סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

דגדוגים ועונג

לפני 5 חודשים. 12 בנובמבר 2023 בשעה 20:34

שאוכל לקשור ולדגדג, יש מתנדבים?

לפני 8 חודשים. 23 באוגוסט 2023 בשעה 13:13

תקשור אותי למיטה באיקס אבל חזק חזק שלא אצליח לקפל את הידיים והרגליים, אצליח רק להתפתל, ותעבור לי על כל הגוף עם נוצה. אני אתפתל ואגנח ובאיזורים מסויימים גם אצחק בעדינות.

 


אחרי שתסיים עם הנוצה תמרח עליי שמן, על כל כולי, אני רוצה שתדגדג אותי עם תשוקה, תשב לי על הבטן ותסתכל ליבעיניים החסרות אונים שמתחננות אליך להפסיק ורק תדגדג מהר יותר ובמקומות רגישים יותר.

 


ובנתיים אני נהיית רטובה, ככ רטובה. אני סובלת ואני שונאת אותך אבל באותה נשימה אני גם מכורה לדגדוגים ואליך, אני שונאת את זה אבל זה מחרמן אותי ככ.

 


אני רוצה שתתעלל בי, תחרמן אותי למוות, תנשק אותי, תרד לי, תשים לי ויברטור בכוס. אני רוצה לגנוח ולהתפתל מבין לחבלים, ושנייה לפני שאגמור תחזור לדגדג אותי. אני רוצה להתחרפן ולהגיע לקצה. אני רוצה שתגרום לי לשנוא אותך ככ בזמןשאתה מסתכל לי בעיניים עם חיוך שטני ומרוצה.

 


תשים לי מחסום פה ותסתום לי את האף ותמשיך לדגדג, אני לא אצליח לנשום, אני רוצה להרגיש שאני עומדת להתעלף מרוב דיגדוגים.

לפני 8 חודשים. 18 באוגוסט 2023 בשעה 12:20

אני פה פעם באף פעם להזכיר שאני חיה

לפני 9 חודשים. 16 ביולי 2023 בשעה 11:11

אחרי שסיימנו לאכול אצלו ארוחת ערב, הוא הסתכל עליי בחיוך ״יש לי רעיון״ הוא אמר. אני אוהבת את הרעיונות שלו, הראש שלו מלא בדברים קסומים. ״נו״ חייכתי ונמתחתי בכיסא, ״היום נדגדג את הדבר שאני הכי אוהב אצלך״ הוא אמר תוך כדי שהוא ליטף לי את הפנים, התבלבלתי לרגע, לא הבנתי למה הוא מתכוון, אבל מבחינתי אני שלו, איך אומרים? שיעשה בי כרצונו.

הוא אמר לי להתפשט תוך כדי שהוא הולך לחדר, ״פה?״ שאלתי, ״כן״ הוא ענה בחיוך ״ממש פה״.
תוך כדי שאני מתפשטת הוא יוצא מהחדר ובידיים שלו חבלים, נוצה וכיסוי עיניים, אוקיי, אני אוהבת לאן שזה הולך.

הוא שם כיסא מול הספה שלו בסלון ואמר לי לשבת עליו. הוא קשר לי את הידיים מאחורי הגב, את הקרסוליים שלי הוא קשר לרגליי הכיסא, כל קרסול לרגל אחרת, מתחת לחזה שלי הוא קשר חבל שעוטף את כולי עם הכיסא ביחד ושם לי את כיסוי העיניים.

כולי יושבת מתוחה בכיסא, שמעתי אותו מתיישב מולי על הספה, ובנתיים אני ממשיכה לתהות מה הממזר הזה מתכנן, לפתע אני מרגישה נוצה עוברת בדיוק על הדגדגן שלי, כל הגוף שלי קפץ ויצאה ממני גניחה סקסית.
״טוב לגלות שזה הדבר שאתה הכי אוהב אצלי״ אמרתי ונשכתי את שפתיי, ״סתמי תפה״ הוא ענה תוך כדי שהוא מלפף את כף ידו סביב הצוואר שלי ״אני לא רוצה לשמוע מילה״. וכמובן שמאותו הרגע כמו ילדה טובה לא דיברתי.

היד שלו עדיין נשארה סביב צווארי בזמן שהוא חזר להעביר לי את הנוצה על הדגדגן, למעלה ולמטה שוב ושוב, זה מחרמן כל כך. אחרי כמה דקות הוא שיחרר מהחניקה והתחיל להעביר את הנוצה על השפתיים של הפות, קפצתי ויצא ממני צחקוק, זה מדגדג כל כך, אבל גם מענג בטירוף, אחרי כמה שניות הפכתי את הצחקוקים לגניחות, אני מנסה לזוז על הכיסא אבל לא מצליחה בגלל החבלים, אני ממש מרותקת אליו.

פתאום הוא עצר, שמעתי אותו הולך אבל לא הבנתי למה, אחרי דקה בערך, שאני מחכה בשקט כמו ילדה טובה, אני מרגישה קוביית קרח קפואה על הדגדגן שלי, יצא ממני קול של בהלה שאחרי שנייה התחלף לגניחות חזקות של עונג, הוא שיחק עם קוביית הקרח על הדגדגן שלי עד שהיא נמסה.

״וואו, מה זה היה״ אמרתי תוך כדי שהתנשפתי קלות, הוא קם מהכיסא, עמד מאחורי, חנק אותי ולחש לי באוזן ״אמרתי לך לסתום את הפה נכון?״

האמת שבאמת שכחתי מהחוק הזה, אבל מי כמוני אוהבת לשחק עם אש ולהתגרות? ״לא רוצה״ עניתי בחוצפה.
הוא סובב אותי ביחד עם הכיסא והפיל אותי על הספה, ככה שכפות הרגליים שלי חשופות.

״מה אתה עושה?״ שאלתי בבהלה. הוא הצמיד לפות שלי ויברטור, תפס לי את כף הרגל דרך האגודל, מתח אותה לאחור והתחיל לדגדג ״נסי לדבר עכשיו״. צחקתי בטירוף וזזתי מעט בתוך החבלים מצד לצד כמה שיכולתי.

״בבקשה..דיי..בבקשה״ צעקתי בין צחוק לצחוק ״מה אמרת?״ ״דברי ברור״ הוא אמר והמשיך לדגדג בחוזקה ״דיי..דיי.. בבקשה״ אמרתי. הוא הפסיק ״תבקשי סליחה״ הוא אמר ״לא רוצה״ עניתי, הוא המשיך לדגדג במהירות ואני המשכתי לצחוק כמו משוגעת ״תבקשי סליחה אמרתי״ הוא אמר בחדות ודיגדג אפילו יותר מהר ״טוב טוב..סליחה..דיי דיי..סליחה״, ״יופי״ הוא ענה ״ילדה טובה״.

הוא הפסיק לדגדג והתחיל לנשק לי את כפות הרגליים, הוא יודע כמה זה מחרמן אותי, אני גונחת בזמן שהוא מציף אותן ברוק, ובנתיים בין הרגליים שלי עדיין רוטט הויברטור. גמרתי, היה כיף.

לפני שנה. 22 במרץ 2023 בשעה 19:20

עומרי ויובל הם החברים הכי טובים שלי כבר שנתיים, חברים פלוס, אם הבנתם למה אני מתכוונת;). האמת שיצא לי לספר לעומרי שיש לי פטיש לדגדוגים, הוא התעניין ושאל שאלות אבל לא יצא לנו לנסות את זה עוד, וגם לא דיברנו על זה שננסה בכלל.

 


הם באו אליי בחמישי בערב, היה לי בית ריק, האמת שלא תכננתי שיהיה משהו, אמרתי לכם, הם חברים טובים שלי לפני הכל (למרות שברור שעברה בי המחשבה, בכל מקרה- לא מחשבה על דגדוגים).

 


הלכנו לסלון וראינו סרט. שמתי את הראש על יובל וכפות הרגליים שלי היו מונחות על הברכיים של עומרי, מושלם לשכב ביןשני הגברים האהובים עליי.

 


עומרי התחיל לשחק לי בכפות הרגליים החשופות שלי, הוא תפס אותן בעדינות, עיסה אותן מעט, בין לבין שלח כמה אצבעות מדגדגות והסתכל לי על הפרצוף במבט תחמן, עם חיוך, הוא יודע שזה מחרמן אותי. כמובן שהזזתי את כף הרגל מצד לצד במין ניעור כזה וצחקתי ״דיי״ אמרתי בחיוך ״תתרכז בסרט״.

 


חזרנו לראות את הסרט ואחרי כמה דקות הוא דיגדג אותי בין האצבעות שלי, התקפלתי וצחקתי שוב ״דיי אני רצינית״ אמרתי בטון שלא באמת מתכוון לזה, הרי אני נהנת מזה. בשנייה שהנחתי בחזרה את הרגל שלי עליו הוא תפס אותה חזק והתחיל לדגדג בזריזות, התפתלתי וניסיתי לשחרר את הרגל שלי ממנו ללא הצלחה.

 


״מה אתה מסתכל עליה ככה?״ עומרי אמר תוך כדי שהוא ממשיך לדגדג, ״תן יד, תעזור לחבר״ יובל לא חשב פעמיים, הריםלי את היד ודיגדג לי את בית השחי ״דיי דיי, זה לא מצחיק״ אמרתי תוך כדי צחוק פרוע ״דווקא נראה שמצחיק לך״ יובל אמר ודיגדג יותר מהר.


אחרי 3 דקות בערך עומרי הפסיק עם הדגדוג ואמר ״יש לי רעיון״ והסתכל על יובל בחיוך זדוני כזה, ״דבר אליי״ יובל השיב והפסיק גם הוא לדגדג ״מה רעיון שום רעיון״ אמרתי בלחץ תוך כדי שאני מנסה להשתחרר מהאחיזה שלהם שרק התאדקה בזמן שהם הפסיקו לדגדג. ״אל תיתן לה לזוז״ עומרי אמר והלך לחדר. ניסיתי להשתחרר מהאחיזה ״דיי יובל תשחרר אותי ״אמרתי ״מה את לחוצה״ הוא אמר תוך כדי ששלח לי שוב יד לבית שחי.

 

לא אשקר שבתוכי נהנתי, אבל תוך כדי רצות לי מחשבות בראש, בחיים לא דוגדגתי על ידי שני אנשים, לא יודעת אם באמת אצליח לעמוד בזה, היה בי ספק אם זה יהיה יותר סיוט מאשר כיף, אבל הם לא השאירו לי יותר מידי ברירות.

 

עומרי חזר עם חבלים ונוצה. הוא זרק את אחד מהחבלים ליובל שקשר לי את כפות הידיים אחת לשנייה בזמן שעומרי בנתיים הוריד לי את המכנסיים והתחתונים. לבשתי מכופתרת זרוקה שמתחתיה הייתה גוזיית תחרה לבנה, הוא פתח לי את המכופתרת ונשארתי ככה, חשופה כמעט לגמרי.

 

עומרי קם, נעמד ליד קצה הספה והחליף את יובל בשמירה על הידיים שלי מורמות ומתוחות למעלה. יובל התיישב מעליי והתחיל לדגדג אותי בצלעות. צחקתי בטירוף ״אתם תשלמו על זה״ אמרתי תוך כדי שאני ממשיכה להתפתל ולצחוק ״מה את אומרת?״ יובל אמר תוך כדי גיחוח ״אני אראה לכם מזה״ אמרתי, יובל הפסיק לדגדג ושילב ידיים ״בואי, תראי לנו מה זה, אנחנו מחכים״ ניסיתי להוריד את הידיים שלי למטה ולזוז מצד לצד אבל לא הצלחתי, הם כאילו נעלו את עצמם עליי, הם העיפו מבט אחד לשני וצחקו. ״אוף מעצבנים״ אמרתי בכעס ״מה זה איך את מדברת״ יובל אמר וחזר לדגדג אותי ״חוצפנית זאתי״ עומרי הוסיף והתחיל לדגדג אותי בבית שחי.

 

טוב זה מתחיל להיות באמת קשה. 3 ידיים מדגדגות אותי (אחת מהן תופסת את החבלים שמלופפים סביב הידיים שלי למי שהספיק לשכוח), אכזרי מאוד.

 

יובל לקח חבל נוסף, קיפל לי את הרגליים ככה שכפות הרגליים צמודות אחת לשנייה וקשר אותן בחוזקה, אתם מבינים לבד איזה חלק חשוף עכשיו. הוא הוסיף קשירה על הירכיים שלי כדי לוודא שלא אוכל לזוז. זה מתחיל להיות מפחיד יותר ויותר.


הוא לקח את הנוצה שעומרי הניח מקודם על הספה והתחיל להעביר לי אותה על הירכיים, המפשעות, השפתיים, והדגדגן, ״ממממ כן״ גנחתי בהנאה, איזה דגדוג מחרמן. אחרי כמה דקות עומרי המשיך לדגדג אותי בבית שחי, וכמובן שישר התחלתי לצחוק ולהתפתל.

 

הנוצה שחירמנה אותי ככ הפכה למדגדגת גם היא, לא יודעת להסביר את זה, כשמדגדגים אותך באיזור אחד בגוף כל הגוף ניהיה יותר רגיש. תחושה חדשה שלא הכרתי, כיפית אבל גם אכזרית ומחרפנת באותה נשימה.

 

בזמן שעומרי ממשיך לדגדג אותי בבית שחי ובצוואר, יובל התחיל לרדת לי ״פאק״ גנחתי והעיניים שלי התגלגלו לאחור, אבלאחרי שנייה הגניחות התחלפו לצחוק והצחוק התחלף לגניחות והגוף שלי לא יודע מה להרגיש.

 

התחלתי להתנשף בכבדות, אני מנסה להתרכז בעונג שהדגדגן שלי מרגיש כרגע, אני אפילו מרימה קצת את הראש בשביל שאוכל להסתכל על יובל יורד לי ולמנוע הסחות דעת מיותרות. אבל אחרי כמה שניות אני ממשיכה לצחוק. מה קורה לי לעזאזל? הגוף שלי משתגעעעע.


אחרי כמה דקות טובות הדגדוגים של עומרי הפכו לעדינים יותר, הם הפכו למין קיצי כזה נעים ומחרמן, והחזה שלי גם הצטרף למגע הידיים שלו. כולי נהייתי עור ברווז בשנייה, יובל יורד לי בחריצות בזמן שעומרי עושה לי קיצי בצוואר בבית שחי ובציצי, ומידי פעם מבריח אצבע על הפיטמה שלי שמתחת לגוזיית התחרה, אמלה אני בגן עדן. איזו גמירה מדהימה.

לפני שנה. 21 במרץ 2023 בשעה 19:50

הוא התחיל לקשור אותי למיטה באיקס, כולי הייתי מתוחה ומידי פעם צחקתי קצת ממבוכה ולחץ, הוא חייך אליי ושאל ״מה, את מפחדת?״ חייכתי רק עם השפתיים והנהנתי עם הראש, הוא הוסיף ״מעולה, יש לך ממה״.

 

הוא סיים לקשור אותי, שם לי מחסום פה וכיסוי עיניים, התיישב עליי וישר התחיל לדגדג אותי מהר בצלעות, האמת שלזה לא ציפיתי, ציפיתי שיתחיל לאט ובעדינות כי לפני הסשן דיברנו על זה שבדגדוגים המתח נבנה לאט לאט. זה הפתיע אותי אבל באיזשהו מקום גם אהבתי את זה, כי זה לא מה שציפיתי לו.

 


צחקתי והתפתלתי, הוא המשיך לדגדג באטרף בבית שחי, בבטן, בירכיים, בכפות הרגליים, כאילו הוא חיכה לזה הרבה זמן.

 


*שכחתי לציין- לפני הסשן שתיתי ליטר וחצי מים, אתם יכולים לנחש לבד מה קרה בסוף אבל אמשיך בכל זאת לספר.

 


אחרי כמה דקות טובות של דגדוגים בכל גופי, הוא הוריד לי את כיסוי העיניים, והתחיל לרדת לי. טוב, זה הדבר האהוב עליי בעולם, זה להרגיש בגן עדן, הרגשתי את הלשון שלו מתענגת על הדגדגן שלי, מלקקת אותו עם המון רוק, למעלה ולמטה, גנחתי והתענגתי על כל שנייה. הוא הוסיף ליקוקים ונשיקות על השפתיים של הפות, וואו, זה אלוהי, עברה לי צמרמורת בכל הגוף. הוא התחיל לשאוב את הדגדגן לתוך הפה שלו ״פאק כן, כן תמשיך ככה, אני גומרת״.

 


הוא הפסיק לרדת לי עוד לפני שהספקתי לגמור, ילד מעצבן, ״מה למה הפסקת״ שאלתי בתוקפנות, ״כי לא הסכמתי לך לגמור״ הוא ענה בחצי חיוך. הוא טיפטף לי שמן על הירכיים הפנימיות והמפשעות והתחיל לדגדג אותן באכזריות, הצחוק הפך להרבה יותר רועש עכשיו, וההתפתלויות הפכו להרבה יותר חזקות, לא ידעתי ששמן יכול להפוך את המשחק להרבהיותר קשוח.

 


פתאום הרגשתי שאני לא יכולה יותר, התחננתי שיפסיק ״דיי דיי בבקשה״ הוא לא שם על מה שאני אומרת בכלל ״דיי דיי אני רצינית עומד לברוח לי״, קולות זעקה אמיתיות נשמעו מבעד למחסום הפה שהוא שם לי.

 


תוך כדי שהוא המשיך לדגדג לי את המפשעות במהירות, הוא שאל ״מה עומד לברוח לך״ וברור שהוא הבין לבד כן? הוא רק רצה לשמוע אותי אומרת את זה, ״פיפיייי!!! יש לי פיפי!!! דיי אני מתחננת אני לא רוצה יותר בבקשה״ בשלב הזה באמת כל מה שרציתי בעולם זה שהוא יפסיק, הרגשתי חסרת אונים. ״תתחנני״ הוא אמר ״בבקשה בבקשה עומד לברוח לי אני מתחננת בבקש..״ כן, ברח לי פיפי.

 


הייתי ככ מובכת, אבל הוא לעומת זאת הוקסם, הוא הסתכל עליי, מתפתלת וצוחקת בזמן שיוצא ממני פיפי והעיניים שלו נצצו. ״וואו״ הוא אמר ״היית מדהימה״.

לפני שנה. 20 במרץ 2023 בשעה 8:21

דגדוגים בבית שחי>>

לפני שנה. 19 במרץ 2023 בשעה 19:21

אחרי שהוא קשר ודיגדג אותי במשך כמעט שעתיים, הגיע הזמן לסשן נקמה.

קשרתי אותו למיטה באיקס, עליתי מעליו, תפסתי לו בחוזקה את הפנים, הזזתי את האוזן שלו לכיוון הפה שלי, ולחשתי ״אתה הולך כל כך להצטער על מה שעשית עכשיו״.

התחלתי בעדינות, אני בונה את הסבל לאט לאט, התחלתי לדגדג אותו עם הציפורניים שלי מכפות הידיים שלו וירדתי לאטלאט לכיוון בית השחי. אני מסתכלת לו בעיניים ורואה שככל שאני מתקרבת יותר לבית השחי המבט ניהיה יותר ויותר מפוחד, מה שמעלה לי חיוך כמובן.

אני מגיעה לבית שחי ומדגדגת אותו בזריזות עם הציפורניים, והנה הצחוק מתפרץ ממנו, הוא מתפתל בטירוף וצוחק, איזה סיפוק.

אני יורדת עם האצבעות שלי באלגנטיות לכיוון הצלעות, ״לא לא רגע חכי״ הוא מוציא מהפה במהירות, אני עונה ״מה חמודי, אתה מפחד?״ בשנייה אחת הוא מנסה להראות ביטחון וגבריות ״מה פתאום אני פשוט..״ הוא עוד לא הספיק לסיים את המשפט וכבר התחלתי לדגדג, הצחוק החזק התגבר עוד יותר.

אחרי דקות ארוכות נמאס לי רק לדגדג, הגיע הזמן להתגרות באמת. ירדתי ממנו, וישבתי מולו, בין הרגליים המפושקות שלו. דיגדגתי אותו בעדינות רבה על שתי הירכיים הפנימיות במשך כמה דקות, הוא התפתל אבל התאפק ככ שלא להוציא צחוק, לא יודעת למה, מין קטע ״גברי״ כזה שגברים מתביישים להראות שהם רגישים. המשכתי לכיוון הזין שלו, דגדגתי אותו בעדינות במפשעות, והוא התחיל להתפתל יותר בחוזקה, בהחלט מחרמן.

תפסתי את הזין שלו, הרמתי אותו למעלה ועם היד השנייה דגדגתי את האיזור הזה שנמצא ממש מתחת לבטן, הוא לא יכל להתאפק יותר והתחיל לצחוק, מעולה, זה בדיוק מה שרציתי לשמוע. אחרי כמה דקות עצרתי. שמתי לו כיסוי עיניים והמשכתי במלאכה.

תפסתי לו את הביצים בחוזקה עם יד אחת, שיהיו מתוחות, ועם היד השנייה דיגדגתי אותן, הרגשתי איך הציפורניים שלי מעבירות בו זרמים, הוא כמובן התפתל כמו משוגע, מה שאילץ אותי לתפוס לו את הביצים ממש חזק כדי שאצליח לדגדג אותן כמו שצריך.

״דיי דיי בבקשה״ הוא אמר, מה שגרם לי לדגדג אותו יותר מהר כמובן ״דיי דיי״ הוא אמר בין הצחקוקים, ״מה אמרת״ שאלתי ״בבקשה תפסיקי״ הוא ענה, ״אני רוצה לשמוע אותך מתחנן״ אמרתי והמשכתי לדגדג אותו במהירות, הוא המשיך להתפתל ולצחוק ורק אחרי דקות ארוכות הוא אמר בחצי לחש כזה ״דיי דיי אני מתחנן תפסיקי״ ״תתחנן יותר חזק״ אמרתי ונעלתי את האחיזה שלי בביצים שלו. הוא צעק ״אני מתחנן אני מתחנן תפסיקי דיי אני מתחנן בבקשה דיי!!״, הבנתי שהבאתי אותו לקצה, בדיוק כמו שרציתי.

ניתקתי מגע, התיישבתי לו על הבטן כשהוא עדיין מנסה להסדיר נשימה, חייכתי חיוך קטן ואמרתי ״אמרתי לך שאתה הולך להצטער על זה״.

לפני שנה. 18 במרץ 2023 בשעה 17:28

אפשר להבין למה אני כבר בכלוב מעל שנה ובחיים אישה לא שלחה לי הודעה? זה מבאס האמת לגלות שרק בנים מתעניינים בפטיש דגדוגים:( 

וחוץ מזה, בטוחה שסשן עם אישה יהיה הרבה יותר כיף, יותר ציפורניים, מגע יותר עדין, יותר התפתלויות.

אז יאללה בנות תתעוררו מבטיחה שלא מתים מזה

לפני שנה. 18 במרץ 2023 בשעה 12:09

הוא החליט לתת לי עונש- הייתי על המיטה בתנוחת דוגי, פנים על המיטה, ידיים קשורות מאחורי הגב, וכל רגל קשורה לפינה אחרת של המיטה.

הוא העביר את האצבעות שלו בעדינות על התחת שלי, קפצתי ויצא ממני צחקוק עדין. האמת שהוא בכלל לא התכוון להעניש אותי ככה, אבל אחרי שקפצתי מהמגע שלו הדבר הראשון שהוא הוציא מפה היה ״מה ילדונת, את רגישה לדגדוגים? ״אמרתי ישר ״לא, לא״ ניסיתי להראות ביטחון ״סתם הבהלת אותי אז קפצתי״ הוא העביר לי עוד פעם את היד על התחת והפעם במטרה לדגדג, הוא הזיז את האצבעות שלו בעדינות ולא הצלחתי להתאפק, התפתלתי וצחקתי, ״ילדה רעה, למה את משקרת?״ לא היה לי מה לענות לו אז שתקתי, הוא נתן לי כאפה בתחת ואמר ״תעני, למה את משקרת״ אמרתי לו שאני מצטערת ששיקרתי, הוא ניגש למגירה, הוציא מחסום פה ושם לי אותו.

אני שוכבת שם, כנועה, מתחילה להבין מה הולך לבוא ומפחדת ככ. הוא נעמד מול התחת שלי והתחיל לדגדג אותו עםהאצבעות, לא פיספס בו אף פינה, אני מנסה לזוז מצד לצד ולא מצליחה כמעט בגלל החבלים, אני מנסה להגיד מתחת למחסום פה ״דיי דיי בבקשה, אני מתחננת דיי״, אבל הוא רק ממשיך מהר יותר בכל פעם שאני מתחננת. ״אני אוהב לראות אותך מתפתלת מתחת לידיים שלי״ הוא אמר תוך כדי שהוא העביר לי אצבע על הרקטום, מלמעלה למטה, בעדינות, גנחתי. הוא העביר את האצבע שלו שוב ושוב, מלמעלה למטה ומלמטה למעלה, זה היה מדגדג ומענג בו זמנית, אני מתפתלת מצד לצד ״הרקטום שלך ככ רגיש, את לא יודעת כמה זה מחרמן אותי״.

הוא ירק עליו, מרח את הרוק בעדינות עם האצבע שלו בתנועות מעגליות, דיגדג את הרקטום במהירות עם אצבע אחת, ומידי פעם הכניס אותה קצת לבפנים.

הרגשתי שאני מתחרפנת, צחקתי כמו משוגעת מתחת למחסום, וגנחתי כל פעם כשהאצבע שלו נכנסה לתוכי, הוא נתן לי כאפה בתחת וציווה עליי להיות בשקט, הוא חזר לדגדג לי את הרקטום וניסיתי לעצור את הנשימה כדי לא לצחוק, אחרי חצי דקה שהתאפקתי לא יכלתי יותר והתחלתי לצחוק ״אני מבין שרק מעונשים את לומדת ילדונת״.

הוא הוציא ויברטור והצמיד לי אותו לדגדגן, זה היה ככ מענג, התפתלתי וגנחתי. אחרי כמה דקות הוא הכניס את הויברטור לתוכי והלך לכיוון הדלת, ניסיתי להוציא קולות של מצוקה מבעד למחסום פה, הוא הסתובב באיטיות, אמר ״ילדות טובות לא מקבלות עונשים, ילדות רעות כן״ ויצא מהחדר, ככה, כשאני קשורה, עם מחסום פה וויברטור בתוכי.