שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

דגדוגים ועונג

לפני שנה. 18 במרץ 2023 בשעה 12:09

הוא החליט לתת לי עונש- הייתי על המיטה בתנוחת דוגי, פנים על המיטה, ידיים קשורות מאחורי הגב, וכל רגל קשורה לפינה אחרת של המיטה.

הוא העביר את האצבעות שלו בעדינות על התחת שלי, קפצתי ויצא ממני צחקוק עדין. האמת שהוא בכלל לא התכוון להעניש אותי ככה, אבל אחרי שקפצתי מהמגע שלו הדבר הראשון שהוא הוציא מפה היה ״מה ילדונת, את רגישה לדגדוגים? ״אמרתי ישר ״לא, לא״ ניסיתי להראות ביטחון ״סתם הבהלת אותי אז קפצתי״ הוא העביר לי עוד פעם את היד על התחת והפעם במטרה לדגדג, הוא הזיז את האצבעות שלו בעדינות ולא הצלחתי להתאפק, התפתלתי וצחקתי, ״ילדה רעה, למה את משקרת?״ לא היה לי מה לענות לו אז שתקתי, הוא נתן לי כאפה בתחת ואמר ״תעני, למה את משקרת״ אמרתי לו שאני מצטערת ששיקרתי, הוא ניגש למגירה, הוציא מחסום פה ושם לי אותו.

אני שוכבת שם, כנועה, מתחילה להבין מה הולך לבוא ומפחדת ככ. הוא נעמד מול התחת שלי והתחיל לדגדג אותו עםהאצבעות, לא פיספס בו אף פינה, אני מנסה לזוז מצד לצד ולא מצליחה כמעט בגלל החבלים, אני מנסה להגיד מתחת למחסום פה ״דיי דיי בבקשה, אני מתחננת דיי״, אבל הוא רק ממשיך מהר יותר בכל פעם שאני מתחננת. ״אני אוהב לראות אותך מתפתלת מתחת לידיים שלי״ הוא אמר תוך כדי שהוא העביר לי אצבע על הרקטום, מלמעלה למטה, בעדינות, גנחתי. הוא העביר את האצבע שלו שוב ושוב, מלמעלה למטה ומלמטה למעלה, זה היה מדגדג ומענג בו זמנית, אני מתפתלת מצד לצד ״הרקטום שלך ככ רגיש, את לא יודעת כמה זה מחרמן אותי״.

הוא ירק עליו, מרח את הרוק בעדינות עם האצבע שלו בתנועות מעגליות, דיגדג את הרקטום במהירות עם אצבע אחת, ומידי פעם הכניס אותה קצת לבפנים.

הרגשתי שאני מתחרפנת, צחקתי כמו משוגעת מתחת למחסום, וגנחתי כל פעם כשהאצבע שלו נכנסה לתוכי, הוא נתן לי כאפה בתחת וציווה עליי להיות בשקט, הוא חזר לדגדג לי את הרקטום וניסיתי לעצור את הנשימה כדי לא לצחוק, אחרי חצי דקה שהתאפקתי לא יכלתי יותר והתחלתי לצחוק ״אני מבין שרק מעונשים את לומדת ילדונת״.

הוא הוציא ויברטור והצמיד לי אותו לדגדגן, זה היה ככ מענג, התפתלתי וגנחתי. אחרי כמה דקות הוא הכניס את הויברטור לתוכי והלך לכיוון הדלת, ניסיתי להוציא קולות של מצוקה מבעד למחסום פה, הוא הסתובב באיטיות, אמר ״ילדות טובות לא מקבלות עונשים, ילדות רעות כן״ ויצא מהחדר, ככה, כשאני קשורה, עם מחסום פה וויברטור בתוכי.

Emergence​(אחר) - מושלם ❤️
לפני שנה
greey - את מעוניינת בסשן דיגדוגים עם נער בן 19 לאחר שנוכל להכיר ? , כמובן שזה כולל חפצים כמו אזיקים, מחסום פה נוצות וכדומה
לפני שנה
ticklish girl - תשלח הודעה:)
לפני שנה
greey - אין לי דרך ליצור איתך קשר כאן כי אין לי מנוי :) אם יש לך דרך אחרת תרשמי אני גם אחשוב איך , חשבתי לרשום הודעה באחד התגובות של הלינקים האהובים עלייך)))
לפני שנה
greey - https://www.xvideos.com/video32516729/dirty_slut_candle_boxx_makes_funny_faces_while_her_feet_get_tickled.wmv כנסי לתגובות בלינק :)
לפני שנה
ticklish girl - אין תגובות לפוסט:(
לפני שנה
greey - קחי תאינסגרם הבדוי שלי שלא היה בשימוש בחיים , jskwjsikwjwwjk תשלחי הודעה וזהו
לפני שנה
elico​(שולט) - פיסטינג זה עונש ....?
לפני חודשיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י