סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

עולם מוזר ומעניין

קצת חוויות, קצת סיפורים - חלקם אמיתיים לגמרי וחלקם אמיתיים חלקית...חלקם לא :)
לפני שנתיים. 24 בדצמבר 2021 בשעה 19:41

בת זוג מהעבר - נקרא לה דנה, בחורה יפיפיה ומתוקה, נראית בלתי מזיקה עם חיוך שובב ושיער חלק ארוך וכהה, עבדה כנציגה בחברת תרופות כלשהי, מה שנקרא תועמלנית (מלשון תעמולה, מה שתמיד שיעשע אותי כי זה נקשר אצלי לתעמולה מסוג אחר) בכל מקרה היא היתה גוררת אחריה מזוודת טרולי שחורה ולבושה במיטב מחלציה- חולצה לבנה מוקפדת ומכופתרת ולפעמים גם עניבה של דיילות אוויר (מוטיב הטיסה חוזר אצלי) חצאית אפורה עם פסים בלתי נראים, צמודה שרק מגרדת את הברכיים מלמעלה, ונעלי עקב שחורות וסגורות, ובחורף אותו הדבר פחות או יותר רק עם גרביונים.

דנה ידעה שאני וכפות רגליים יפות הולכים טוב ביחד, והיא כמובן היתה נהנית מזה מאד- חלק מתנאי הסף שלי ;)

יותר משהיא נהנתה בפועל, היא אהבה לעשות לי טיזינג אינסופי, במיוחד כשהיינו בחוץ ו/או ליד חברה נוספת. אם זה לשחק עם הנעל ולהוריד אותה בחושניות מרומזת, או כמו בסרטים שהבחורה מושיטה רגל יחפה או עם סנדל מתחת לשולחן- היה לה כישרון מעולה לעשות לי את זה ברגעים הכי לא צפויים (ובחיי שלא התרגלתי לזה וכל פעם הופתעתי מחדש). 

אחת הסיטואציות הכי מביכות היתה באיזשהו כנס שלה שהצטרפתי, וקרתה תוך כדי שתיית קפה סביר ועמידה סביב שולחן עגול גבוה אך קטן מדי, ככה עמדנו ליד ודיברנו עם חברות שלה לעבודה, שגם הן בתורן לבשו בגדים דומים שבהחלט מוציאים שם טוב לעסק הזה, לפחות מהבחינה הזאת.

בערמומיותה, היא קרצה לי והתחילה שיחה שלמה על נעליים וגרמה לחילופי נעלי עקב ומדידות שלהן ממש לידי, ביודעה שזה בהחלט ידליק אותי. אחרי שהן סיימו עם זה ואני עומד שם מבולבל עם דופק מהיר, היא חלצה נעל והושיטה את כף הרגל שלה לעבר פנים השוק שלי והתחילה להזיז את הקשת שלה בתנועות איטיות מעלה ומטה, אמנם היינו נסתרים לכאורה מהחברות שלה בזכות השולחן, אבל זה בהחלט בלט לפחות מאחור. כמובן גם הבהונות שלה שיתפו פעולה, והגרביון הדק שהיא גרבה באותו היום הרגיש מאד נעים וסך הכל זה היה נורא אמיץ מצידי להמשיך לדבר כאילו כלום. המכנס שלי נהיה צפוף פתאום מקדימה, והמחשבה על חולצה בתוך המכנסיים גרמה לי לחרטה רגעית עם לקח לעתיד.

לא סיפרתי עדיין אבל לדנה היתה חולשה מסוימת לדיגדוגים- היא היתה מאד רגישה וקרב דיגדוגים היה לא אחת חלק מהפור פליי שלנו. אני נהניתי לדגדג אותה כי קולות הצחוק המתגלגל שלה ותנועות הגוף שיצאו ממנה היו סקסיים בטירוף, והיה נורא קל לדגדג אותה בכל מקום שאליו הגעתי, והכי מגניב שזה חירמן אותה בטירוף והיא סיימה רטובה כל קרב כזה, שמיד כמובן הסתיים בסקס סוער ונוטף.

העובדה שהיא היתה מאד רגישה בכפות הרגליים הפכה את השילוב של שנינו למנצח - אם היא לא היתה זורקת אותי על המיטה ומדגדגת אותי במחשבה שאחזיר, מספיק היה למצוץ לה את אחת הבהונות ולהוסיף איזה ליקוק בכף הרגל עצמה וזה כבר היה ממשיך לבד.

תוך כדי השיחה עם החברות שלה, שלפתי את הפלאפון שלי וכתבתי לה הודעה-

"קחי בחשבון שהטיזינג שהתחלת הולך להסתיים בקשירה שלך על המיטה, וזה הולך להיות מצחיק בטירוף" ושמתי בסוף את האמוטיקון של השדון הסגול עם החיוך הממזרי ושלחתי.

הסתכלתי עליה קוראת את ההודעה שנייה אחרי זה.

הסומק שעלה לה על הפנים גרם לי לאושר עילאי, ולכל הפחות זה עשה קצת instant payback. 

 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י