אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

שמי הולך מלפני ומצדדי ולכן הוא העומד.

שיטפוסטינג, חומרים נסיוניים ומה שבניהם.
לפני שנתיים. 25 ביולי 2022 בשעה 13:55

שלמדתי היום מלקוח, שימו לב, מדובר על 100% הצלחה!

 

תבחרו חנות, כל חנות, זה ממש לא משנה איזו, תתפסו איזה נציג מכירות שככה באלכם טוב להתלבש עליו ופשוט תתלוננו עליו.

תגידו שהייתם לפני כמה ימים והוא דיבר אליכם לא יפה, וישר תקבלו את כל ההנחות ה כ י שוות! 

 

רק חשוב לשים לב: תנסו להתביית על הנציג שנראה הכי מבולבל וחדש, כי על ותיקים קצת קשה לעבוד): 

 

fantasma - או שפשוט תהיה בן אדם ולא אפס שמקבל הנחה על חשבון גב של אנשים שמתקשים לסגור את החודש בעבודות כמו מוכר בחנות שיש מצב שגם יפטרו אותו אחר כך. אל תהיה אפס.
לפני שנתיים
inu inu - בדיוק זה הכי עלוב לשקר ולנצל חולשה של בעל עסק בגלל שהוא פוחד לאבד לקוחות.
לפני שנתיים
NatureBoy​(שולט) - מ ב ו ס ס על סיפור שקרה לי
לפני שנתיים
הלן הדוב - אנשים כמוך אני לא מכניסה למלון שלי. מריחים עלייכם את הבולשיט מרחוק.
אתה שוכח כמה אנשים עובדים בתעשיית שירות לקוחות נמצאים פה.
לפני שנתיים
NatureBoy​(שולט) - האמת שזה מבוסס על סיפור שפעם קרה לי, וסיפור שמנעתי💪
לפני שנתיים
הלן הדוב - אז מי שעשה לך את זה - שידרוס אותו אוטובוס פעמיים ברוורס כי זה הכי נבזי שיש.
אני אוהבת להתלונן רק במצב אחד ורק למטרה אחת. כשיש לי עניין שיהיה שיפור וכי אני רוצה שבפעם הבאה יהיה שיפור. אם מציעים לי הנחות והטבות אני מסרבת. לא בגלל זה אני מעירה.
לפני שנתיים
NatureBoy​(שולט) - מישהו לאחרונה ניסה לעשות לי אבל הייתי יותר חכם ממנו והקלטתי את השיחות😈
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י