בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

פנטזיה על אמא

טאבו
לפני שנה. 6 ביוני 2023 בשעה 13:47

סיפור פנטזיה

 

פרק 1
אמא את שואלת אותי אם אני רעב
אני עונה שכן ואת מבקשת ממני ללכת להתקלח ולבוא לאכול,אני עושה כדברייך וניגש למקלחת ובזמן הזה האוכל כבר מוכן.אני מגיע למטבח כי אמא מאפשרת לאכול רק במטבח,אני מתיישב ורואה אותך מסתובבת ומוזגת לי את האוכל לצלחת,את נמצאת עם הגב אליי אמא אבל את כבר עם יודעת שהעיניים שלי מביטות על הישבן המדהים והחטוב שלך ואת מושכת את הזמן האוכל כבר בצלחת ואת לא חוזרת להתיישב מאפשרת לי להמשיך להביט בך בהערצה,אלף גברים יכולים להביט בך וביופי הקיים בך אבל אף אחד לא מגרה ומסקרן אותך כפי שאני מביט בך כי זה מבט ששמור רק לנו,המבט שלי זה המבט היחיד שמרטיב לך את התחתונים ללא מגע ואת כמוני מחכה ומצפה כל יום לחזרתי וכל יום יש לך את הטקס הקבוע לעמוד מול ארון הבגדים שלך ולחשוב איזה תחתונים ללבוש לכבודי שאת מתהלכת בבית.


פרק 2
לאחר שסיימתי לאכול אני אומר לך אמא שאני הולך לשחק כדורסל עם איתמר חבר שלי,את אומרת לי בחיוך "תהנה מתוק שלי ואל תחשוב עליי הרבה"את תמיד יודעת לזרוע בי זרעים (תרתי משמע) אני מחייך ומאושר בפעם האלף שאת אמא שלי.לפני שיוצא את אומרת לי תחזור הביתה בשעה 19:00 ואני עונה "טוב אמא"
את רואה אותי יוצא מהבית וחושבת לעצמך "מעניין אם מעבר למבטים שהוא כל הזמן מביט בי אני גם מצליחה לכבוש לו את הפנטזיות שהוא אוחז בזין שלו ומאונן,מה זה משנה שאני מצליחה לאותם אלף גברים לאונן שיש רק זין אחד בעולם שלא מאונן עליי...
את מתארגנת לפגישה עם קרן חברה שלך בבית קפה בקניון איילון,את ניגשת לארון הבגדים שלך ומוציאה את המכנס טייץ השחור והצמוד שאני כל כך אוהב לראות אותך הולכת ומתאמנת בו,נועלת נעלי ספורט וחולצה שמבליטה את החזה המפואר שלך.
את יוצאת לקניון,המבטים אמא? כולם מופנים אלייך ככה את רגילה מגיל צעיר שכולם מביטים בך ואת כמו מכונה משומנת יודעת כיצד לתפעל את כולם עד שזה נהפך לך לשעמום ורק מחפשת גירוי חדש ומצאת את הגירוי הכי חזק שלך אמא בקשר שלנו,איזה מזל שיש לנו אחד את השנייה את חושבת לעצמך.

פרק 3
את נכנסת לקניון והעיניים שלך רואות את קרן,אתן הולכות אחת לעבר השנייה ויש מרחק של עשרה צעדים עד המפגש לנשיקה על הלחי ובאותו זמן את כל כך מהירת מחשבה ואת מביטה בך ורואה את העצבות הקיימת בה,את לא צריכה שהיא תגיד דבר,את רואה את השחיקה של חיי הנישואים על פניה ואת המקום שהיא מחפשת משמעות אמיתית מעבר לבית אותו היא דואגת לטפח ואת מאושרת בתוך תוכך שיש לך בן זוג ובעל שמכיל אותך ואותי חידה לא פתורה.
אתן מתיישבות בבית הקפה והיא משתפת אותך בדיוק את אותן מחשבות שחשבת ואת מביטה בה מהנהנת בראשך מתוך שעמום למה שהיא אומרת ואת ואז היא אומרת לך שיש לה קשיים עם הבן ושהוא לא בקשר טוב איתה וזה הצליח לעורר את מחשבותייך,עלייך אמא ועליין,לפעמים לא צריך לגרות ולהדליק אותך יותר מדי,מספיק שנוגעים בסטיה שלנו אמא,הסטיה הכי מדהימה בעולם....את חושבת מעניין אם כיף לי במשחק כדורסל ואת לא יודעת ומודעת לכך שאני חושב עלייך במשחק כדורסל ומדמיין אותך עומדת מולי מול העיניים עד לפני כשעה ומוזגת לי אוכל והתמונה של הישבן המדהים בתחתונים שחורים תקועה לי בראש,את ידעת למה את מושכת את הזמן בזמן הכנת האוכל,תמיד ידעת אמא.

פרק 4
את נפרדת מקרן ובראש שלך מחכה להגיע הביתה להוריד את הבגדים ולחזור להלבשה תחתונה הכי מגרה שלך בעולם,יש לך עשרות פרטי הלבשה תחתונה אף אחד מהם לא היה מגרה אותך כל כך אם לא ההבנה שאני מביט בך בהם,את מחכה בתוך תוכך לשעה 19:00 כשאחזור מהמשחק כדורסל ואת כבר מתכננת באיזו פוזיציה לעמוד כדי לכבוש את מבטי.

השעה 19:10 את יושבת בסלון וממתינה לי
העשר דקות הללו הפכו אותך מאמא אוהבת לאמא כועסת "הוא עדיין לא מכיר בי את הצד הזה" את חושבת לעצמך בכעס,הגיע הזמן שהוא יכיר.
אני נכנס בדלת עם חיוך לאחר המשחק כדורסל מביט בך לבושה במכנס רגיל ואני כל כך מאוכזב ולא מבין מה קרה,את שואלת לפשר האיחור "אמרת שאתה חוזר בשעה 19:00 ועכשיו 19:10 " אני עונה "אמא זה רק עשר דקות" את כועסת על עצם המענה שלי ואומרת מתוך כעס ללא מחשבה "לא מאחרים אמא תמיד מדייקת" ואת כבר מבינה שאת מחכה לטקס שלנו בדיוק כמוני.

המשך יבוא


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י