה, מכל מקום היא הבהירה לי שהיא משחקת בעצמה תוך כדי צפייה בי ולבסוף ביקשה בנימוס שאסכים לגמור כי היא מאד רוצה לראות את הרגע הזה.

וכמובן שאני, שכבר הייתי לוהט מאד, התלהבותי גאתה בי לבקשתה וכך מצאתי עצמי מלטף את זקפתי במשנה מרץ, חש בגודש המתמלא במוקד העונג לקראת הסוף המתוק, תוך זמן קצר סער גופי ורעד ורגלי רטטו פנימה והחוצה נוכח גלי התשוקה והעונג שאין כמותם אשר מילאו את כולי עד תום, עד שזרעי החל ניתז ממני והלאה לעיניה ולעיני האחרים הצופים בי מעבר לצג וכל מטח משלח בי גלי פורקן מופלאים.

"עשית לי את הלילה, גמרתי חזק כל כך, היה נהדר לשוחח איתך, לראות אותך ולגמור איתך", כתבה לי בכתב מודגש ונפרדה ממני בלילה טוב וחלומות פז.

===========================================================

לאחר מכן, לאחר שנעלמה לה החלו כמה הרהורים עולים בי.

נדמה לי כי קיימת בורות רבה בקרב הדור הצעיר לגבי יכולות המבוגרים, יש הרואים בבני ששים כבר קשישים אשר תש כוחם וחיי ההוללות הם כבר מאחוריהם.

לעתים יש פליאה אצל חלק מן הצעירים הכיצד זה שמבוגרים הנושקים לגיל ששים ואף למעלה מזה, לא רק שמזדיינים אלא שהם אפילו, שומו שמיים, גם מאוננים, רחמנא ליצלן.

מתפלא אני על הפליאה הרבה האוחזת באותם צעירים אשר נדמה לי כי לא נתפסת אצלם האפשרות שגם מבוגרים שכמותי "ירשו לעצמם" בכלל לבלות בחברתם במקומות המלאים במשחקי זימה שכאלה, כאילו לכל שכבת גיל צריך שיהיה "תחום המושב שלה".

עלי לציין בסיפק רב כי לשמחתי מצאתי כמה וכמה נשים וגברים בני גילי, צעירים מעט ממני ומוגרים ממני אשר כמותי "מרשים לעצמם" לשוטט וליהנות כמוני בנפלאות הרשת.

אל לו לאדם המבוגר לומר לעצמו כי "עבר זמנו" ובכך גם להסתגר בתוך עצמו ואל לו להימנע מלהיות שותף מלא ופעיל במה שנדמה כי הוא "מתאים רק לצעירים" כיוון שרק הוא עצמו יודע מה מתאים לו ומה לא ואין סיבה שיתנזר מדבר כזה או אחר רק בגלל שזה נראה "לא מתאים לגילו".

ולא נותר לי אלא לעודד אתכן ואתכם הקוראות הקוראים, אל תאמרו "כאשר היינו צעירים שיחקנו, שחקו והיו כצעירים", התהוללו והתלהבו ממה שיש ואפשר ואתם אוהבים, אל תאמרו לעצמכם כי בגלל הגיל "זה כבר לא מתאים לי", בסופו של דבר, כלום יש צידוק כלשהו לתת לגיל להכתיב עד כדי כך את מעשינו?

Lady Izadora​(שולטת){השד} - :))))

כמה אתה צודק
המשך להנות .
לפני 15 שנים
עמיחי​(אחר) - :))))
תודה,
אני בהחלט מתכוון להמשיך וליהנות...
לפני 15 שנים
Lady Izadora​(שולטת){השד} - גם אני
הפוסט שלך עשה לי טוב הבוקר
תודה }{
לפני 15 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י