שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

דגדוגים ועונג

לפני 10 חודשים. 16 ביולי 2023 בשעה 11:11

אחרי שסיימנו לאכול אצלו ארוחת ערב, הוא הסתכל עליי בחיוך ״יש לי רעיון״ הוא אמר. אני אוהבת את הרעיונות שלו, הראש שלו מלא בדברים קסומים. ״נו״ חייכתי ונמתחתי בכיסא, ״היום נדגדג את הדבר שאני הכי אוהב אצלך״ הוא אמר תוך כדי שהוא ליטף לי את הפנים, התבלבלתי לרגע, לא הבנתי למה הוא מתכוון, אבל מבחינתי אני שלו, איך אומרים? שיעשה בי כרצונו.

הוא אמר לי להתפשט תוך כדי שהוא הולך לחדר, ״פה?״ שאלתי, ״כן״ הוא ענה בחיוך ״ממש פה״.
תוך כדי שאני מתפשטת הוא יוצא מהחדר ובידיים שלו חבלים, נוצה וכיסוי עיניים, אוקיי, אני אוהבת לאן שזה הולך.

הוא שם כיסא מול הספה שלו בסלון ואמר לי לשבת עליו. הוא קשר לי את הידיים מאחורי הגב, את הקרסוליים שלי הוא קשר לרגליי הכיסא, כל קרסול לרגל אחרת, מתחת לחזה שלי הוא קשר חבל שעוטף את כולי עם הכיסא ביחד ושם לי את כיסוי העיניים.

כולי יושבת מתוחה בכיסא, שמעתי אותו מתיישב מולי על הספה, ובנתיים אני ממשיכה לתהות מה הממזר הזה מתכנן, לפתע אני מרגישה נוצה עוברת בדיוק על הדגדגן שלי, כל הגוף שלי קפץ ויצאה ממני גניחה סקסית.
״טוב לגלות שזה הדבר שאתה הכי אוהב אצלי״ אמרתי ונשכתי את שפתיי, ״סתמי תפה״ הוא ענה תוך כדי שהוא מלפף את כף ידו סביב הצוואר שלי ״אני לא רוצה לשמוע מילה״. וכמובן שמאותו הרגע כמו ילדה טובה לא דיברתי.

היד שלו עדיין נשארה סביב צווארי בזמן שהוא חזר להעביר לי את הנוצה על הדגדגן, למעלה ולמטה שוב ושוב, זה מחרמן כל כך. אחרי כמה דקות הוא שיחרר מהחניקה והתחיל להעביר את הנוצה על השפתיים של הפות, קפצתי ויצא ממני צחקוק, זה מדגדג כל כך, אבל גם מענג בטירוף, אחרי כמה שניות הפכתי את הצחקוקים לגניחות, אני מנסה לזוז על הכיסא אבל לא מצליחה בגלל החבלים, אני ממש מרותקת אליו.

פתאום הוא עצר, שמעתי אותו הולך אבל לא הבנתי למה, אחרי דקה בערך, שאני מחכה בשקט כמו ילדה טובה, אני מרגישה קוביית קרח קפואה על הדגדגן שלי, יצא ממני קול של בהלה שאחרי שנייה התחלף לגניחות חזקות של עונג, הוא שיחק עם קוביית הקרח על הדגדגן שלי עד שהיא נמסה.

״וואו, מה זה היה״ אמרתי תוך כדי שהתנשפתי קלות, הוא קם מהכיסא, עמד מאחורי, חנק אותי ולחש לי באוזן ״אמרתי לך לסתום את הפה נכון?״

האמת שבאמת שכחתי מהחוק הזה, אבל מי כמוני אוהבת לשחק עם אש ולהתגרות? ״לא רוצה״ עניתי בחוצפה.
הוא סובב אותי ביחד עם הכיסא והפיל אותי על הספה, ככה שכפות הרגליים שלי חשופות.

״מה אתה עושה?״ שאלתי בבהלה. הוא הצמיד לפות שלי ויברטור, תפס לי את כף הרגל דרך האגודל, מתח אותה לאחור והתחיל לדגדג ״נסי לדבר עכשיו״. צחקתי בטירוף וזזתי מעט בתוך החבלים מצד לצד כמה שיכולתי.

״בבקשה..דיי..בבקשה״ צעקתי בין צחוק לצחוק ״מה אמרת?״ ״דברי ברור״ הוא אמר והמשיך לדגדג בחוזקה ״דיי..דיי.. בבקשה״ אמרתי. הוא הפסיק ״תבקשי סליחה״ הוא אמר ״לא רוצה״ עניתי, הוא המשיך לדגדג במהירות ואני המשכתי לצחוק כמו משוגעת ״תבקשי סליחה אמרתי״ הוא אמר בחדות ודיגדג אפילו יותר מהר ״טוב טוב..סליחה..דיי דיי..סליחה״, ״יופי״ הוא ענה ״ילדה טובה״.

הוא הפסיק לדגדג והתחיל לנשק לי את כפות הרגליים, הוא יודע כמה זה מחרמן אותי, אני גונחת בזמן שהוא מציף אותן ברוק, ובנתיים בין הרגליים שלי עדיין רוטט הויברטור. גמרתי, היה כיף.

מחפש חזקה​(אחר) - מטורף
לפני 10 חודשים
tickling man - התגובה נמחקה על ידי הכותב/ת.
לפני 10 חודשים
wPopo​(מתחלף) - אשמח לרשום לך בפרטי פשוט אין לי מנוי אז אשמח שאם נוכל למצוא אופציה לדבר ביחד.
לפני 10 חודשים
wPopo​(מתחלף) - אני בן 21 מהמרכז ומה שאת מציאה פה נשמע מטורף בעיניי אשמח להרחיב את השיחה בפרטי
לפני 10 חודשים
tal tickle - את כותבת נהדר, משקפת את העולם הנפלא של הפטיש הזה. תמשיכי...
לפני 10 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י